Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی، تربیت نیروی انسانی متعهد و متخصص است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از سقز، حجت‌الاسلام امیر ابراهیم‌زاده در نشست با اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز، با اشاره به اینکه تربیت نیروی انسانی بخشی زیادی از نیازهای مادی و معنوی جامعه را تأمین می‌کند، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی، تربیت نیروی انسانی متعهد و متخصص است، نیرویی که بتواند با آسیب‌شناسی مسائل گوناگون سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. مسیر ترقی و توسعه کشور را شناسایی و فراهم کند.

معاون فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی بر لزوم اجرایی‌شدن آموخته دانشگاهیان در سطح جامعه تأکید و بیان کرد: تربیت آینده‌سازان جامعه یکی از مهم‌ترین رسالت‌های ماست و بایستی داشته‌های‌مان را تقویت کنیم و با تشکیل شورای هم‌اندیشی در سطح استان و کشور به توانمندسازی استادان در تمام زمینه‌ها کمک کنیم.

حجت‌الاسلام محمد شریفانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی هم با بیان این موضوع که دفاع مقدس مکتب و مدرسه مقاومت است، عنوان کرد: مقاومت و فداکاری دوران جنگ تحمیلی، چهره شکست‌ناپذیر ایران اسلامی را به همگان نشان داد و درایت رهبر فرزانه و ترس از همین مقاومت است که اجازه نمی‌دهد ابرقدرت‌های جهان در برابر ایران قد علم کنند و امروز مفتخریم که سربازان عرصه علم و دانش در مبارزه با استکبار جهانی هستیم.

به گزارش آنا، حجت‌الاسلام محمد شریفانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی و جهانشیر امینی دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان از واحد سقز بازدید کردند و نشستی با اعضای هیئت رئیسه و استادان این دانشگاه برگزار شد.

انتهای پیام/4103/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی معاون فرهنگی نیروی انسانی متخصص دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز متعهد نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی تربیت نیروی انسانی مهم ترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۷۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشهد؛ هفتمین ایستگاه جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد

حسین پیمانی‌زاد، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از برگزاری هفتمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی در این دانشگاه خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره با عنوان قلم ۷ به‌عنوان مهم‌ترین رویداد دانشجویی سال جاری است.

وی با اشاره به توانمندی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در حوزه اندیشه و نیز نشریات دانشجویی عنوان کرد: امسال با توجه به همین توان بالقوه، میزبانی هفتمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کشور به مشهد واگذار و دبیرخانه جشنواره ملی قلم ۷ در این واحد فعال شده و هماهنگی و پیگیری برگزاری شایسته جشنواره توسط مشهد درحال انجام است. 

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی و جشنواره شعر مهدویت و امامت، راه‌اندازی بازارچه دائمی صنایع خلاق، برپایی اردو‌های فرهنگی، تربیتی، ورزشی برای دانشجویان، کارکنان و استادان و... را از دیگر برنامه‌های این حوزه برای سال جاری عنوان کرد. 

پیمانی‌زاد با اشاره به رهنمود‌های مقام معظم رهبری در نامگذاری شعار سال و نیز دیدار رمضانی با دانشجویان گفت: حوزه فرهنگی دانشجویی نیز با تداوم فعالیت در چارچوب دستورالعمل‌های فرهنگی، شعار و بیانات امسال رهبری را نیز سرلوحه کار خود قرار خواهد داد. این حوزه درراستای توانمندسازی دانشجویان و ذیل شعار«هر دانشجو، یک تخصص، یک مهارت» اقدام به برگزاری کارگاه‌های توان‌افزایی مهارتی خواهد کرد تا دانشجو در کنار کسب دانش، تخصص‌های عملی را نیز بیاموزد. 

وی ادامه داد: رهبری به مسئله توقع کار از تشکل‌های دانشجویی و نگاه تشکل‌ها به درون تا بیرون دانشگاه تأکید داشتند و این معاونت نیز با همین نگاه، فعالیت تشکل‌های دانشگاهی را تقویت خواهدکرد. 

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد همچنین از راه‌اندازی کلینیک مشاور امین در این دانشگاه خبر داد و از تداوم برپایی اردو‌های راهیان نور و پیشرفت، اردوی زیارت و راهپیمایی اربعین حسینی و... به‌عنوان دیگر برنامه‌های فرهنگی این دانشگاه نام برد.

پیمانی‌زاد با تأکید بر توجه دانشگاه به امور زنان و وخانواده از برگزاری کارگاه‌های تخصصی مرتبط با مسائل خانواده ویژه کارکان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد خبر داد. 

وی موضوع عفاف و حجاب را موضوع مهم دیگر فعالیت این معاونت عنوان کرد که با همکاری نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه، نشست و کارگاه‌های مرتبط برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جهش تولید جز با مشارکت مردم رخ نمی‌دهد
  • راه جبران ناترازی نیروی انسانی در آموزش‌وپرورش چیست؟
  • مشهد؛ هفتمین ایستگاه جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • گسترش فعالیت‌های درآمدزای دانشگاه آزاد یزد در راستای تحقق شعار سال
  • ۳۰۰ دانشجوی دانشگاه آزاد یزد بورسیه صنعت کاشی شدند
  • دانشگاه آزاد قزوین حمایت قاطع خود را از این اقدام غرور آفرین سپاه اعلام می‌کند
  • بیش از ۶۰۰ مددجوی کرمانی مشمول عفو مقام معظم رهبری شدند
  • روایت دکتر مرندی از سال‌ها همراهی با مقام معظم رهبری ؛ ماجرای عبای سوغاتی چه بود؟
  • بیانیه امام جمعه اهل سنت سرسوره در پی حمله قهرمانانه موشکی جمهوری اسلامی به اسرائیل