Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@11:59:25 GMT

تجليل از هشت هنرمند عرصه تئاتر دفاع مقدس

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۷۶۱۰

تجليل از هشت هنرمند عرصه تئاتر دفاع مقدس

خبرگزاری آریا- ویژه‌برنامۀ «راویان مقاومت» فردا یکشنبه با هدف تجلیل از هشت هنرمند تئاتر دفاع مقدس در فرهنگ‌سرای ارسباران برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، ویژه‌برنامۀ «راویان مقاومت» با هدف تقدیر از هنرمندان فعال عرصۀ تئاتر دفاع مقدس، فردا یکشنبه ششم مهرماه، در فرهنگ‌سرای ارسباران برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این برنامه به پاس سال‌ها تلاش و نقش‌آفرینی در حوزۀ تئاتر دفاع مقدس از علیرضا حنیفی، رویا افشار، حمیدرضا آذرنگ، مجید کاظم‌زاده مژدهی، مالک سراج، کامران شهلایی، مرتضی شاه‌کرم و شهرام کرمی تقدیر و تجلیل به‌عمل خواهد آمد.
همچنین در این ویژه‌برنامه از دو کتاب‌ نمایش‌نامۀ دفاع مقدس با عنوان «کاش به‌جای استخوان‌هایت، لب‌هایت برمی‌گشت» اثر شهرام کرمی و «کجایی ابراهیم» اثر لیلی عاج و همچنین کتاب پژوهشی تئاتر دفاع مقدس با عنوان «روایت هزار مجنون» که شامل نمایش‌نامه‌های برگزیدۀ چهار دهه دفاع مقدس و اثر دکتر مهدی نصیری است، رونمایی خواهد شد.
این مراسم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی ستاد ملی کرونا در فرهنگ‌سرای ارسباران از ساعت 16 برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تجلیل هشت هنرمند تئاتر دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۷۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه سه شنبه مراسم سه شنبه‌های شهدایی همراه با دعای توسل با حضور آحاد مردم و خانواده‌های معظم و معزز شهدا و ایثارگران، در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه، محمد رحیمی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و دیگر کارکنان بنیاد شهید نیز حضور داشتند.

در این مراسم «سحری» از یادگاران هشت سال دفاع مقدس بخشی از خاطرات دفاع مقدس را روایت کرد.

همچنین در این مراسم از فعالان قرآنی نیز تجلیل به عمل آمد.

این مراسم سه شنبه هر هفته ساعت ۱۹:۱۵ در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا و مردم خداجوی استان برگزار می‌شود.

کد خبر 6087039

دیگر خبرها

  • رویداد تئاتر صاحبدلان در شاهین شهر برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • فرهنگ کتابخوانی را بین پیشکسوتان جهاد و مقاومت ترویج دهیم
  • کتابخانه ویژه دفاع مقدس در مازندران دایر می شود
  • انقلابی ماندن در گرو تداوم فرهنگ دفاع مقدس است
  • همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود
  • بیانیه سپاه شهداء آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران