Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@19:15:04 GMT

کشف بیش ازیک تن و ۸۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در پایتخت

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۷۶۰۴

کشف بیش ازیک تن و ۸۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در پایتخت

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در یک ماه گذشته یک تن و ۸۵۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهر تهران کشف ۵۲ نفر قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران با بیان اینکه عزم پلیس در مبارزه با سواداگران مرگ جدی و برابر قانون قاطع و شدید است خاطرنشان کرد: هیچ نقطه‌ای از شهر تهران برای جولان قاچاقچیان مواد مخدر امن نیست، چرا که با همت و تلاش کارکنان خدوم و اشرافیت اطلاعاتی که مجموعه پلیس دارد، متهمان مواد مخدر در کوتاه‌ترین زمان دستگیر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حسنوند از اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر در محلات خبر داد و بیان کرد: در راستای پاک سازی محلات و نقاط آلوده به تهیه و توزیع مواد مخدر، تا کنون ۴ هزار و ۲۴۰ خرده فروش دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه از قاچاقچیان، توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر دستگیر شده در ماه گذشته یک تن و ۸۸۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است، افزود: در این مدت ۲۰۸ دستگاه خودرو و ۱۱۶ دستگاه انواع موتورسیکلت از قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ توقیف شده است.

سرهنگ حسنوند با اشاره به انهدام ۷ باند قاچاق گسترده مواد مخدر در ماه گذشته تصریح کرد: در این مدت بیش از ۶ هزار معتاد پرخطر از سطح معابر شهر تهران جمع آوری و تحویل مراکز بازپروری شدند.

این مقام انتظامی با قدردانی از همکاری و مشارکت مردم در این امر افزود: مبارزه با مواد مخدر در شهر تهران بنا به تدابیر فرمانده محترم انتظامی تهران بزرگ و بر اساس پاسخگویی به دغدغه و مطالبات به حق پایتخت‌نشینان صورت می‌گیرد، چرا که توفیقات پلیس در این عرصه با مشارکت همه جانبه مردم محقق شده است.

کد خبر 5033444

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس مبارزه با مواد مخدر کشف مواد مخدر شورای شهر تهران شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش پلیس راهور هفته دفاع مقدس ویروس کرونا قوه قضاییه ترافیک وضعیت راهها پیش بینی وضعیت هوا سازمان تامین اجتماعی کمیته امداد امام خمینی اربعین حسینی محسن حاجی میرزایی مواد مخدر شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۷۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد

سردار حیدر سوسنی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به منظور مقابله با مواد مخدر در استان بوشهر تلاش‌های خوبی صورت گرفته و شاهد دستیابی به کشفیات گسترده‌ای در این زمینه هستیم.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به کشف ۲ هزار و ۷۹۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان بوشهر طی سال گذشته بیان کرد: سه هزار و ۱۹۳ نفر در این زمینه دستگیر شده‌اند.

وی از جمع‌آوری هزار و ۹۳۱ نفر معتاد عادی و ۴۴۵ نفر معتاد متجاهر و کارتن خواب خبر داد و افزود: ۵۹ نفر قاچاقچی و ۷۵۸ نفر توزیع کننده و خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر شده‌اند.

سردار سوسنی از اجرای هزار و ۲۱۵ مرحله طرح پاکسازی در نقاط آلوده به مواد مخدر استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: در عملیات‌های مشترک برون استانی هزار و ۱۵۸ کیلوگرم مواد مخدر کشف شده است.

کد خبر 6063363

دیگر خبرها

  • جزئیات دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ تهران
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان‌شمالی
  • کشف بیش از ۹۴ کیلوگرم تریاک در رودسر
  • سردسته قاچاق شیشه در تهران دستگیر شد
  • دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ پایتخت/ کشف ۲۲ کیلو شیشه
  • کشف بیش از ۱۰۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مازندران
  • ۲۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد
  • باند ۴ نفره توزیع هروئین در اصفهان منهدم شد
  • کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر استان بوشهر
  • دستگیری زوج مواد فروش با ۲۴۴ کیلو حشیش و تریاک