Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@21:11:40 GMT

مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری تمدید شد

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۷۲۹۱

مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری تمدید شد

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، فاطمه زرین‌آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور امروز (شنبه ۵ مهر) ایرنا اظهار داشت: مهلت انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ تا پایان روز دوشنبه ۷ مهرماه تمدید شد.

وی افزود: اطلاعیه رشتههای جدید هم برای انتخاب رشته داوطلبان تا پایان امشب در سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت و داوطلبان لازم است نسبت به مشاهده این رشته ها و در صورت تمایل انتخاب آنها اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور، رشته های جدید کنکور سراسری روز چهارشنبه دوم مهرماه برای انتخاب داوطلبان در سایت سنجش قرار گرفته بود.

زرین آمیزی اظهار داشت: تاکنون ۲۴۳ هزار و ۲۷۸ نفر نسبت به انتخاب رشته اقدام کرده اند.

فرایند انتخاب رشته کنکور سراسری برای یک میلیون و ۱۲ هزار و ۶۳۲ داوطلب مجاز از ساعت ۲۰ چهارشنبه دوم مهرماه در سایت این سازمان آغاز شد و امروز این مهلت به پایان می رسد که تا ۲ روز دیگر تمدید شد.

کنکور سراسری در روزهای ۲۹ مردادماه تا اول شهریورماه با رقابت بیش از یک میلیون داوطلب برگزار شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مکانیسم ماشه مراوه تپه علیرضا رزم حسینی هفته دفاع مقدس آنفلوانزا مصطفی ادیب مهلت انتخاب رشته سازمان سنجش کنکور سراسری مکانیسم ماشه مراوه تپه علیرضا رزم حسینی هفته دفاع مقدس آنفلوانزا مصطفی ادیب کنکور سراسری انتخاب رشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۷۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک اردیبهشت؛ آغاز انتخاب رشته آزمون دوره دکتری سال ۱۴۰۳

انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ از فردا شنبه اول اردیبهشت آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش گفت: کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد و افرادی که بر اساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در یک یا چند کد ترکیب رشته از مجموعه امتحانی در دوره روزانه یا سایر دوره‌ها شده‌اند، می‌توانند ازفردا اول اردیبهشت انتخاب رشته را انجام دهند.

علیرضا کریمیان گفت: شرکت کنندگان تا چهارشنبه ۵ اردیبهشت مهلت دارند با توجه به مجموعه امتحانی که در آن آزمون داده‌اند حداکثر ۵۰ کدرشته محل (در صورت وجود) ثبت کنند.

او افزود: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی، لازم است به درگاه این دانشگاه به آدرس azmoon.org مراجعه کنند و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه اطلاع رسانی آن دانشگاه منتشر می‌شود، اقدام کنند.

کریمیان افزود: کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است. اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی در دهه اول خرداد ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود.

کد خبر 746057

دیگر خبرها

  • یک اردیبهشت؛ آغاز انتخاب رشته آزمون دوره دکتری سال ۱۴۰۳
  • کلاهبرداری با سوالات تقلبی کنکور
  • اعلام اقدامات حفاظتی در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • رئیس سازمان سنجش: عده‌ای اجیر می‌شوند در جلسه کنکور غایب باشند
  • اساسنامه سازمان ملی سنجش پس از نوبت اول کنکور ابلاغ می‌شود
  • تقلب سازمان یافته در کنکور سال گذشته رخ نداد/ تجربی پر جمعیت‌ترین گروه آزمایشی در آزمون سراسری است
  • اساسنامه سازمان ملی سنجش بعد از کنکور ابلاغ می‌شود
  • اساسنامه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور پس از نوبت اول کنکور سراسری ابلاغ می‌شود
  • آخرین مهلت ثبت‌نام در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • امروز و فردا، آخرین مهلت زمان ثبت‌نام در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