Web Analytics Made Easy - Statcounter

درویش وند به تازگی به جمع ماشین سازان اضافه شده بود.

ابوالفضل درویش‌ وند که به تازگی به ماشین سازی پیوسته بود به دلیل عملکرد ضعیف در دیدار تدارکاتی ماشین‌سازی - نساجی، از تیم ماشین‌سازی کنار گذاشته شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی ماشين سازی تبریز ، سيد محمد علوی، سرپرست ماشین سازی درخصوص علت جدایی دروازه‌بان جدید ماشین سازی و در واکنش به اظهارات وی،گفت:

ابوالفضل درويش‌وند هفته گذشته با عقد قرارداد داخلی به عضويت تيم فوتبال ماشين سازی در آمد و صبح امروز برخلاف آنچه كه ايشان در گفتگو با رسانه‌ها عنوان كرده است جدایی این بازیکن به دلیل عدم تائید فنی سرمربی تیم بوده است تا قرارداد رسمی به امضا نرسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر چه بازيكنان با نظر كادر فنی جذب می شوند ولی عملكرد آنان در بازی ها و تمرينات و اخلاق مداری ملاك اصلی تصميم گيری نهايی است و جدایی درویش‌وند نیز در همین راستا صورت گرفت.

 

همچنین بخوانید:

ابوالفضل درویش وند به ماشین سازی پیوست / رسمی

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ماشین سازی درویش وند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۷۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار مدافع آلومینیوم به اتاق عمل کشید(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ابوالفضل سلیمانی، بازیکن آلومینیوم اراک که در دقیقه 87 مسابقه روز گذشته مقابل ذوب‌آهن به دلیل ضربه‌ی آرنج توسط فریبرز گرامی، مدافع ذوب دچار شکستگی و خون‌ریزی شدید از ناحیه بینی شد، عصر امروز تحت عمل جراحی قرار گرفت.

باشگاه آلومینیوم با انتشار تصاویر مصدومیت سلیمانی قبل و بعد از عمل جراحی عنوان کرده: «این اتفاق در حالی برای مدافع آلومینیوم رخ داد که داور مسابقه خطایی در این صحنه تشخیص نداد؛ آن هم شرایطی که بازی با تساوی بدون گل در جریان بود و از سوی دیگر، فریبرز گرامی در صورت  دریافت اخطار در این صحنه، دو کارته و اخراج می‌شد.»

در ادامه اطلاعیه این باشگاه آمده: «باشگاه آلومینیوم اراک مثل دیدار هفته گذشته که مقابل استقلال متضرر شدند، هیچ اعتراضی نسبت به داوری نداشتند و قضاوت را برعهده کارشناسان محترم داوری می‌گذارند.»

با این شرایط مشخص نیست ابوالفضل سلیمانی که در نقل و انتقالات تابستانی از پرسپولیس به آلومینیوم اراک اضافه شده، بتواند در بازی روز جمعه در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر سرخ پوشان قرار بگیرد یا نه.

دیگر خبرها

  • دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود
  • برنز جام شاهد بر گردن فرنگی کار جوان قمی
  • آخرین سنگر فرو ریخت: پشت کردن کاپیتان به تن‌هاخ
  • کار مدافع آلومینیوم به اتاق عمل کشید(عکس)
  • برنز جام شاهد بر سینه فرنگی کار جوان قمی
  • ◄ عملکرد ضعیف بیمه تکمیلی رانندگان کامیون/ راز قرارداد مجدد با شرکت بیمه چیست؟
  • راه‌آهن: به‌تازگی قطار تجاری از افغانستان وارد ایران نشده است
  • اوسمار خوب، اما در مورد این بازیکن حرفی نداری؟
  • پیانیچ: الگری مقصر نتایج و عملکرد یوونتوس نیست؛ جدایی از رم برایم دردناک بود
  • سرشاخه کاری راهی برای جوان سازی درختان گردو