Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

محمدعلی سبحانی سفیر جمهوری اسلامی ایران به تیم‌های پرسپولیس و استقلال که در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در قطر خوش درخشیدند تبریک گفت و از میزبانی قطر تقدیر کرد. محمدعلی سبحانی گفت: چهار تیم ایرانی شرکت‌کننده در مسابقات به خوبی عمل کردند و بازی موفقی داشتند. به دو تیم استقلال و پرسپولیس به دلیل موفقیت‌های آنها تبریک می‌گویم و قدردان تیم‌های سپاهان و شهر خودرو هستم که بازی‌های ارزنده‌ای داشتند و به آنها خسته نباشید می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شرایط دشوار کرونا و اختلال‌های ایجادشده، اقدام قطر در میزبانی و برگزاری این بازی‌ها را شجاعانه توصیف کرد و گفت: در چهار سال مأموریتم و حضورم در قطر، شاهد تلاش‌های قطری‌ها برای آماده‌سازی جهت برگزاری موفق بازی‌های جام جهانی 2022 بودم و امیدوارم که این بازی‌ها با موفقیت تمام بدون حضور ویروس کرونا برگزار شود.

سفیر جمهوری اسلامی ایران افزود: این اولین بار است که بازی‌های جام جهانی در این منطقه برگزار می‌شود و برگزاری موفق آن می‌تواند موجب ارتقای امنیت و صلح در منطقه غرب آسیا شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس استقلال استقلال پرسپولیس قطر لیگ قهرمانان آسیا سفیر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۷۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلم می‌خواهد استقلال قهرمان شود تا یک عده روسیاه شوند!

به گزارش همشهری آنلاین، استقلال با پیروزی مقابل شمس آذر همچنان صدرنشین باقی ماند البته شوک مهمی در دقایق پایانی به آبی‌پوشان وارد شد که می‌رفت دردسر بزرگی درست کند. پیرامون همین ماجرا و شرایط کنونی استقلال با صمد مرفاوی سرمربی و مدیر فنی اسبق آبی پوشان همکلام شدیم.

استقلال ۳ گل زد و می‌رفت تا یک پیروزی مقتدرانه را جشن بگیرد اما در دقایق آخر همه چیز عوض شد و مسابقه تا مرز به تساوی کشیدن هم پیش رفت. چرا وضعیت اینطوری شد؟

وقتی بچه‌ها گل سوم را زدند همه چیز را تمام شده می‌دانستند اما در فوتبال اینطوری نیست و باید تا آخرین لحظه برای پیروزی و کسب موفقیت تلاش کرد. مقابل استقلال تیمی بازی می‌کرد که بی‌محابا حمله می‌کرد و برایش دیگر تفاوتی نداشت که با سه گل مسابقه را ببازد یا گل‌های بیشتری بخورد. شمس آذر بی واهمه حمله می‌کرد و شرایطش در جدول هم به گونه‌ای است که دغدغه‌ای ندارد. از طرف دیگر احساس می‌کنم بازیکنان استقلال از نظر ذهنی مسابقه را وا دادند و همین مسئله می‌توانست برایشان دردسر درست کند. البته این درس خیلی خوبی برای بازی‌های آینده شد تا دیگر چنین اتفاقی را تجربه نکنند. این نکته را هم فراموش نکنیم که گاهی اوقات دست مربی بابت در اختیار داشتن مهره‌هایی که بتوانند بازی را کنترل کنند بسته است برای مثال همین استقلال در حال حاضر چند بازیکن مصدوم دارد و نفراتی مانند صالح حردانی هم به تازگی از کمند آسیب دیدگی رها شده بودند.

گوستاوو بلانکو در اوایل حضورش به لحاظ گلزنی ناموفق بود اما حالا روزهای بسیار خوبی را سپری می‌کند و اتفاقاً تعدادی از طرفداران استقلال در فضای مجازی او را با شما مقایسه می‌کنند. واقعا سبک بازی او شبیه شماست؟

یادم می‌آید همان روزهای نخستین حضور بلانکو با خبر ورزشی مصاحبه کردم و گفتم این بازیکن با توجه به سلایق تاکتیکی سرمربی استقلال انتخاب شده و کاملاً باید به او احترام گذاشت الان هم می‌گویم چون بازیکن استقلال است املاً قابل احترام محسوب می‌شود. او زمان می‌خواست تا با فرهنگ ما و شرایط تاکتیکی استقلال آشنا شود و همچنین بازیکنان استقلال هم نیازمند فرصت بودند تا با او هماهنگ گردند. خوشبختانه حالا می‌بینیم که کاملاً با تفکرات استقلال هماهنگ شده و در تیم خوب می‌درخشد. در مورد سوال شما هم گلی که هفته قبل بلانکو زد من را یاد گلی انداخت که اواسط دهه ۶۰ با لباس دارایی به پرسپولیس زدم در آن زمان بهروز سلطانی دروازه‌بان پرسپولیس بود.

همان مسابقه که پرسپولیسی‌ها روی شما خطا کردند و چند ماه مصدوم شدید؟

نه. مسابقه‌ای که شما می‌گید مال سال قبل از این بود. من را زدند و چند ماه به خاطر آسیب دیدگی بیرون نشستم ولی سال بعد از آن دوباره به پرسپولیس گل زدم و انتقام گرفتم.

بازیکنانی که در پرسپولیس روی شما آنگونه خطا کردند، بعداً در تیم ملی ماه‌ها کنارتان زندگی کرده و با هم به اردو و مسابقات مختلف رفتید. آیا هیچ وقت در این مورد با شما صحبت کردند؟

نه. شاید چیزی ته وجدانشان به آنها نهیب می‌زد ولی هرچه بود تمام شد و به هر حال جزئی از اتفاقات فوتبال بود. من حلال کردم و از کسی کینه ندارم.

برسیم به شکل داوری رقابت‌های لیگ برتر که به شدت باعث اعتراض استقلالی‌ها شده است. هواداران این تیم هنوز بابت ماجرای بازی پرسپولیس مقابل ملوان و گلی که پرسپولیسی‌ها زدند به شدت در فضای مجازی اعتراض می‌کنند.
اشتباهات داوری همیشه و در همه جا وجود دارد اما امیدوارم طوری نباشد که سرنوشت تیم‌ها را عوض کند. اشتباهات داوری نباید سرنوشت استقلال را عوض کند. این گل را که شما گفتید من هم دیدم و به نظرم گل پرسپولیس به ملوان آفساید بود اما نمی‌دانم چرا کمک داور متوجه این قضیه نشد؟ البته فقط این مسئله نیست. الان استقلالی‌ها از بابت قوانین سازمان لیگ هم ناراحت هستند. این برای لیگ ما زشت است که یک قانون مدون و ثابت نداشته باشد. همه چیز باید بر اساس برد رسمی فیفا جلو برود. من نمی‌دانم چرا چند ماه یکبار حرف‌های جدید و تازه‌ای در این رابطه می‌شنویم. واقعا احساس می‌کنم یک عده در این فوتبال تنشان می‌خارد!

با این تفاسیر به نظر شما استقلال قهرمان می‌شود؟

به نظرم کاملاً توانایی قهرمان شدن را دارد و به عنوان یک پیشکسوت استقلال ضمن احترام به همه تیم‌ها امیدوارم چنین اتفاقی رخ بدهد. امیدوارم استقلال قهرمان شود تا یک عده رو سیاه شوند.

کد خبر 846053 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • فریاد شیران: واگذاری استقلال و پرسپولیس یک موفقیت برای دولت است
  • اعتماد اجباری به رفیعی در پرسپولیس؛ حالا نوبت خالد آبادی و استقلال است
  • دولت، پرسپولیس و استقلال را از این جیب به آن جیب کرد؛ خصوصی بازی!
  • پیام تبریک وزارت ورزش پس از کسب سهمیه‌های ایران در المپیک 
  • روایت بازیکن استقلال از برگزاری دربی در زندان!
  • رکورد 92 درصدی پرسپولیس در سال 1350
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان‌غربی درپی کسب سهمیه المپیک پاریس
  • دلم می‌خواهد استقلال قهرمان شود تا یک عده روسیاه شوند!
  • پیشکسوت تیم فوتبال استقلال: بخت پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر از استقلال است