Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش ایرنا، افشین ترکارانی در آیین معارفه سرپرست بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی سلسله اظهار داشت: این روستاها به دلیل قرار گرفتن در مخزن سد معشوره دارای طرح هادی نیستند و نتوانسته اند هیچگونه تسهیلات نوسازی مسکن را دریافت کنند و نیازمند نگاه ویژه هستند.

وی با بیان اینکه شهرستان سلسله در سیلاب اخیر دچار خسارت های جدی در بخش های مختلف شد، افزود: هنوز بسیاری از شهروندان شهرستان تقاضای بازسازی و تعمیر منازل مسکونی خود را به دلیل خسارت در سیلاب را دارند که لازم است مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی لرستان نیز با اشاره به اینکه طرح اقدام ملی، یکی از فرصت های مناسبی است که دولت برای خانه دار شدن شهروندان در نظر گرفته است، افزود: اگر در شهرستان سلسله مشکل زمین مورد نیاز این طرح برطرف شود، با تسهیلات و شرایط مناسبی که برای متقاضیان در نظر گرفته شده است، می توانیم به خانه دار شدن بسیاری از شهروندان امیدوار شویم و این امر نیازمند عزم جدی مجموعه شهرستان است. 

در این آیین "امین امیری" به عنوان سرپرست اداره بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی سلسله منصوب شد.

 امیری از نیروهای بومی بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی شهرستان است و سابقه ریاست بر این اداره را در سالهای پیش در کارنامه خود دارد.

پیش از این مجید نادی رئیس اداره بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی سلسله بود که به افتخار بازنشستگی نائل آمد.

برچسب‌ها بنياد مسكن انقلاب اسلامی لرستان سلسله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنياد مسكن انقلاب اسلامی لرستان سلسله بنياد مسكن انقلاب اسلامی لرستان سلسله اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۷۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدل حکمرانی سلسله مراتبی هرمی به حکمرانی مردمی تبدیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه صبح امروز سه‌شنبه در اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی خوزستان در سال ۱۴۰۳ که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، اظهار کرد: مصوبه‌های بسیار خوبی در کشور تدوین می‌شود، هم سیاست‌های کاربردی و هم قوانینی که می‌تواند در حوزه تنظیم‌گری مؤثر باشند؛ مشکل اصلی ما در اجرا است، اینکه بعضی از مصوبه‌ها درست اجرا نمی‌شود یا برخی از آنها اجرا می‌شود، به این دلیل است که بین سیاست، قانون و مرحله اجرا حلقه‌های میانی وجود دارد که این حلقه‌ها باید تنظیم‌گری قوانین و همچنین مشارکت حداکثری مردمی را تضمین کنند، بنده این فرآیند از سیاست گذاری تا تنظیم‌گری و تنظیم‌گری تا تصدی‌گری را به حکمرانی تعبیر می‌کنم.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور بیان کرد: به طور قطع هر دستگاه حاکمیتی از بالا به نیروهایش سلسله مراتبی و هرمی دستور می‌دهد، این جواب نمی‌دهد باید این مدل حکمرانی سلسله مراتبی هرمی را به حکمرانی مردمی با مشارکت حداکثری مردمی از سیاست گذاری تا تصدی‌گری تبدیل کنیم و شرط این پیگیری است. زمانی که در جایی مصوبه ابلاغ می‌شود باید مسؤولان پیگیری کنند تا تحقق خارجی پیدا کند؛ بنابراین اینکه بگویند ابلاغ کردیم، نامه نوشتیم و نامه را ارسال کردیم کافی نیست بلکه باید پیگیری بکنند و هرچه مشارکت مردمی در حوزه فرهنگ بیشتر بشود، ما نتایج بیشتری را در این زمینه‌ها می‌گیریم.

وی با اشاره به شعار سال‌جاری گفت: حضرت آقا فرمودند «جهش تولید با مشارکت مردمی» و این یک مقوله فقط در تولید اقتصادی نیست بلکه در تولید علم و تولید فرهنگ هم باید یک جهش با مشارکت مردمی صورت گیرد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور با بیان اینکه کار مهم ما در شورای عالی انقلاب فرهنگی این بود که شورا به قرارگاه تبدیل شود، تصریح کرد: قرارگاه معنایش این است که باید تدبیر، راهبری و هدایتگری دستگاه‌ها برای تحقق مصوبه‌ها را دنبال کند، به همین خاطر به سفرهای استانی می‌رویم، در جلسات شورای فرهنگ عمومی شرکت می‌کنیم، با هیأت رئیسه دانشگاه‌ها در خصوص علم و فناوری، مباحث نخبگانی و دانش بنیان جلسه‌هایی را برگزار می‌کنیم و مسأله به مسأله تلاش می‌کنیم تا نیازها و مشکلاتی که وجود دارد، حل شوند.

حجت الاسلام خسرو پناه ادامه داد: حتی گاهی اوقات نخبگان یا دانش بنیان‌هایی را که دچار چالش هستند یا دستگاه‌هایی که از آنها حمایت نمی‌کنند، مصداق به مصداق دنبال می‌کنیم تا به نتیجه برسد و این کار قرارگاهی است، کار قرارگاهی پیوند سیاست‌ها و قوانین با عرصه واقعیت‌های فرهنگی و اجتماعی است.

وی افزود: در چهار ستادی که در شورای عالی انقلاب فرهنگی وجود دارد، شاخص‌هایی را برای علم و فناوری، فرهنگی و اجتماعی تعریف کرده‌ایم که نحوه اجرا و کارکرد مصوب‌ها و همچنین اثرسنجی مصوبه‌ها بر اساس آن شاخص‌ها انجام می‌شود.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور گفت: ما در ارزیابی تنها به ارزیابی اجرای مصوبه توجه نمی‌کنیم، این یکی از عرصه‌ها است و به تعبیری ارزیابی مصوبه یک وظیفه است و اثرسنجی مصوبه که چه میزان اثر داشته است، وظیفه دیگری است که براساس شاخص‌های مصوب چهار ستاد انجام می‌شود.

به گزارش مهر، سند مهندسی فرهنگی استان خوزستان در این جلسه رونمایی شد.

کد خبر 6062829

دیگر خبرها

  • نشست هماهنگی راهپیمایی روز قدس در مهریز
  • تحویل ۲۰۰ واحد نهضت ملی مسکن تا سه ماه آینده درسیستان و بلوچستان
  • افزایش ساعت خدمات دهی مترو از فردا
  • تکمیل زائرسرای ایثارگران نیازمند ۲۲ میلیارد تومان اعتبار است
  • بازدید ۴۰ هزار مسافر از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی نهبندان
  • چادگان میزبان بیش از ۱۵ هزار مسافر نوروزی
  • مدل حکمرانی سلسله مراتبی هرمی به حکمرانی مردمی تبدیل شود
  • بررسی روندآماده سازی زیرساخت های جشنواره ورزش‌های آبی در دریاچه ارومیه
  • ریزش کوه در محور پلدختر-خرم‌آباد
  • ریزش کوه در محور پلدختر-خرم‌آباد/ اسکان ۶۱ مسافر در معمولان