Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، دهقانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه هم اکنون ۱۶۱ بیمار با علائم بیماری حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند گفت: از این تعداد ۵۸ نفر مبتلای قطعی بیماری کرونا و ۱۳ نفر از مبتلایان کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او افزود: حال عمومی دو نفر از بیماران کرونایی بستری در بخش مراقبت‌های ویژه وخیم است.

بیشتر بخوانید

 خراسان جنوبی وارد وضعیت قرمز کرونا شد

دهقانی گفت: با ثبت سه مورد جدید فوت در شبانه روز گذشته تعداد فوتی‌ها در اثر بیماری کرونا به ۱۵۸ مورد در خراسان جنوبی رسید.

انتهای پیام / ط ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی ویروس کرونا بیماران کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۷۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین آرد خبازیهای خراسان جنوبی بدون هیچ محدودیتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری  گفت:با توجه به تمهیدات اندیشیده شده و جذب سهمیه آرد ویژه نوروز و ماه رمضان، در تأمین آرد مورد نیاز خبازی‌های استان، هیچ مشکلی نداریم.
 جواد اشرفی افزود:  با توجه به مصادف شدن عید نوروز با ماه مبارک رمضان، کارگروه آرد و نان استان اقدامات شاخصی از قبیل تخصیص سهمیه آرد ویژه به نانوایی ها، تخصیص آرد به شهرستان‌های هدف گردشگری، تشدید بازرسی‌ها و همچنین ابتکار تخصیص آرد به چادر‌های عشایری نوروزگاه‌ها در مسیر محور‌های مواصلاتی و پر تردد را در دستور کار قرار داده است.
به گفته وی؛ سهمیه آرد ویژه شهرستان‌ها هم براساس سرانه جمعیتی و میزان مسافرپذیری توزیع شده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار با اشاره به افزایش میزان مراجعات به نانوایی‌ها در این ایام، گفت:  شرکت غله و خدمات بازرگانی باید بر نحوه فعالیت نانوایی‌ها و جلوگیری از هرگونه تخلف در این حوزه نظارت لازم و مستمر داشته باشد.
اشرفی همچنین  بر ضرورت تأمین و عرضه مناسب و پایدار نان و جلوگیری از ازدحام و ایجاد صف‌های غیرمتعارف در نانوایی‌ها تأکید کرد.

دیگر خبرها

  • افراد بزرگسال تا ۸۰۰ بار در روز صورت خود را لمس می‌کنند/ ما چطور مریض می‌شویم؟
  • راز کثیف؛ دستان ما چگونه بیماری‌ها را انتقال می‌دهند؟
  • دستان ما چگونه بیماری‌ها را منتشر می‌کنند؟
  • نبود مشکل در تأمین آرد خبازی‌های خراسان جنوبی
  • تامین آرد خبازیهای خراسان جنوبی بدون هیچ محدودیتی
  • محدودیتی برای تأمین آرد در خراسان جنوبی نداریم
  • مراقبت سندرومیک بیش از ۸۲ هزار نفر در پایگاه‌های مرزی خراسان رضوی
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • بیش از ۱۳۰۰۰ خدمت و مراقبت بهداشتی در تعطیلات نوروزی خراسان شمالی ارائه شد