Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-18@02:25:48 GMT

آغاز توزیع تخم مرغ با نرخ مصوب

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۷۶۷۲

آغاز توزیع تخم مرغ با نرخ مصوب

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام از آغاز توزیع تخم مرغ با نرخ مصوب در سراسر کشور خبرداد که از جمله توسط سازمان میادین میوه و تره بار و فروشگاه های زنجیره ای انجام می شود.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، محمدرضا طلایی با اشاره به آغاز توزیع تخم مرغ با قیمت مصوب در کشور، گفت: شرکت پشتیبانی امور دام و اتحادیه مرغ تخم گذار نسبت به توزیع گسترده تخم مرغ با قیمت مصوب در سازمان‌های میادین، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، کارخانجات و مصارف عمده تخم مرغ اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دفاتر شرکت‌های پشتیبانی امور دام در کل کشور موظف شده‌اند، نسبت به هماهنگی برای خرید تخم مرغ از مرغداران با قیمت مصوب درب مرغداری و توزیع آن اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور تصریح کرد: محدودیتی در خرید و توزیع تخم مرغ با قیمت مصوب وجود ندارد.

کد خبر 446403

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تخم مرغ قیمت تخم مرغ توزیع تخم مرغ نرخ مصوب تخم مرغ شرکت پشتیبانی امور دام کشور شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق پشتیبانی امور دام توزیع تخم مرغ قیمت مصوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۷۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاکانی: واگن‌های چینی امسال وارد کشور می‌شود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ علیرضا زاکانی، شهردار تهران امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهارکرد: موضوع شهرداری در حوزه انتخابات موضوع پشتیبانی است.

وی افزود: با توجه به ظرفیت و توان شهرداری، هم در دور اول انتخابات پشتیبانی کردیم و هم در دور دوم این کار را انجام خواهیم داد.

شهردار تهران ادامه داد: ظرفیت شهرداری را برای یک حضور فعال در دور اول انتخابات به کار گرفتیم که در دور دوم هم این اتفاق خواهد افتاد.

زاکانی همچنین با بیان اینکه واگن‌های چینی امسال وارد کشور می‌شود، گفت: موضوع ساخت واگن‌ها در چین و واردات آن عملا طی ۴ سال کامل خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تامین شیر مدارس به ۴۰۰ میلیون پاکت نیاز دارد
  • مانع‌زدایی از شرکت‌های تولید و توزیع‌کننده واکسن، دارو و مکمل‌ها در راستای تحقق شعار سال
  • تامین ۶۰ درصد برق کشور از طریق بورس انرژی در سال ۱۴۰۳
  • زاکانی: واگن‌های چینی امسال وارد کشور می‌شود
  • تأمین پاکت شیر چالش توزیع شیر در مدارس کشور!
  • توزیع شیر رایگان در مدارس تا چه وقت ادامه دارد؟
  • آماده باش کامل گروه های عملیاتی و سیمبانان در فارس
  • ضرورت خرید و جمع آوری ۳۰ هزارتن تخم مرغ مازاد
  • توزیع ۲۶۸ هزارتن نهاده دامی در استان اصفهان
  • برنج و شکر با قیمت مصوب عرضه می‌شود/ توزیع کالاهای اساسی طبق روال سابق