Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب آسیا از امروز در کشور قطر آغاز می شود و تیم های استقلال و پرسپولیس به ترتیب امروز و فردا به مصاف تیم های پاختاکور ازبکستان و السد قطر خواهند رفت. در این گزارش به بررسی شرایط دو تیم، پیش از شروع این مرحله از رقابت ها و نظر پیشکسوتان دو باشگاه در مورد سرخابی های پایتخت پرداخته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب آسیا از امروز در کشور قطر آغاز می شود و تیم های استقلال و پرسپولیس به ترتیب امروز و فردا به مصاف تیم های پاختاکور ازبکستان و السد قطر خواهند رفت.

استقلال

مجید نامجومطلق سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی با پاختاکور گفت:

پاختاکور تیم بسیار خوبی است. ما به خوبی این تیم را آنالیز کردیم. از نقاط منفی و مثبتشان استفاده خواهیم کرد. امیدواریم که بتوانیم بازی خوبی را در زمین به نمایش بگذاریم. در مورد شرایط تیم اگر بخواهم صحبت کنم، همان طور که می دانید هر ۳ روز یک بار بازی داریم. به دلیل عدم حضور تیم الوحده، تیم ما در بازی اول در شرایط مسابقه قرار نداشت ولی رفته رفته شرایط برای ما بهتر شد. ۳-۲ تا بازیکن مصدوم داریم و امیدواریم که ۳-۲ بازیکنمان را به بازی برسانیم.

سید حسین حسینی دروازه بان استقلال هم در مصاحبه با خبرنگاران گفت:

مقابل پاختاکور بازی سخت و خیلی مهمی داریم. و می دانیم که تیم پاختاکور هم یکی از تیم های خوب تورنمنت است ولی همه ما از مربیمان گرفته که قبلا تجربه قهرمانی آسیا را دارند تا تک تک بازیکنان از انگیزه خیلی بالایی برخوردار هستیم تا بتوانیم در این دیدار دل هوادارانمان را شاد کنیم و با پیروزی به مرحله بعد برویم.

رضا رجبی پیشکسوت باشگاه استقلال هم در مورد تقابل استقلال با نماینده ازبکستان گفت:

بازی با نماینده ازبکستان سخت تر از بازی با تیم های عربی است. آنها فیزیکی تر هستند و فوتبالشان شبیه فوتبال ماست. ما با تیم های حوزه خلیج فارس و تیم های عربی خیلی راحت تر بازی می کنیم.

همچنین محمد مومنی دیگر پیشکسوت باشگاه استقلال نیز درباره این بازی گفت:

تیم پاختاکور در خطوط سه گانه اش بازیکنان بسیار زبده و فیزیکی دارد که علاوه بر کارهای دودندگی، فاکتورهای تاکتیکیشان هم مثال زدنی است. این همیت و وحدتی که استقلال نیاز دارد با حضور مجید نامجومطلق به اثبات رسیده که مطمئنا می تواند بر ارزش ها و کیفیت تیم استقلال اضافه کند.

پرسپولیس

محمد پنجعلی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد نمایش درخشان پرسپولیس مقابل الشارجه امارات که با ۴ گل به سود پرسپولیس به پایان رسید گفت:

پرسپولیس مقابل الشارجه واقعا متفاوت بازی کرد و اعتقاد دارم که یکی از زیباترین بازی های پرسپولیس بود.

سپهر حیدری مدافع سال های نه چندان دور باشگاه پرسپولیس نیز درباره دیدار با الشارجه گفت:

خیلی خوب با ارسال از کناره ها توانستیم به ۴ گل برسیم که با آنالیز خوبی که آقای گل محمدی از این مسابقه کرده بود، این بهترین تاکتیکی بود که می توانست اتخاذ کند. در این بازی احسان پهلوان، عیسی آل کثیر، وحید امیری و بشار رسن توانستند کارهای ترکیبی را بارها انجام دهند تا از آنجا بتوانیم به گل برسیم.

