Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه فولاد خوزستان با چهار بازیکن برای فصل بعد رقابت‌های لیگ برتر به توافق نهایی رسید و قراردادی را با این نفرات امضا کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، پنجره نقل‌وانتقالاتی تیم فولاد خوزستان نماینده فوتبال ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا 2021 امروز به صورت موقت باز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این اتفاق، باشگاه فولاد خوزستان که قبل از این تنها شروین بزرگ را به‌عنوان بازیکن جدید به خدمت گرفته بود، با چهار بازیکن دیگر به توافق رسید.

حسین ابراهیمی وینگر فصل قبل نفت مسجدسلیمان که سابقه بازی در تیم‌های فولاد خوزستان، نفت تهران، ماشین‌سازی، سپیدرود رشت، ملوان و پگاه را دارد به همراه سیدمهران موسوی مدافع فصل قبل تیم پیکان که در تیم‌های شهرداری تبریز و ملوان بازی کرده است، به خدمت این تیم درآمدند.

همچنین احمد گوهری دروازه‌بان فصل قبل نفت مسجدسلیمان که سابقه بازی در تیم‌های نفت تهران، پارس جنوبی و سایپا را دارد و همچنین سینا شاه‌عباسی مدافع جوان و آینده‌دار فصل قبل داماش گیلان، دو خرید دیگر و در مجموع چهار خرید جدید فولاد خوزستان هستند.

پنجره نقل‌وانتقالاتی فولاد خوزستان باز شدآذری: فکر می‌کنم بعضی نمی‌توانند موفقیت فولاد را ببینند/ هنوز هم می‌گویم تیم گردن کلفتی می‌بندیم

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فولاد خوزستان فولاد خوزستان فولاد خوزستان فصل قبل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۸۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون، جانشین لوکاکو در خط حمله رُم؟

تیم فوتبال آ.اس رم فردا (دوشنبه) در رقابت های سری آ به مصاف بولونیا می رود.

در همین رابطه دنیله دروسی، سرمربی آ.اس رم درباره حضور لوکاکو در این بازی گفت: لوکاکو احساس درد دارد و برای بازی فردا نمی تواند حضور داشته باشد.

اسطوره رم درباره جانشین این بازیکن می گوید که سردار آزمون یا ابراهیم به عنوان جانشین این بازیکن در خط حمله حضور خواهند داشت.

منبع:فوتبالی 

دیگر خبرها

  • این در شأن فوتبال خوزستان نیست
  • سقوط فولاد بعد از نکونام
  • تاس فولاد بد نشسته، خوب بازی کن!
  • بغض و حسرت تاثیرگذارترین بازیکن قرمزها (عکس)
  • آزمون، جانشین لوکاکو در خط حمله رُم؟
  • رقابت بارسا با یونایتد و بایرن برای ستاره اسپانیایی
  • فولاد در تیم ملی جوانان رکورددار شد
  • انتقام سعید واسعی از فولادی‌ها؛ گل سه امتیازی در خوزستان
  • صعود فولاد خوزستان به مرحله نهایی یگ برتر فوتبال نوجوانان
  • مارکو: لیگ ایران به اندازه ۷ سال پیش بازیکن باکیفیت ندارد