Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، محمد شریعتمداری وزیر تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی در صفحه مجازی توئیتر خود نوشت: توسعه متوازن نیازمند توزیع متوازن منابع عمومی و بانکی است. ۵٢ درصد از وام های بانکی در تهران پرداخت می‌شود.

متن توئیت وزیر کار به شرح زی راست: «توسعه نیازمند توزیع متوازن منابع عمومی وبانکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وبدون این توازن،نمی توان در استان های مرزی محرومیت زدایی کرد. ۵٢ درصد از وام های بانکی در تهران پرداخت می شود. به شرکت های تابعه درخوزستان دستور دادم ظرف سه ماه کلیه حساب های خود را به استان انتقال دهند #پنجم_مهر #شکست_حصر_آبادان»

انتهای پیام/

حامد افروغ کد خبر: 1073853 برچسب‌ها محمد شریعتمداری وزارت کار تسهیلات بانکی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: محمد شریعتمداری وزارت کار تسهیلات بانکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۸۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش سوالات آزمون‌های نهایی و استخدامی ترفندی برای کلاهبرداری است

رئیس پلیس فتا ایلام با اشاره به فروش سوالات آزمون‌های نهایی و استخدامی گفت: این نوع تبلیغات صرفاً ترفندی برای کلاهبرداری است که ممکن است با هدایت شهروندان به درگاه جعلی بانکی، موجودی حساب بانکی را خالی یا با پرداخت بیعانه از آن‌ها کلاهبرداری کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از پایگاه خبری پلیس، علیرضا یعقوبی اظهار کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد با نزدیک شدن به پایان سال تحصیلی، آغاز فصل امتحانات و برگزاری آزمون‌های سراسری و استخدامی بعضی سازمان‌ها، آگهی‌های جعلی با موضوع «فروش سوالات» در فضای مجازی منتشر شده است.

وی افزود: این نوع تبلیغات صرفاً ترفندی برای کلاهبرداری است که ممکن است با هدایت شهروندان به درگاه جعلی بانکی، موجودی حساب بانکی را خالی یا با پرداخت بیعانه از آن‌ها کلاهبرداری کنند.

رئیس پلیس فتا ایلام خاطرنشان کرد: توصیه می‌شود شهروندان و کاربران فریب این نوع تبلیغات جعلی را نخورند و از واریز وجه برای صاحبان این نوع آگهی‌ها خودداری کنند.

کد خبر 746935

دیگر خبرها

  • سقف تراکنش غیرحضوری ۲ برابر شد؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان
  • ۴۹ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در خراسان جنوبی جذب شد
  • سه وام قرض الحسنه از ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومن بدون نیاز به سپرده و ضامن!
  • فروش سوالات آزمون‌های نهایی و استخدامی ترفندی برای کلاهبرداری است
  • نیمی از ورودی آب سدها در یک ماه اخیر تامین شد
  • ­چاقی نیمی از کودکان تهرانی
  • دریافت نیمی از مالیات‌ها از یک درصد افراد پردرآمد
  • چرا امتیاز اعتباری مشتریان بانک‌ها کم می‌شود؟
  • ۶۸ میلیارد تومان تسهیلات به عشایر گلستان پرداخت شد
  • خرید از فاصله ۵سانتی‌متری