حیدری در مورد دیدار پرسپولیس با السد قطر در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا نیز گفت:

السد تیمی فوق العاده پر مهره است و در بازی قبل به مهره هایش استراحت داده بود. این تیم بازیکنان بسیار خوبی مانند اکرم عفیف و بغداد بونجاح دارد. بونجاح بازیکن خیلی خطرناکی است ولی به نظر من کیفیت مدافعان پرسپولیس از مهاجمان السد بهتر است. ما فقط نیاز به تمرکز در فاز دفاعی و فاز حمله در طول ۹۰ دقیقه و ۱۲۰ دقیقه داریم.

در دیدستان هم ببینید.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پاختاکور السد استقلال الشارجه السد قطر استقلال الاهلی الاهلی عربستان السد السد قطر الشارجه الشارجه امارات پاختاکور پرسپولیس پنجعلی پیشکسوت استقلال پیشکسوت پرسپولیس پیشکسوتان استقلال پیشکسوتان پرسپولیس حسین حسینی حسینی حیدری دروازه بان استقلال رجبی رضا رجبی سپهر حیدری سرمربی استقلال سید حسین حسینی سیدحسین حسینی گلر استقلال لیگ قهرمانان آسیا مجید نامجو مجید نامجو مطلق مجید نامجومطلق محمد پنجعلی محمد مومنی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مومنی نامجو نامجو مطلق نامجومطلق یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۸۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیلیان امباپه، سه‌گانه و آدیوس پاریس!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاهی که در سال 1970 تأسیس شد و به ویژه در دهه گذشته با مالکیت قطری‌ها، موفقیت‌های زیاد داخلی کسب کرده، حالا رویای سه گانه را دارد. امباپه می‌خواهد با کسب اولین لیگ قهرمانان تاریخ پی اس جی و مهم‌تر از همه، فتح سه گانه با پاریس وداع کند.

اگرچه در فرانسه همچنان از خداحافظی با بهترین گلزن تاریخ پاری سن ژرمن امتناع می‌کنند و به دنبال امیدی اندک هستند تا در صورت قهرمانی اروپا، او تصمیم خود را تغییر دهد، اما تصمیم ستاره پاریسی مدت‌هاست که گرفته شده است. برای او بازگشتی وجود ندارد و حتی سه‌گانه نیز نمی‌تواند نظرش را تغییر دهد، علی‌رغم این واقعیت که مربی او، لوئیس انریکه، هنوز امیدش را از دست نداده است.

امباپه با فرصتی روبه‌رو است تا به‌عنوان یک قهرمان، به‌عنوان یک ناجی، به‌عنوان یک ابرستاره، پاری سن ژرمن را ترک کند. تیمی که چهارشنبه گذشته جواز حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد، جایی که بروسیا دورتموند را پیش رو خواهد داشت. پاریس اگر ببرد، ممکن است در فینال با رئال روبه‌رو شود. برنده بازی بایرن-رئال اگر تیم مادریدی باشد، جذاب‌ترین رویارویی‌ تاریخ پی اس جی رقم خواهد خورد؛ تقابل امباپه با تیم فصل بعدش.

هشت گل در ده بازی، نمایش تعیین کننده در مرحله یک هشتم نهایی و یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امیدها به کیلیان برای رسیدن به فینال را بالا برده است.

امباپه چندی پیش سوپرجام فرانسه را با پی اس جی برد و در لیگ فرانسه نیز قهرمان خواهند شد. فینال جام حذفی را در 25 می مقابل لیون خواهند داشت و سه بازی نیز تا فتح لیگ قهرمانان اروپا فاصله دارند. سه گانه و آدیوس پاریس.

دیگر خبرها

  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد
  • صعود ایران به جام جهانی: چهارشنبه!
  • تمجید AFC از ایران و افغانستان/ ایران زنگ خطر را به صدا درآورد
  • شگفتی بزرگ در آسیا: افغانستان صعود کرد
  • شگفتی‌سازی افغانستان در جام ملت‌های آسیا
  • احتمال تقابل دو قدرت فوتسال آسیا/ حفظ رکورد یا انتخاب مسیر آسان؟
  • کیلیان امباپه، سه‌گانه و آدیوس پاریس!
  • سفال‌منش:تقابل با ژاپن در یک‌چهارم نهایی؟تشنه این بازی هستیم
  • کری ستاره رئال: هروقت گفتند مُردیم، برگشتیم!