Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@02:20:28 GMT

افت شدید فروش شیرینی نسبت به سال قبل

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۷۴۴۸

افت شدید فروش شیرینی نسبت به سال قبل

خبرگزاری ایسنا: رئیس اتحادیه صنف قنادان با اشاره به افت ۷۰ درصدی فروش شیرینی نسبت به سال قبل از دولت درخواست کرد که جلوی افزایش افسارگسیخته قیمت مواد اولیه را بگیرد.

علی بهره مند ، با بیان اینکه در وضعیتی قرار گرفته ایم که ادامه فعالیت در صنف قنادی بسیار سخت شده است، گفت: به دلیل شیوع کرونا فروش شیرینی با افت شدیدی همراه شده است؛ به طوری که نسبت به سال قبل ۷۰ درصد افت فروش داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آن طرف هم قیمت مواد اولیه مورد نیاز این صنف هم با افزایش افسار گسیخته همراه شده است.

وی ادامه داد: واحدهای این صنف دیگر توان فعالیت ندارند و برخی حتی مجبور به تعدیل نیرو شده اند.

رئیس اتحادیه صنف قنادان اضافه کرد: روغنی که یک ماه پیش ۱۷۰ هزار تومان خریداری می کردیم، به ۳۸۰ هزار تومان رسیده یا پودر کاکائوی 30 یا 40 هزار تومانی بیش از ۱۰۰ هزار تومان شده است و طبیعتا این موارد هزینه های تولید را بالا می برد.

وی با بیان اینکه از مسئولان تقاضا داریم جلوی افزایش بی سابقه قیمت مواد اولیه را بگیرند، گفت: از دولت درخواست می کنیم که نیم نگاهی به صنف قنادان داشته باشد، زیرا این صنف در حال از بین رفتن است.

رئیس اتحادیه صنف قنادان در پایان به قیمت انواع شیرینی مصوب تیرماه نیز اشاره کرد و گفت: قیمت شیرینی تر برای واحدهای درجه یک کیلویی ۴۸ هزارتومان، شیرینی دانمارکی، زبان، پاپیونی ۳۸ هزارتومان و کیک یزدی هم ۲۹ هزارتومان است.

منبع: فردا

کلیدواژه: فروش شیرینی افزایش قیمت ها صنف قنادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۷۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!

به گزارش قدس آنلاین، گروه خودروسازی سایپا از امروز (چهارشنبه) طرح فروش وانت سایپا ۱۵۱ SE را با قیمت جدید آغاز کرده است. این طرح از ساعت ١۴ آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

صرفاً متقاضیان عادی دارای شرایط عمومی بخشنامه‌های فروش خودرو می‌توانند در این طرح فروش نظیر حداقل سن ۱۸ سال و دارا بودن گواهینامه، هر کد ملی یک خودرو، شماره تلفن همراه به‌نام فرد متقاضی و عدم امکان صلح و انتقال خودرو به صورت وکالتی، شرکت کنند.

این محصول که تاکنون با قیمت مصوب ۲۶۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان عرضه‌ می‌شد، مشمول ۴۹ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان افزایش قیمت شده و اکنون با قیمت ۳۰۹ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان عرضه شده است. 

این خودور صرفا در رنگ سفید و موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه عرضه شده است؛ متقاضیان  شرکت در این مرحله از فروش وانت سایپا ۱۵۱ می‌توانند، با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی اینترنتی  saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام و واریز وجه اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • افزایش نرخ دلار و یورو در معاملات امروز مرکز مبادله ارز و طلا
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!
  • تحریم های جدید ایران تا چه حد جدی است؟
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار مبادله‌ای وارد کانال جدید شد
  • قیمت دلار و یورو امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار افزایشی شد / نرخ روز ارزهای مبادله‌ای
  • افزایش نرخ دلار و کاهش یورو در مرکز مبادله
  • قیمت سکه در جا زد/ طلا کاهشی شد
  • بیت کوین صعود کرد
  • ببینید | تصاویری از گریه و زاری حواله‌داران پژو پارس به خاطر افزایش قیمت شدید آن