Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@23:21:27 GMT

مهدی شیری برای حریفان پرسپولیس کری خواند

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۷۴۹۳

مهدی شیری برای حریفان پرسپولیس کری خواند

مهدی شیری مدافع تیم پرسپولیس گفت: سعی کردم در طول دوران مصدومیتم آرامش تیم به هم نخورد و اکنون برای کمک به پرسپولیس راهی قطر می‌شوم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی شیری پیش از سفر خود به قطر برای اضافه شدن به تیم پرسپولیس اظهار داشت:

به خاطر برخی مسائل سعی کردم تا آرامش تیم قبل از بازی‌های حساس به هم نخورد، اما مصدومیت کوچکی در همسترینگ خود داشتم که پزشک تیم هم به آن اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون هم آماده هستم و امیدوارم با سفر به قطر بتوانم به پرسپولیس کمک کنم.

وی درباره احتمال حضورش مقابل السد توضیح داد:

تمام تلاش خود را انجام می‌دهم و امیدوارم بتوانم کنار بچه‌ها باشم. خیلی خوشحالم که نزد آن‌ها می‌روم.

دفاع راست پرسپولیس درباره عملکرد سیامک نعمتی که در بازی‌های لیگ قهرمانان گفت:

وی بازیکن خوب و ارزنده‌ای است. تمام بچه‌ها برای موفقیت تیم تلاش کردند و به همگی خسته نباشید می‌گویم. هر سه روز یک بار بازی کردن خیلی سخت است، اما خدا را شکر تاکنون خیلی خوب نتیجه گرفته اند. تیم ما همیشه سختکوش و سرسخت بوده و امیدوارم از لیگ قهرمانان سربلند بیرون بیاییم.

مهدی شیری درباره برتری چهار بر صفر پرسپولیس مقابل شارجه عنوان کرد:

این نتایج قبلا هم سابقه داشته و پرسپولیس به انجام دادن کار‌های خیلی بزرگ و غیرممکن عادت کرده است. خدا را شکر می‌کنم تیم‌مان روز به روز بهتر می‌شود و به بلوغ تاکتیکی می‌رسد. انشاءالله همین روند را ادامه بدهد.

وی درباره احتمال برتری پرسپولیس مقابل السد و شانس این تیم برای صعود به فینال لیگ قهرمانان گفت:

چراکه نه. همه می‌دانیم تیم‌های عربی امکانات سخت افزاری خیلی خوبی دارند و با پول‌های خوبی که خرج می‌کنند، بازیکنان گرانقیمتی می‌خرند. این مسائل کار ما را سخت می‌کند، اما تیم بودن پرسپولیس از همه مهم‌تر است و تاکنون خوب نتیجه گرفته ایم.

مدافع پرسپولیس درباره میزان آمادگی اش پاسخ داد:

بعد از مصدومیت به آمادگی نسبی رسیده ام. اکنون می‌توانم کنار تیم تمرین کنم و هر وقت کادرفنی صلاح بداند در خدمت هستم.

مهدی شیری درباره پیام خود برای هواداران گفت:

از صمیم قلب می‌خواهم تیم را دعا کنند. به نمایندگی از هواداران به قطر می‌روم تا کنار پرسپولیس باشم. امیدوارم پرسپولیس بتواند امسال کار خیلی بزرگی انجام بدهد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا مهدی شیری مهدی شیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۷۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛وحید امیری در حاشیه مراسم اختتامیه برنامه قهرمان ایران درمورد انتخاب پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ژاپن به عنوان برترین صحنه سال ورزش کشور، اظهار داشت: از مردم عزیز به این خاطر که با آرای خیلی خوبی به تیم ملی فوتبال رای دادند، تشکر می‌کنم. واقعا برتری مقابل ژاپن صحنه ماندگاری بود و بازیکنان تیم ملی با تمام وجود این پیروزی را کسب کردند.

در گزارش فارس آمده است: امیدوارم آنها در ادامه راه بتوانند جوابگوی این محبت و لطف باشند. وی درمورد اینکه خودش در نیمه نهایی جام ملت‌های ۲۰۱۹ جزء نفراتی بود که شکست ۳ بر صفر مقابل ژاپن را متحمل شد و آیا دلش نمی‌خواست در پیروزی تاریخی جام ملت‌های ۲۰۲۳ حضور داشته باشد، گفت: باور کنید یا وجود غیبت در بازی اخیر مقابل ژاپن یکی از بهترین روزهای زندگی‌ام را پشت سر گذاشتم و کلی کیف کردیم. از راه دور هم با بازیکنان تماس گرفته و تشکر کردم اما متاسفانه تیم ما نتوانست با برتری در بازی مقابل قطر به فینال برسد.

هافبک ملی‌پوش پرسپولیس درپاسخ به این سوال که با توجه به مصدومیت و دوری از شرایط خوب، مدت‌ها است به تیم ملی دعوت نشده و آیا قرار است با این تیم خداحافظی کند، گفت: امروز سعی کردم به عنوان یک بازیکن تیم ملی مسئولیت دریافت جایزه را برعهده بگیرم. همچنان به عنوان یک سرباز در خدمت این تیم هستم و هر زمان امیر قلعه‌نویی صلاح بداند که می‌توانیم به تیم ملی کمک کنیم، قطعا این آمادگی را دارم.

امیری درمورد واگذاری پرسپولیس و استقلال و اینکه آیا مالکان جدید سرخ‌پوشان می‌توانند عملکرد بهتری داشته باشند، گفت: باید به هواداران هر ۲ تیم به خاطر این اتفاق که سال‌ها منتظرش بودیم تبریک ویژه بگویم و امیدوارم شاهد روزهای خوبی برای پرسپولیس و استقلال باشیم چراکه بخش زیادی از قدرت فوتبال ایران بستگی به عملکرد این ۲ باشگاه دارد.

وی درخصوص رقابت با استقلال برای کسب قهرمانی، توضیح داد: برای تمام تیم‌ها احترام قائل هستیم اما تمام تمرکز ما روی کار خودمان است و بازی به بازی پیش می‌رویم‌. امیدوارم در نهایت هر تیمی که لایق‌تر است قهرمانی را به دست بیاورد.هافبک پرسپولیس درمورد رقابت غیرجالب بیانیه‌نویسی ۲ تیم در خارج از زمین مسابقه، گفت: متأسفانه این اتفاق در فوتبال ما وجود دارد اما امیدوارم همه اتفاقات فوتبالی درون زمین رقم بخورد و روح جوانمردی را شاهد باشیم.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899430

دیگر خبرها

  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • ماجرای طعم شیرین آخرین دعای کمیل شهید زین الدین
  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛ جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • کل‌کل سرخابی بین پدر و پسر قهرمان کشتی
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • درویش تا پایان فصل در پرسپولیس می ماند
  • AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • حمید درخشان: واگذاری سرخابی‌ها بهترین راه برای حل مشکلات آنها بود/ مدیریت کردن شرایط دو باشگاه بعد از واگذاری بسیار مهم است