Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-25@20:36:42 GMT

پیش بینی رفتار بورس برای یکشنبه 6 مهر 99

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۷۴۱۲

پیش بینی رفتار بورس برای یکشنبه 6 مهر 99

به گزارش صدای ایران، محمد خبر‌ی‌زاد، کارشناس بازار سرمایه : در حال حاضر نرخ دلار در بازارهای موازی مانند بازار مسکن و بازار خودرو به ترتیب حدود 30 و 40 هزار تومان معامله می‌شود اما در بازار سهام با توجه به قیمت سهم‌ها که در کف قیمتی خود هستند باز هم با دلار زیر 20 هزار تومانی در حال معامله است. احتمالا دلیل این کم بودن قیمت سهم‌ها نسبت به ارزندگی آنها شایعات سیاسی مبنی بر توافق آمریکا و ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به نوشته تجارت نیوز این کارشناس در رابطه با حمایت از بازار اضافه کرد: نوع حمایت‌ها از بازار اصلا درست نیست، ما اول صبح شاهد ایجاد صف خرید از سمت حقوقی‌ها هستیم اما در ادامه به علت اینکه حقوقی دیگر توان حمایت از بازار را ندارد عرضه حقیقی‌ها بیشتر می‌شود و بازار در ادامه روند معاملات عقبگرد می‌کند و مثبت شدن اول صبح بازار کاملا مصنوعی است. در صورتی که از همان اول می‌توانند با کف‌سازی ساده اعتماد را به بازار بازگردانند.

وی در رابطه با روند بازار در آینده گفت: ما تا زمانی که حقیقی‌ها را به بازار سهام برنگردانیم وضعیت بازار نوسانی خواهد بود، در اولین قدم بهتر است فکری به حال سهم‌های کوچک بازار که تقریبا همه آنها منفی معامله می‌شوند کرد، تقریبا اکثر این سهم‌ها هنوز جای اصلاح دارند و هنوز حباب دارند. امروز که بازار مثبت شد حدود 50 سهم در بازار سرمایه مثبت بودند در صورتی که 300 سهم‌ کوچک صف فروش بودند.

این کارشناس در رابطه با یکی از هلدینگ‌های بازار سرمایه گفت: به دلیل بسته بودن این نماد در حال تزریق پول بی‌مورد به زیرمجموعه‌های این هلدینگ هستند تا زمانی که این سهم‌ بازگشایی می‌شود، یک عده بتوانند سهم‌شان را در قیمت بالا بفروشند، این به نوعی بازارگردانی کاملا غیرحرفه‌ای است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما باید کاری کنیم که بازار ارزندگی خود را نشان دهد و با این روش اعتماد به بازار بازمی‌گردد و همچنین با بازگرداندن پیش‌بینی سود شرکت‌ها می‌توانیم اعتماد حقیقی‌ها را به بازار بازگردانیم. در غیر این صورت با ایجاد صف فروش و رنج مثبت ایجاد کردن بازار درست نمی‌شود. در نهایت اصلا سابقه نداشته که دلار اینگونه رشد کند و بازار سهام رشدی نداشته باشد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بورس صدای ایران پیش بینی بورس بازار سرمایه سهم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۷۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی هفته‌ای بهاری برای استان کرمانشاه

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از پیش‌بینی هفته ای بهاری برای استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدعلی زورآوند امروز _ چهارشنبه پنجم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، از امروز (چهارشنبه) تا شنبه هفته آینده، به استثنای وزش باد در ساعاتی از امروز، پدیده قابل توجه دیگری برای جو استان پیش بینی نمی‌شود.

وی افزود: به دنبال این وضعیت، سامانه‌ای ناپایدار از روز یکشنبه تا پایان هفته جو منطقه را تحت تأثیر می‌گیرد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: سامانه یاد شده که در روزهای یکشنبه و دوشنبه سبب بارش‌هایی، غالباً به صورت رگبارهای موقت و پراکنده بهاری خواهد شد.

وی ادامه داد: از روز سه شنبه تقویت شده ضمن کاهش نسبی دمای هوا، به تدریج شرایط را برای بارندگی نسبتاً گسترده در سطح استان فراهم خواهد کرد.

به گفته زورآوند دمای هوای روزانه که تا روز شنبه، با روندی آرام افزایش می‌یابد؛ در روزهای یکشنبه و دوشنبه تغییرات چندانی نخواهد داشت.

کد خبر 747637

دیگر خبرها

  • اگر می‌خواهید با افزایش سن اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید، با این ۸ رفتار خداحافظی کنید
  • پیش‌بینی هفته‌ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • رشد ۳۹۰۰ واحدی صبحگاهی شاخص کل با انتشار یک خبر مثبت
  • رشد ۳۹۰۰ واحدی صبح گاهی شاخص کل با انتشار یک خبر مثبت
  • پیش‌بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ افت بازار سهام، سیگنال فرصت خرید است؟
  • افت ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ شاخص هم‌وزن مثبت ماند
  • چقدر می توان به صورت های مالی شرکت ها اعتماد کرد؟
  • ۳۰ دستگاه کامیون کشنده در بورس کالا عرضه می‌شود