Web Analytics Made Easy - Statcounter

لزوم بازنگری و الحاق طرح‌های جامع و هادی ۶ شهر کمتر از ۵۰ هزار نفر استان بررسی شد.

به گزارش برنا از قزوین؛ فرخ زاد معاون عمرانی استاندار در اولین جلسه کارگروه زیربنایی، عشایری، شهری و آمایش و محیط زیست استان قزوین گفت: از ۲۵ شهر استان ۱۷ شهر جمعیت کمتر از ۵۰ هزار نفر دارند که بازنگری و الحاق طرح جامع و هادی ۶ شهر نرجه، دانسفهان، ضیاء آباد، خاکعلی، معلم کلایه و ارداق در دستور کار امروز قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرخ زاد افزود: سال‌های ۹۲ و ۹۳ در زمان تصویب طرح‌های جامع، حقوق مکتسبه مردم دیده نشده است که شهرداری‌ها بر اساس طرح هادی پروانه‌هایی صادر کرده اند که بر اساس طرح جامع جز ساخت و ساز‌های غیر مجاز محسوب می‌شوند.

فرخ زاد اضافه کرد: بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته قرار بر این شد بررسی‌های لازم برای بازنگری و الحاق ۱۷ شهر توسط کمیته منتخب صورت بگیرد تا حقوق مردم در این طرح‌ها لحاظ شود.

به گفته معاون عمرانی استاندار بازنگری طرح‌های جامع، نیاز به طرح در کمیسیون تبصره یک و ماده یک ندارد، اما الحاق که مربوط به طرح‌هایی که در بافت هادی نبوده اند و درخواست اضافه شدن دارند باید مراحل تبصره یک ماده یک را طی کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: محیط زیست عشایری طرح هادی بازنگری طرح های جامع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۷۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الحاق یک دستگاه آمبولانس پیشرفته به قشم

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در این مراسم گفت: سه دستگاه آمبولانس پیشرفته برای اضافه شدن به ناوگان امدادی جزیره قشم توسط خیر تهیه شده که امروز شاهد الحاق نخستین آنها هستیم و دو دستگاه دیگر در آینده نزدیک وارد جزیره می‌شود.

عادل پیغامی افزود: ساکنان جزیره قشم در سال‌های گذشته کمتر از تجهیزات و امکانات حوزه بهداشت و درمان برخوردار شده اند و در این زمینه عقب ماندگی‌های زیادی وجود دارد.

وی گفت: فعالان اقتصادی بویژه سرمایه گذاران بومی که سال هاست از مزیت‌های منطقه آزاد بهره‌مند شدند، می‌توانند برای انجام کار خیر در حوزه‌های مختلف پیش قدم شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ۲۳هزار و ۵۰۰ سند اراضی کشاورزی در قم صادر شد
  • گلایه کشاورزان قزوینی از تاخیر در اختصاص آب
  • الحاق یک دستگاه آمبولانس پیشرفته به قشم
  • بازنگری طرح هادی ۷٠ روستای کهگیلویه و بویراحمد محقق شد
  • عملیات عمرانی طرح جامع گلزار شهدای قزوین آغاز می‌شود
  • نگاه ویژه مدیران به طرح جامع گلزار شهدا
  • طرح‌های هادی روستایی بازنگری شود
  • ضرورت بازنگری طرح‌های هادی روستایی
  • بازنگری طرح هادی روستایی امری ضروری است
  • انتقاد سازمان امور اراضی از الحاق طرح های هادی روستایی