Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، غلامرضا موسوی (تهیه‌کننده)، هایده صفی‌یاری (تدوینگر)، پارسا پیروزفر (بازیگر)، منصور ضابطیان (نویسنده و روزنامه‌نگار) و پریناز ایزدیار (بازیگر)، به عنوان اعضای هیات داوران نهمین جشنواره فیلم‌های ایرانی استرالیا معرفی شدند.

مراسم جوایز نهمین دوره این جشنواره پس از چند ماه تاخیر به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا، در تاریخ ۲۹ مهر به صورت محدود و اختصاصی با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی و در فضای باز برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نهمین دوره جشنواره فیلم‌های ایرانیِ استرالیا، نوامبر (آبان) سال گذشته در شش شهر بزرگ استرالیا برگزار شد و یازده فیلم «قصر شیرین»، «سرکوب»، «جان‌دار»، «پیرمردها نمی‌میرند»، «هزارتو»، «زعفرانیه ۱۴ تیر»، «سمفونی نهم»، «قسم»، «پیلوت»، «تهران شهر عشق» و «سال دوم دانشکده من» در بخش رقابتی آن شرکت داشتند.

بخش‌های رقابتی این جشنواره، شامل بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین فیلمنامه، بهترین بازیگر مرد، بهترین بازیگر زن، بهترین فیلم اول و بهترین فیلم از نگاه تماشاگران است.

۵۷۵۷

کد خبر 1436669

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بهترین فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۷۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور داوران چهارمحال و بختیاری در دوره رفرشینگ داوری اسکواش سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، سه نفر از داوران اسکواش استان محمد محمدی فارسانی، آرمان محمدی نافچی و شقایق مولایی کوچکی به دوره رفشینگ داوران فدراسیون راه یافتند.
هرساله دوره‌های رفرشینگ داوران توسط فدراسیون برگزار می‌شود و تعدادی از داوران رسمی منتخب امکان حضور در این دوره‌ها را دارند تا مجوز داوری را در سال جاری دریافت کنند.
استان چهارمحال و بختیاری سه داور در سال گذشته داشت و در سال جدید هم با تأیید فدراسیون سه داور مجوز حضور در دوره رفرشینگ ۱۴۰۳ را با توجه به قضاوت‌های خود کسب کردند.
شرکت کنندگان در دوره آموزشی رفرشینگ داوری پس از کسب حد نصاب امتیازات لازم می‌توانند مانند سال گذشته در رویداد‌های ملی و بین المللی قضاوت کنند.

دیگر خبرها

  • فیلمسازی در حوزه اقوام یک گام بزرگ است/ اهمیت خرده‌فرهنگ‌ها
  • یکصد داور جهانی و آسیایی قضاوت مسابقات کاراته را برعهده دارند
  • حضور داوران چهارمحال و بختیاری در دوره رفرشینگ داوری اسکواش سال ۱۴۰۳
  • کارگردانی که هرچه ساخت ماندگار شد + فیلم
  • داوران جشنواره ملی طنز و رسانه ( طنز پهلو) معرفی شدند
  • چرا پاداش جام جهانی داوران ایرانی پرداخت نشد؟
  • داوران جشنواره طنزپهلو معرفی شدند
  • پوران درخشنده و پرویش نظریه در میان داوران جشنواره ملی فیلم اقوام
  • معرفی داوران مستند و نماهنگ جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
  • عروسی بازیگر مشهور ایرانی و همسر فرانسوی اش