Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-24@08:00:39 GMT

تمدید انتخاب رشته کنکور ۹۹ تا ۷ مهر

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۷۱۷۲

فاطمه زرین‌آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با دانشجو بیان کرد: مهلت ثبت انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ در سایت سازمان سنجش تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه هفتم مهرماه تمدید شد.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه اطلاعیه رشته‌های جدید پذیرش در دانشگاه‌ها با کنکور سراسری امشب در سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت، ادامه داد: داوطلبان لازم است با مطالعه دقیق دفترچه راهنمای آزمون و اصلاحات و رشته‌های جدیدی که پس از انتشار دفترچه راهنما در سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی یادآور شد: داوطلبانی که فرم انتخاب رشته خود را ثبت کرده‌اند در بازه زمانی تا هفتم مهرماه می‌توانند نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات انتخاب رشته خود در صورت لزوم اقدام کنند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: سازمان سنجش آموزش کشور انتخاب رشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۷۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگار ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ سازمان سنجش اعلام کرد به اطلاع داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته‌های شغلی آموزگاری سال 1403 که در هجدهم اسفند 1402 برگزار شد، می‌رساند که کارنامه اعلام نتایج اولیه متقاضیان رشته‌های شغلی مربوط به وزارت آموزش و پرورش در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: sanjesh.org قرار گرفته است.
متقاضیان پس از دریافت نتیجه آزمون ، در صورتی که جزء معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت برای شرکت در مرحله ارزیابی تکمیلی و گزینش (بررسی اسناد و مدارک خوداظهاری، معاینات اولیه پزشکی، بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش و در نهایت فرآیند سنجش و ارزیابی تکمیلی) وزارت آموزش و پرورش باشند، موظفند برای اقدامات بعدی، سه روز پس از اعلام نتایج اولیه از چهارشنبه
پنجم اردیبهشت 1403 با مراجعه به درگاه my.medu.ir بخش جذب و استخدام (کارا) نسبت به اعلام آمادگی برای حضور در فرایند و تکمیل اطلاعات اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • انتخاب رشته بیش از ۷۲۰ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • انتخاب رشته ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • ۳۲۷ هزار داوطلب کارت ورد به جلسه کنکور را دریافت کردند
  • اعلام اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگار ۱۴۰۳
  • ۳۲۷ هزار داوطلب کارت نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ را دریافت کردند
  • انتخاب رشته بیش از ۳۲۷ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • آموزش تصویری دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۳ + لینک سایت sanjesh.org
  • ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند
  • ۳۲۷ هزار نفر کارت نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ را دریافت کردند
  • دفترچه انتخاب رشته دکتری اصلاح شد