Web Analytics Made Easy - Statcounter

«عبدالخالق العجری» سخنگوی وزارت کشور دولت نجات ملی یمن اعلام کرد، در طول ۲۰۰۰ روز ایستادگی مردم یمن در مقابل حملات ائتلاف سعودی، ۴۱ عملیات انتحاری تروریست‌های القاعده و داعش خنثی شده و ۲۴۳۷ عنصر این دو گروهک بازداشت شده‌اند.

بر اساس گزارش شبکه «المسیره»، العجری افزود، همچنین ۳۰۲ توطئه ائتلاف برای هدف گرفتن امنیت و ثبات یمن خنثی شده و ۱۴۸۳ بمبی که عناصر وابسته به ائتلاف در مسیرها، بازارها، روبروی مدارس و مراکز عمومی کار گذاشته بودند، کشف و خنثی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه از کشف و ضبط ۶۶۸ سلاح و نیز ۳۴۲ مورد چاپ اسکناس تقلبی خبر داد و گفت، از ابتدای حملات ائتلاف متجاوز در سال ۲۰۱۵ تا کنون ۶۰۱۵ عملیات بازگرداندن اموال مسروقه به صاحبان اصلی آن انجام شده است.

العجری تأکید کرد، ائتلاف سعودی به صورت مداوم در تلاش است که استان‌های یمن آشوب به پا کند و با حمایت از گروهک‌های تروریستی و جنایتکار، از آنها نیز به همین منظور استفاده می‌کند.

اخیرا، «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن با بیان اینکه جامعه بین المللی به وجود القاعده و داعش در بدنه دولت مستعفی یمن واقف است، گفت سازمان ملل باید مواضع منطقی در چارچوب احترام به شرافت،حاکمیت و منافع یمن اتخاذ کند به گونه‌ای که صلح و امنیت بین المللی را استحکام بخشد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: دولت نجات ملی یمن القاعده داعش القاعده داعش ائتلاف سعودی دولت نجات ملی یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۷۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای‌آب انبار تاریخی مریم آباد

 علیرضا ابویی مدیر منطقه دو شهرداری یزد در نشست با سید محمد رستگاری مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان با تأکید بر اینکه در جریان توسعه شهری، آثار ارزشمند تاریخی و بنا‌های قدیمی دارای ارزش معماری و تاریخی باید حفظ شود، گفت: آب انبار تاریخی محله مریم آباد از جمله بنا‌هایی است که می‌تواند در هویت بخشی به محلات بسیار اثرگذار باشد.

وی ادامه داد: برخی بنا‌های تاریخی در محلات نظیر آب انبارها، به نوعی نشان دهنده فرهنگ حاکم بر محلات و زندگی مسالمیت آمیز ادیان در کنار یکدیگر است.

مدیر منطقه دو شهرداری یزد با اشاره به انجام عملیات بازپیرایی و احیای این آب انبار بر اساس تفاهمنامه منعقد شده، تصریح کرد: این عملیات شامل محوطه سازی، بدنه سازی و نورپردازی است.

ابویی مدت زمان پیش بینی شده برای اجرای طرح را چهار ماه و هزینه پیش بینی شده را بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

گفتنی است آب‌انبار نو مریم آباد متعلق به اواخر دوره قاجار است و در سال ۱۲۹۰ شمسی احداث شده و در اردیبهشت ماه ۱۳۸۳ با شماره ۸۵۳۰ در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد
  • ویدئویی جذاب از پهپادهای خودکار انتحاری اوکراین که دوست و دشمن را تشخیص می دهند
  • آغاز عملیات همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی شوش
  • کمین نیروهای حشد شعبی برای به دام انداختن عناصر داعشی در «حمرین»
  • احیای‌آب انبار تاریخی مریم آباد
  • ورزشکاران نقش محوری در خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن دارند
  • چگونه چین به روسیه کمک می کند تا تحریمهای غرب را خنثی کند؟
  • حملات داس رکورد جدید زدند
  • تجلیل از پلیس آبادان بخاطر عملیات خنثی سازی گروگانگیری
  • مخفیگاه داعش نزدیک کرکوک منهدم شد