Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، کمیل اکبری، دریافت کننده 19 ساله والیبال ایران به تیم لیگ برتری کاستلومایا پورتو پیوست.

اکبری سابقه حضور در تیم ملی نوجوانان و تیم باشگاهی شهروند اراک را هم در کارنامه دارد. اکبری، قدرتی زن 205 سانتی متری ایرانی تجربه کسب مدال برنز رقابت‌ها قهرمانی آسیا را با تیم ملی ایران در کارنامه خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبرانتس سرمربی تیم والیبال کاستلومایا پورتو در مراسم معرفی کمیل اکبری اظهار داشت: کمیل بسیار با انگیزه است و حضور او به عنوان یه بازیکن با قابلیت بازی در دو پست مختلف برای تیم بسیار مفید خواهد بود.

وی افزود: بازی‌های لیگ پرتغال بسیار فشرده است و کمیل از آمادگی بسیار بالایی برخوردار است. خوشحالم که او اینجاست و روز به روز درحال پیشرفت کردن است.

همچنین کمیل اکبری در این مراسم در مورد بازی‌های پیش‌رو خاطرنشان کرد: من در آمادگی کامل هستم و تجربه بازی در دو پست مختلف برای من بسیار جذاب خواهد بود. نظر کادر فنی در مورد بازی در پست پشت خط زن دوم برای من در حکم یک چالش تمام عیار است. پرتغال خانه دوم من است و تمام تلاشمان این خواهد بود که امسال نتایج درخشانی بگیریم.

تیم کاستلومایا پورتو، جز چهار تیم برتر لیگ پرتغال و دارای رنکینگ جهانی 170 است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تیم ملی ایران والیبال نوجوانان پرتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۷۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورینیو: به خاطر رم پیشنهاد پرتغال و عربستان را رد کردم

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو برای گفتگو در مورد دوران حضورش در رم نشریه تلگراف را انتخاب کرده است. این مربی پرتغالی در زمستان گذشته از سمتش برکنار شد تا دانیله ده‌‌روسی به عنوان جانشین او انتخاب شود.

رم با حضور مورینیو در اولین سال حضورش به قهرمانی در لیگ کنفرانس اروپا رسید و در دومین سال به فینال لیگ اروپا صعود کرد اما در دستیابی به جام ناکام ماند.

در واقع، در میان شایعات مختلف مطرح شده، او بر احتمالی که پس از شکست در فینال لیگ اروپا مقابل سویا به وجود آمده بود، تمرکز کرد و تایید کرد که همه خواستار جدایی این مربی از رم بودند.

مورینیو درمورد وضعیتش برای ادامه همکاری با رم پس از باخت در فینال لیگ اروپا گفت:"دوستانم، خانواده‌ام، حتی ایجنتم به من گفتند که بعد از فینال لیگ اروپا رم را ترک کنم. اما فشار باشگاه را از نقطه نظر احساسی حس کردم و ادامه دادم. من نیمکت تیم ملی پرتغال و همچنین پیشنهاد بسیار راحت عربستان را برای ماندن در رم، رد کردم."

او با اشاره به تصمیمش برای آینده گفت:"من هنوز یک دوران طولانی در پیش دارم. من 61 ساله هستم، اینطور نیست که در 65 سالگی کارم را تمام کنم... مسئله من باشگاه نیست. تنها چیزی که می‌خواهم این است که اهداف به موقع توسط همه طرف‌ها مشخص شود. مثلا نمی‌توانم به باشگاهی بروم که فقط به خاطر سابقه‌ام، هدفش کسب عنوان باشد. تنها چیزی که می‌خواهم این است که صادق باشند."

دیگر خبرها

  • ماجرای طعم شیرین آخرین دعای کمیل شهید زین الدین
  • نورمحمدی: حرفه‌ای گری سرخپوشان برگ برنده بازی با آلومینیوم است/ امیدوارم ۶ بانک از عهده مشکلات برآیند
  • می‌خواست لیورپول را بازی بدهد، بدجور بازی خورد!‏
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • باورهای توحیدی امیرمؤمنان(ع) در دعای کمیل
  • مورینیو: به خاطر رم پیشنهاد پرتغال و عربستان را رد کردم
  • روبن آموریم کیست و چرا بازارش این‌قدر داغ شده؟
  • موسیالا: از مسی تقلید می‌کردم؛ می‌خواستم ببینم آیا می‌توانم مثل او بازیکن سطح بالایی شوم یا نه
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم