Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-20@03:29:32 GMT

چرا مصطفی زمانی، اکبر عبدی را دوست دارد؟

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۷۵۴۹

چرا مصطفی زمانی، اکبر عبدی را دوست دارد؟

مصطفی زمانی، بازیگر سریال‌های «یوسف» و «شهرزاد»، در گفت‌وگو با فریدون جیرانی، اکبر عبدی را بهترین بازیگر سینمای ایران معرفی کرد.

فریدون جیرانی در تازه‌ترین برنامه «کافه آپارات»، میزبان مصطفی زمانی، بازیگر سینما و تلویزیون بود.

زمانی، در پاسخ به پرسشی درباره بهترین بازیگر سینمای ایران از نگاه او، نام اکبر عبدی را برد و توضیح داد: «او، در همه نقش‌هایی که پیش از ۱۵ سال اخیر بازی کرده است، به نظر من شاهکار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من کسی را مثل اکبر عبدی سراغ ندارم؛ آدمی که دیوانه‌وار در نقش هایش فرو می‌رود. خیلی هم دوستش دارم.»

او ادامه داد: «اولین کسی که جایی من را به عنوان یک بازیگر به مردم معرفی کرد، اکبر عبدی بود. سر سریال «یوسف»، گروه فیلم «اخراجی‌ها» هم در حال کار بود که اکبر عبدی به واسطه دوستی با سعید ملکان،آن‌جا آمد و من را دید. آن زمان هنوز سریال پخش نشده بود و طبیعتا کسی هم من را نمی‌شناخت. او برای دیدن نمایش‌اش در تالار سنگلج، دعوتم کرد که با افتخار رفتم. آن‌جا بود که در پایان نمایش، نام من را بُرد و به عنوان بازیگری که آینده دارد، به تماشاگران معرفی کرد. آن زمان حتی بلد نبودم در برابر تشویق تماشاگران چه‌کار باید بکنم.»/خبرآنلاین

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: اکبر عبدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۷۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی 3 تراکتوری با جدایی خمس

به گزارش "ورزش سه"، تر اکتور در حالی بازی امروز مقابل نساجی مازندران را با ترکیب حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، میلاد کر، مهدی شیری، محمد نادری، سید مهدی حسینی، ریکاردو آلوز، سیامک نعمتی، امیرحسین حسین‌زاده، مهدی عبدی و رحمان جعفری آغاز می‌کند که سه تغییر مهم در ترکیب این تیم به وجود آمده است.

چهار اخطاره شدن و محرومیت عارف آقاسی و همچنین مصدومیت سید محمد حسینی موجب شده تا امروز میلاد کُر فرصت رسیدن به ترکیب تراکتور را در دیدار مقابل نساجی مازندران به دست بیاورد و در این رقابت حساس شانس خودنمایی پیدا کند.

سیامک نعمتی هم که تجربه گلزنی مقابل نساجی مازندران را دارد، دوباره با رفتن پاکو خمس به ترکیب تراکتور بازگشته و جای مهدی هاشم‌نژاد را در جمع نفرات اصلی تراکتور گرفته است.

میلوش دلتیچ که هفته گذشته نتوانست نمایش خوبی مقابل ذوب داشته باشد نیز دیگر تغییر تراکتور با رفتن خمس است و مهدی عبدی به جای او در ترکیب و خط حمله دیده می‌شود.

بدین ترتیب تراکتور با سه جابه‌جایی از دیدار گذشته مقابل ذوب‌آهن، در بازی امروز برابر نساجی مازندران حاضر شده که عارف آقاسی، مهدی هاشم‌نژاد و میلوش دلتیچ جای خود را به میلاد کُر، سیامک نعمتی و مهدی عبدی داده‌اند.

دیگر خبرها

  • بازیگر سریال «ترش و شیرین» ۱۸ سال پیش چه شکلی بود؟ / عکس
  • جابه‌جایی 3 تراکتوری با جدایی خمس
  • ترکیب تراکتور بدون خمس زیر و رو شد!
  • حمایت بازیگران «جیغ» از بازیگر اخراجی برای اعتراض به اسراییل
  • بازیگر جومونگ در جلسه فیلمنامه‌خوانی سریال جدیدش/ عکس
  • ترکیب صنعت نفت برای گرفتن امتیاز از پرسپولیس
  • تحویل ۵ دستگاه آمبولانس به مرکز درمانی خوزستان+فیلم
  • لحظه تلخ و دردناک از پایان زندگی یک زن تُرک
  • پرسپولیس نه؛ من برای قوم بزرگ لر تیمداری می کنم! |‌ نتوانیم میزبانی کنیم انگیزه ام از بین می رود
  • همه چیز درباره فصل سوم سریال «سرزمین مادری»؛ زمان پخش و بازیگران جدید