Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوذر الوار روز شنبه با بیان اینکه این تعداد دستگاه به صورت غیر قانونی از تعرفه های برق ارزان قیمت استفاده می کردند گفت:  با همکاری موثر کارشناسان و رابطین حراست، این تعداد دستگاه کشف، جمع‌آوری و تحویل مراجع قضایی شد.

این مقام مسئول، ضمن تقدیر از کلیه عواملی که در زمینه کشفیات، همکاری داشته اند، خواستار جدیت، تلاش و همراهی بیشتر مدیران و کارکنان ادارات دولتی و سازمان های اجرایی و مردم استان در جهت جلوگیری از فراگیر شدن استفاده غیر مجاز از دستگاه های مذکور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الوار، پر مصرف بودن این دستگاه ها و آسیب رسانی به تاسیسات و شبکه های برق و لوازم برقی مشترکین را از جمله معایب استفاده غیرقانونی از ماینرها برشمرد و بیان داشت: استفاده از این دستگاه ها در فصل تابستان به دلیل مصرف بالای برق باعث افزایش بار مصرفی ترانس ها ، افزایش بار خطوط و در بیشتر موارد موجب افت ولتاژ و تشدید خاموشی ناشی از کمبود برق و ایجاد نارضایتی مشترکین می گردد.

مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق استان فارس ، با بیان اینکه اگرچه تولید کنندگان رمز ارز می توانند با ارائه مجوز و پروانه صادره از اداره ها و سازمان های ذیربط نسبت به دریافت انشعاب قانونی اقدام و از حمایت قانونی برخوردار باشند اما برخی افراد سودجو به دلیل کسب سود بالاتر از انشعابات دیگر با تعرفه های ارزان قیمت به صورت غیر قانونی و مخفیانه استفاده می کنند که حسب وظیفه قانونی این دفتر،  شناسایی و پیگیری های لازم همواره در دستورکار قرار داشته و اقدامات قانونی از طریق دستگاه های نظارتی و مراجع قضائی به عمل خواهد آمد.

الوار همچنین یادآور شد: چنانچه درکارگاه های صنعتی و مزارع کشاورزی که دارای موجر است دستگاه های ماینر شناسایی گردد، مسئولیت قانونی و جرائم بر عهده مالک انشعاب خواهد بود.

مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در پایان از عموم شهروندان درخواست کرد تا هرگونه فعالیت مشکوک کارگاه های غیر مجاز تولید رمز ارز دیجیتال را از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۲۹۰۱۵۷ یا شماره تماس های ۳۲۳۱۷۷۲۳و یا ۳۲۳۱۸۶۱۵ و شماره فاکس ۳۲۳۱۸۶۱۵ اطلاع رسانی نمایند.

برچسب‌ها رمز ارز انرژی برق قاچاق فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رمز ارز انرژی برق قاچاق فارس رمز ارز انرژی برق قاچاق فارس اخبار کنکور دستگاه ها رمز ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۷۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین برنامه تحولی شهرک‌های صنعتی فارس در ۱۱۰ شاخص عملیاتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، مدیر عامل شرکت شهرک‌های فارس گفت: در نشستی به ریاست استاندار فارس و با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان، برنامه تحولی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در سال ۱۴۰۳ با رویکرد تحقق" جهش تولید با مشارکت مردم" تشریح شد.
عظیمی افزود: در این برنامه که در سطوح سازمانی، کارکنان و عملکردی و با استفاده از شیوه جدید برنامه ریزی تدوین شده است، بیش از ۱۱۰ شاخص را در بخش‌های فنی، اجرایی و عملیاتی رصد و پایش می‌کند.
سید مسعود عظیمی با بیان اینکه شهرک‌های صنعتی از ظرفیت بالایی برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم برخوردار است گفت:دستیابی به اهداف تدوین شده در این برنامه تحولی نیازمند همراهی، هم افزایی و تعامل دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان استان است.
وی راه اندازی شهرک‌های صنعتی غیر دولتی، مشارکت با بخش خصوصی برای راه اندازی شهرک‌های صنعتی دولتی و واگذاری امور راهبری شهرک‌های صنعتی به صنعتگران را از مهمترین رویکرد‌های برنامه تحولی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در سال جاری برای بهره گیری از مشارکت مردم در جهش تولید اعلام کرد.
مدیر عامل شرکت شهرک‌های فارس، گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی فارس هم در این زمینه از سرمایه گذاران حمایت می‌کند و از دستگاه‌های اجرایی انتظار داریم استعلامات در این بخش را در کوتاهترین زمان پاسخ دهند.
وی همچنین با اشاره به اینکه در راستای قانون قانون نحوه واگذاری مالکیت و اداره امور شهرک‌های صنعتی ۲۰ شهرک صنعتی در استان در قالب تشکیل شرکت‌های خدماتی به صنعتگران واگذار شده است، گفت: شرکت‌های خدماتی جانشین دولت در آن شهرک صنعتی محسوب می‌شوند که امسال نیز واگذاری حداقل پنج شهرک صنعتی جدید دارای شرایط در برنامه قرار گرفته است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های فارس با بیان اینکه برای رفع مشکلات بخشی از ناترازی برق، نیز ایجاد شهرک‌های تخصصی انرژی خورشیدی و حمایت از راه اندازی نیروگاه‌های کوچک مقیاس مولد برق را در دستور کار قرارداده ایم گفت:زاویه مناسب تابش خورشید در شمال استان ظرفیت بی بدیلی برای ایجاد شهرک‌های تخصصی انرژی خورشیدی فراهم کرده و مراحل راه اندازی سه شهرک در استان فارس درحال پیگیری است.
وی افزود: این شرکت، آماده تامین زیرساخت برای ۵۰۰ تولید مگاوات برق خورشیدی را دارد و زمین‌ها را نیز با شرایط ویژه و اقساط بلند مدت به بخش خصوصی واگذار می‌کند.
وی با بیان اینکه استان فارس از استان‌های وسیع کشور با ۳۷ شهرستان است که در همه شهرستان‌های استان حداقل یک شهرک یا ناحیه صنعتی ایجاد شده است، افزود: برخی از این شهرک‌ها و نواحی صنعتی به‌ویژه در شهرستان‌های جدید استان، در مراحل اولیه ایجاد زیرساخت قراردارد که برنامه توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها با هدف تسریع در واگذاری آنها به متقاضیان اجرایی با هدف تمرکز زدایی از مرکز استان و توزیع عادلانه زیرساخت‌های صنعتی در سراسر استان خواهد شد
عظیمی با اشاره به ایجاد ۶۳ شهرک و ناحیه صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی تحت مدیریت شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در استان گفت: امسال توسعه کیفی شهرک‌های صنعتی با هدف ارائه خدمات مطلوب به صنعتگران و سرمایه‌گذاران با تعامل و همکاری موثر دستگاه‌های خدمات رسان در برنامه قراردارد.
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس همچنین ایجاد وتوسعه شهرک‌های صنعتی در شهرستان‌های نزدیک به مرکز استان را از دیگر برنامه‌های این شرکت اعلام کرد و گفت: در این زمینه از همه ظرفیت‌های قانونی نظیر تملک اراضی ملی، مشارکت با بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای و ایجادی استفاده خواهد شد.
در پایان این جلسه و با دستور آقای ایمانیه استاندار فارس مقرر شد تفاهم نامه‌هایی با هدف تامین و رفع مشکلات زیرساختی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان فی مابین شرکت شهرک‌های صنعتی و دستگاه‌های خدمات رسان منعقد شود.
راه اندازی پنجره واحد سرمایه گذاری و کارگروه سرمایه گذاری ویژه شهرک‌های صنعتی فارس با محوریت اداره کل اقتصاد و امور دارایی استان، تشکیل جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع استان ویژه مسائل و مشکلات واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی با محوریت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان، برنامه ریزی برای احیای صنایع راکد با استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان و حمایت بانک‌ها از بازفعال شدن واحد‌ها از دیگر تصمیمات این جلسه بود.

دیگر خبرها

  • سه عدد دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز در یاسوج کشف شد
  • کشف سه دستگاه استخراج رمز ارز غیر مجاز در شهر یاسوج
  • کشف محموله غیر مجاز ماهی‌های تالابی در شادگان
  • تدوین برنامه تحولی شهرک‌های صنعتی فارس در ۱۱۰ شاخص عملیاتی
  • کمک ۴۰۰ میلیون تومانی استانداری جهت بهسازی ساختمان انجمن سینمای جوان
  • ورود ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان برای بررسی راهکارهای قانونی کاهش هزینه ساخت مسکن در استان
  • حقوق عامه از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • ضابطان برای برخورد با کشف حجاب تکلیف قانونی دارند
  • کشف دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال غیر مجاز در بردسکن
  • کشف دستگاه‌ های استخراج ارز دیجیتال غیر مجاز در بردسکن