Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکترفریبرز نیاسفی، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همداندر بازدید از مرکز جامع سرطان منطقه غرب کشور که با حضور فرماندار و حمید رضا حاجی بابایی، نماینده مردم همدان و فامنین انجام شد گفت: مرکز جامع سرطان در منطقه غرب کشور با مشارکت بنیاد مرحوم فرشچیان در همدان به زودی به بهره برداری می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با بیان اینکه اجرای این طرح ازسال 97 آغاز شده است افزود:برای ساخت این مرکزدرمانی تخصصی تا کنون حدود 70 میلیارد تومان هزینه شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی همدان ابراز داشت: مرحله نخست ساخت این مرکز حدود 98 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان آبان برای ارائه خدمات به بیماران آماده می شود.
نیاسفی با بیاناینکه مرکزجامع درمان سرطان با زیر بنای 24هزارو متر مربع و 220 تخت بیمارستانی راه اندازی خواهد شد .
اظهار کرد: این مرکز مجهز به بخش های ید درمانی ، شیمی درمانی و جراحی های تخصصی و کلنیک ها ی ویژه برای درمان انواع سرطان است.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در این مرکزدرمانی بیمار سرا یا همراه سرا هم ساخته شده تا بیماران غیر بومی همدان و همراهان آن ها برای تکمیل فرایند درمان اسکان داده شوند.
نیاسفی بیان کرد: برای تجهیز مرکز جامع سرطان همدان دستگاه های سی تی اسکن، سی می لیتورو دستگاه دوزیمیتر بااعتباری بالغ بر یک میلیون یورو خریداری شده است که به محض ترخیص از گمرک به همدان منتقل می شوند .
او از پیشرفت 45 درصدی اجرای مرحله دوم این مرکز درمانی هم خبر داد و افزود: 200 میلیارد تومان برای تکمیل این طرح نیاز است که در سفر اخیرآقای نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه 100 میلیارد تومان آن تامین و100 میلیارد تومان دیگررا هم بنیاد فرشچیان تخصیص می دهد.
حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین و حسین افشاری فرماندار همدان امروز با بازدید ازاین مرکز درمانی روند پیشرفت آن را بررسی کردند.

انتهای پیام/غ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرکز جامع سرطان دانشگاه علوم پزشکی همدان بنیاد فرشچیان مرکز جامع سرطان میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۶۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیماران سرطانی گروه هدف پویش ملی سرطان هستند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  وزیر بهداشت در سفر به سمنان و بازدید از مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان بیمارستان کوثر سمنان گفت : این یکی از مراکز مهم درمان سرطان در کشور است که ساخت آن از سال ۹۰ آغاز شده و پس از پیشرفت ۵۰ درصدی، تامین اعتبار تکمیل آن در این دولت انجام شد و به مرحله بهره برداری رسید.
وی با بیان اینکه دستگاه‌های پیشرفته در حوزه سرطان وارد این مرکز شده و درحال نصب است افزود: اعتبار این مرکز ۴۵ میلیارد تومان بوده و ۱۱۰ میلیارد تومان دیگر هم در این دولت تخصیص اعتبار شده است.
وزیر بهداشت گفت: این مرکز مجهز به بخش‌های آزمایشگاه، پزشکی هسته‌ای، شیمی درمانی، رادیو تراپی و دستگاه‌های پیشرفته سی تی اسکن است و با پیشرفت فیزیکی ۹۹ درصدی تا هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.
وزیر بهداشت همچنین در خصوص ارائه خدمات این مرکز گفت: علاوه بر سمنان، استان‌های دیگر هم میتوانند از خدمات لازم در این‌مرکز و درمان بیماری سرطان بهره‌مند شوند.
وی به اجرای پویش ملی سلامت اشاره کرد و گفت: در قالب این طرح افرادی که مشکوک به بیماری سرطان‌هستند غربالگری و خدمات درمان برای آنان ارائه میشود.
دکتر عین اللهی از برنامه ریزی برای درمان رایگان سرطان در کشور خبر داد و گفت: با توجه به اینکه دارو‌های بیماران سرطانی دارو‌های خاص محسوب و گران قیمت هستند در قالب این طرح دولت این دارو‌ها را در مراکز خدمات بهداشتی ارائه خواهد کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری ازطرح جامع زیرساخت اراضی در مازندران
  • پیشرفت۹۰درصدی مرحله نخست جهاد آبرسانی به روستاهای آذربایجان شرقی
  • اجرای پویش ملی غربالگری سرطان در ایران
  • خبر خوش وزیر بهداشت برای سمنانی‌ها؛ افتتاح مرکز درمان سرطان در هفته دولت امسال
  • بیماران سرطانی گروه هدف پویش ملی سرطان هستند
  • بهره برداری از شبستان امامزاده عبدالله تا پنج ماه آینده + عکس
  • بهره برداری از شبستان امامزاده عبدالله به زودی
  • بهره برداری از عملیات تعریض مرحله نخست پل فلاورجان تا پایان سال
  • بهره‌برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • بهره برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان