Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-صفحه khamenei_reyhaneh در اینستاگرام که روایت‌های رهبر معظم انقلاب از خانواده، بانوان و سبک زندگی را منتشر می‌کند پستی در رابطه با عظمت شان مادران و خانواده‌های شهدا منتشر کرد. خبرگزاری میزان _ صفحه khamenei_reyhaneh در اینستاگرام که روایت‌های رهبر معظم انقلاب از خانواده، بانوان و سبک زندگی را منتشر می‌کند در رابطه با جایگاه مادران شهدا منتشر کرد و به نقل از رهبر انقلاب نوشت: «یک وقت به خانه‌ی شهیدی رفته بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مادر شهید در خانه بود، اما پدرش حضور نداشت. برخی از همسایه‌ها هم آمده بودند و آن‌جا حضور داشتند. پرسیدم بقیه‌ی اعضای خانواده کجایند؟ مادر شهید گفت: «ما کس دیگری نداریم. دو فرزند پسر داشتم، که هر دو شهید شدند.» بعد افزود: «همسرم تاب نمی‌آورد در خانه بماند؛ به کوچه و خیابان می‌رود و من در خانه تنها می‌مانم!» نمی‌شود گفت که شأن چنین مادری از دو شهیدش کمتر است. واقعاً خیلی عظمت دارد.» در ادامه تصاویر کمتر دیده شده‌ای از دیدار رهبر انقلاب با خانواده شهدا را تماشا کنید.                         بیشتر بخوانید: مادران مهربان جنگ   انتهای پیام/ برچسب ها: رهبر معظم انقلاب ریحانه شهدا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رهبر معظم انقلاب ریحانه شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۷۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیاد النَخاله با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد

به گزارش خبرنگار سیاسی مهر «زیاد النَخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه، عصر امروز پنج‌شنبه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

کد خبر 6064383 سيد اسد رجبی

دیگر خبرها

  • زیاد النَخاله با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد
  • روایتی غم‌انگیز از سرنوشت پدران و مادران سالمندان سنندج+فیلم
  • دیدار با خانواده معظم شهدا در سلماس
  • پیام تسلیت امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی
  • کتابی که رهبر انقلاب غبطه‌انگیز توصیف کردند
  • دیدار نوروزی استاندار گیلان با خانواده‌ های شهدای مدافع حرم
  • دیدار نوروزی استاندار گیلان با خانواده‌های ۲ شهید مدافع حرم
  • دیداری صمیمی با خانواده‌های معظم شهدا در زاهدان
  • دیدار استاندار سیستان و بلوچستان با خانواده های معظم شهدا در زاهدان
  • دیدار جانشین اداره ایثارگران سپاه پاسداران با خانواده معظم شهدای بهمئی