Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعداد ٩٤ پروژه روبنایی و زیربنایی اعم از مسجد و مدرسه ،آماده‌ سازی محله، فرهنگسرا، پارک، درمانگاه، کتابخانه، زمین ورزشی و ... در شهرهای جدید آماده افتتاح است.

به گزارش ایسنا، تکمیل خدمات زیربنایی و روبنایی به عنوان مهمترین خواسته ساکنان ۲۱ شهر جدید کشور در دستور کار شرکت عمران قرار گرفته است. بر اساس اعلام حبیب الله طاهرخانی، معاون وزیر راه و شهرسازی در سال جاری بالغ بر ۶۰۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل خدمات زیربنایی و زیرساختی شهرهای جدید اختصاص یافته که انشاالله افتتاح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود هم اکنون ٩٤ پروژه روبنایی و زیربنایی اعم از مسجد و مدرسه، آماده سازی محله، فرهنگسرا، پارک، درمانگاه، کتابخانه، زمین ورزشی و ... با ارزش ۴۴۵ میلیارد تومان در ١٨ شهر جدید آماده افتتاح است.

در شهرهای جدید کانون پرورش فکری احداث می شود

در روزهای اخیر نیز تفاهم‌نامه همکاری در زمینه توسعه مراکز و ارائه خدمات ویژه آموزشی و فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرهای جدید بین شرکت عمران و کانون پرورش فکری به امضا رسید. شرکت عمران شهرهای جدید متعهد شده ضمن مشارکت در احداث و تجهیز ساختمان های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و همچنین سیاست گذاری جهت بهره برداری از این کانون ها در مناطق مذکور، فضای موقت برای شروع فعالیت کانون های پرورش فکری را در اختیار این مجموعه قرار دهد.

 طاهرخانی با اعلام این خبر و با اشاره به سکونت فعلی جمعیت متنوع از لحاظ فرهنگی در شهرهای جدید کشور  به ایسنا گفت: بر اساس آمار موجود شهرهای جدید دارای جمعیت بسیار جوانی است که ما باید بتوانیم پاسخگوی نیازهای فرهنگی آنها باشیم. از سوی دیگر حضور کودکان در این نواحی بسیار ملموس است که باید فضا و زیرساخت لازم برای آموزش آنها فراهم شود.

آغاز اجرای ۳۰ مرکز محله در سال جاری

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید هم چنین گفت: طراحی مراکز محلات و تجمیع خدمات متنوع در مقیاس محله‌ای، کوچک بودن مقیاس پروژه‌های مراکز محلات و امکان به نتیجه رسیدن آنها در حداقل زمان ممکن از شروط تحقق این برنامه عملیاتی است. احداث حداقل ۳۰ مرکز محله در برنامه‌های سال ۱۳۹۹ شرکت عمران قرار دارد که هم اکنون آغاز شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرهای جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کانون پرورش فکری شهرهای جدید شرکت عمران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۶۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سلسله نشست‌های هفتگی خانواده در کانون پرورش فکری کرمانشاه

محمد خیاط زنجانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس تفاهمی که بین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه و اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه حاصل شده، سلسله نشست‌های خانواده در چهارشنبه هر هفته در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی افزود: خانواده به عنوان ضلع سوم تربیتی از اهمیت بسیاری برخوردار است و ما همواره بر حفظ بنیان خانواده و تحکیم آن و اهمیت خانواده محوری در کانون، تاکید داشته‌ایم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: بر همین اساس بر آن شدیم تا در مجموعه برنامه‌های کانون استان بحث خانواده‌محوری را پر رنگ‌تر از قبل پیگیر باشیم و نشست‌های آموزشی متناسبی را به صورت منظم برگزار نمائیم.

زنجانی تاکید کرد: با توجه به نقشی که خانواده به عنوان پرورش دهنده‌ی نسل آینده ایفا می‌نماید ما نیز به‌عنوان یکی از اثرگذارترین نهادهای تربیتی وظیفه داریم در این زمینه قوی‌تر ورود پیدا کرده و اقدامات لازم را به انجام برسانیم.

کد خبر 6080426

دیگر خبرها

  • وجود ۳۷۰ هزار دانش‌آموز در استان کرمانشاه
  • تمدید ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های برخط ملی و استانی فصل بهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • تمدید ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های برخط ملی و استانی فصل بهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان 
  • نقش مهم کانون پرورش فکری در مناسبت‌های فرهنگی
  • داوری ۲۱۰ اثر در جشنواره نیایش درختان
  • برگزاری جشنواره نیایش درختان در خراسان جنوبی
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان کودکان و نوجوانان خرم آباد
  • بازدید مدیرکل حمل و نقل و ترافیک شرکت عمران شهرهای جدید از آزادراه تبریز سهند
  • جای‌گذاری ۴۵ قفسه کتاب کانون پرورش فکری در مدارس ۱۰ استان
  • برگزاری سلسله نشست‌های هفتگی خانواده در کانون پرورش فکری کرمانشاه