Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک رضی منش در خصوص شهرک صنعتی شهید نیرومند اسکویی اظهار داشت: طرح توسعه شهرک صنعتی اسکو به مساحت ۱۱۶ هکتار در دستور کار آغاز عملیات اجرایی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: با توجه به استقبال کم نظیر سرمایه گذاران از این شهرک سبز پیش بینی می‌کنیم در چند روز آتی تمامی قطعات در زون‌های مختلف این شهرک به سرمایه گذاران واجد شرایط واگذار شود که در نوع خود اتفاقی نادر بوده و قبل از افتتاح پروژه شهرک صنعتی اکثر قطعات به سرمایه گذاران واگذار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان اسکو با اشاره به ظرفیت‌های این شهرستان در صنایع مختلف، افزود: بر اساس جوازهای صادر شده توسط سازمان صمت استان، تمامی صنایع مادر در سطح یک در این شهرستان وجود دارد که این موضوع اهمیت کارکرد شهرک صنعتی را دوچندان می‌کند.

وی با بیان این‌که نزدیک به ۲۷ درصد مساحت شهرک برای مجتمع‌های صنعتی با تخصیص ۵۲ قطعه و حدود ۲۰ درصد برای مجتمع‌های صنفی با تخصیص ۸۷ قطعه زمین پیش بینی شده است، افزود: استقرار صنایع‌های تک، واحدهای فناور و مجتمع‌های دانش بنیان از ویژگی‌های مهم این شهرک بوده و با این رویکرد قریب به ۱۵ درصد از کل مساحت شهرک به این کاربری اختصاص یافته است و نقطه عطفی برای شهرک صنعتی اسکو خواهد بود.

فرماندار شهرستان اسکو ابراز امیدواری کرد که با کلنگ زنی ۴۰ واحد صنعتی با سرمایه گذاری قریب به ۵,۰۰۰ میلیارد ریال که به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و همزمان با افتتاح شهرک انجام شد، شاهد شروع عملیات اجرایی این واحدها و تحرک در این شهرک و شکوفایی اقتصادی منطقه باشیم.

وی در پایان گفت: این شهرک بستری برای جذب سرمایه در شهرستان است و دستگاه‌های متولی باید با برنامه ریزی دقیق و با تشویق سرمایه گذاران برای ایجاد واحدهای فراوری، صنایع بسته بندی و ایجاد ارزش افزوده در محصولات گامی بلند برای جلوگیری از خام فروشی محصولات کشاورزی و دامی بردارند.

کد خبر 5033390

منبع: مهر

کلیدواژه: اسکو فرماندار شهرستان اسکو ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس شیراز آمار کرونا شهرکرد بوشهر شیوع کرونا کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی دفاع مقدس گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل سرمایه گذاران شهرک صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۶۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی گفت: برای افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی تأسیسات گردشگری، رقم ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در طول سال‌جاری برنامه ریزی صورت گرفته است. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، احمد حمزه‌زاده در حاشیه جلسه کمیته فنی طرح‌های سرمایه‌گذاری صنعت گردشگری آذربایجان شرقی گفت: برای افتتاح تعداد 45 پروژه زیرساختی گردشگری در سال جاری با رقم 5 هزار و 500میلیارد تومان پیش‌بینی شده است که تا به امروز دو هزار میلیارد تومان در اجرای این پروژه‌ها سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی افزود: درصد مشارکت بخش خصوصی در سرمایه گذاری این پروژه‌ها 100 درصد پیش‌بینی شده که از چالش‌های مهم برای تحقق هدف افتتاح 45 پروژه زیرساختی استان، تأمین 400 میلیاردتومان تسهیلات بانکی است.

حمزه‌زاده گفت: همچنین افتتاح 3 پروژه‌ زیرساختی صنایع‌دستی با حجم سرمایه‌گذاری یک هزار و 300 میلیارد تومان در سال جاری در دستورکار قرار گرفته‌است که با بهره‌برداری این سه پروژه، حجم‌سرمایه‌گذاری در بخش زیرساختی گردشگری آذربایجان‌شرقی به رقم 6 هزار و 800 میلیارد تومان خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: تدوین بسته های سرمایه‌گذاری با صدور موافقت‌های اصولی برای 50 نقطه مستعد سرمایه‌گذاری در آذربایجان‌شرقی درکنار افتتاح 45 پروژه زیرساختی گردشگری و 3 پروژه زیرساختی صنایع‌دستی برای یک هزار و پانصد نفر به‌صورت مستقیم ایجاد اشتغال خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تحلیل‌های غیر کارشناسی، امنیت سرمایه‌گذاری را از بین می‌برد
  • انعقاد ۱۸۲ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال
  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه
  • آغاز رصد و پالایش صنایع پرخطر کرمان
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • تأسیس شهرک ضایعاتی‌ها در شهرستان کرمانشاه
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است