Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان و فرمانده سپاه ناحیه دامغان از امام جمعه این شهرستان به عنوان یادگار دفاع مقدس و روحانی مجاهد سنگر جبهه و جمعه تجلیل کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دامغان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان و سرهنگ پاسدار محمد حسین تقی‌پور فرمانده سپاه ناحیه دامغان با حضور در دفتر حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد حسینیان، جانباز و یادگار دوران دفاع مقدس و امام جمعه این شهرستان از بیش از 30 سال مجاهدت ایشان در سنگرهای جبهه و جمعه با اهدا لوح تقدیر و تمثال حضرت امام خامنه ای و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی قدردانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در این دیدار با یادآوری مجاهدت‌های طلاب و روحانیان در دوران دفاع مقدس چه در خط مقدم نبرد با دشمن و یا در میدان نشر معارف، تبلیغ ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های انقلاب و گسترش معنویت در جبهه‌ها اظهار داشت: روحانیت در تمامی عرصه‌ها با معیار قراردادن دفاع از اسلام و خدمت به مردم هیچ گاه پا پس نکشیدند و در سنگرهای مقابله با تهاجم سخت و نرم دشمن همواره پیشگام بوده‌اند.

حسینی دیباجی با گرامیداشت یاد و خاطره 3000 شهید والامقام استان سمنان به ویژه 110 شهید روحانی و طلبه این استان و 24 شهید طلبه و روحانی شهرستان دامغان خاطرنشان کرد: وجود علمای گرانقدری که دوران جوانی خود را در سنگر دفاع از اسلام و میهن گذراندند در سنگر امامت جمعه یا حوزه‌های علمیه، سرمایه‌ای بزرگ در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

بزرگداشت شهید هاشمی‌نژاد در مشهد / روحانی شهیدی که نقش بارزی در مبارزه با گروه‌های التقاطی داشتیزد| روحانیت نقش بسیار برجسته و روشنی در پیروزی جنگ داشتندنایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس: هنرمندان گنجینه‌های دفاع مقدس را در اختیار مردم قرار دهند

انتهای پیام/362/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان سمنان دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۷۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای عملیات بهسازی بزرگراه شهید باقری

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر کحالی، در خصوص اجرای این عملیات در بزرگراه شهید باقری، افزود: عملیات تراش و روکش مکانیزه آسفالت این بزرگراه در محدوده ناحیه یک تا بزرگراه رسالت به متراژ ۳۵۰۰ متر مربع و ۹۳۲ تن آسفالت در حال اجرا می‌باشد.

به گفته وی، نظارت مستمر بر کیفیت آسفالت معابر، جلوگیری از فرسودگی و تخریب معابر ترددی وسایل نقلیه و افزایش ضریب ایمنی تردد شهروندان از جمله موارد مهم در دستور کار عوامل ناحیه بوده و هم زمان با اجرای این پروژه نیز در سطح محلات ناحیه بنا به درخواست شهروندان و کارشناسی‌های صورت گرفته لکه‌گیری معابر فرعی، بازسازی و آسفالت‌ریزی نیز انجام شده است.

عملیات آسفالت‌ریزی مکانیزه در بزرگراه شهید باقری از ساعت ۲۳ تا ۵ بامداد در حال انجام است و طبق پیش‌بینی‌های انجام شده در طی دو هفته آینده به اتمام خواهد رسید.

کد خبر 6086948

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محور دامغان - سمنان
  • ۲۳۰ مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • خبر‌هایی از بررسی فرهنگ وقف در همایش متولیان بقاع متبرکه در دامغان
  • اجرای عملیات بهسازی بزرگراه شهید باقری
  • گرامیداشت یاد و خاطر سردار شهید حجازی در دلگان
  • طراحی چهره شهید محمد منتطر قائم در یکی از مدارس طبس
  • سعدی؛ از روحانیِ زمانه خود تا شاعری در زمانه ما که باید تدینش اثبات شود!
  • کنگره ملی ۱۰۶۶ شهید قوچان در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد