Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- در روزی که شانس با شیاطین سرخ یار بود و 4 بار تیر دروازه آن ها به لرزه در آمد، آن ها توانستند با آخرین ضربه بازی برنده شوند.
به گزارش آریا، برایتون در مسابقه ای که بیشترین شوت زده را داشت، با یک پنالتی لحظه آخری شکست خورد. در مسابقه ای که بارها تیر دروازه تیم مهمان ناجی آن ها شد، یک پنالتی برایتون پس از بازبینی ویدیویی برگشت و البته دو گل شیاطین سرخ به دلیل آفساید مردود اعلام شد، شاگردان اوله گونار سولسشر از آمکس جان سالم به در بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


منچستریونایتد فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس را بسیار ناامیدکننده آغاز کرد و در مسابقه هفته دوم( یونایتد به دلیل حضور در اروپا کار خود را از هفته دوم آغاز کرد)خود مقابل کریستال پالاس در ورزشگاه اولدترافورد با نتیجه 3-1 شکست خورد تا در همان ابتدای کار سه امتیاز راحت را از دست داده باشد.
شاگردان اوله گنار سولسشر اما امروز در چهارچوب رقابتهای هفته سوم لیگ برتر انگلیس در خانه برایتون به میدان رفتند. منچستر یونایتد تا لحظات پایانی مسابقه از حریف خود پیش بود اما در دقیقه 95 گل تساوی را دریافت کرد تا به نظر برسد که در آستانه از دست دادن دو امتیاز ارزشمند دیگر قرار گرفته است.
در حالی که همه منتظر پایان بازی بودند، یک ضربه کرنر برای شیاطین سرخ به دست آمد که بعد ارسال روی دروازه و یک کش و قوس بازیکن برایتون درون محوطه جریمه مرتکب خطای هند شد و داور بعد از مراجعه به VAR اعلام پنالتی کرد. در دقیقه 101 برونو فرناندز پشت توپ ایستاد و بر خلاف جهت دروازه‌بان گل پیروزی بخش یونایتد را به ثمر رساند. این پیروزی اما یاد بردهای لحظات آخر ای زمان سر الکس فرگوسن را برای منچستر یونایتد زنده کرد؛ لحظاتی که در واقع از آن به عنوان " فرگی تایم" یاد می شد.
شرح گل ها:
برایتون 1-0 منچستریونایتد؛ موپی (40): خطای فرناندز روی لمپتی، یک پنالتی در اختیار تیم میزبان قرار داد. بهترین گلزن برایتون پشت توپ قرار گرفت و با یک ضربه چیپ، به زیبایی دروازه دخیا را گشود.
برایتون 1-1 منچستریونایتد؛ دانک (43): فرناندز ضربه ایستگاهی را به سوی تیر دیرتر گذاشت تا ماتیچ با پاس رو به بیرون خود مگوایر را در موقعیت گلزنی قرار بدهد ولی زودتر از این مدافع پیش تاخته، دانک اشتباها توپ را وارد دروازه خودی کرد.
برایتون 1-2 منچستریونایتد؛ رشفورد (55): فرناندز با یک پاس در عمق رشفورد را از سمت چپ زمین راه انداخت؛ رشفورد با سرعت بالا پس از عبور از سد مدافعان برایتون و سر توپ های پیاپی، در نهایت با ضربه پای چپ خود از درون محوطه جریمه موفق به گلزنی شد.
برایتون 2-2 منچستریونایتد؛ مارچ (5+90): ارسال جهانبخش از سمت راست، در تیر دو به مارچ رسید تا ضربه سر این بازیکن حساب کار را 2-2 کند.
برایتون 2-3 منچستریونایتد؛ فرناندز (11+90): در پی ضربه سر مگوایر، توپ پس از برخورد به دست موپی، از روی خط دروازه برگشت داده شد. در حالی که داور سوت پایان بازی را زده بود، از اتاق VAR پیام بازبینی دریافت کرد تا در نهایت یک ضربه پنالتی به سود تیم مهمان اعلام شود. فرناندز پشت توپ ایستاد و برخلاف جهت پرش رایان حساب کار را 3-2 کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برایتون منچستریونایتد سولسشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۸۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه‌بازی منچستریونایتد و کاونتری + فیلم

دیدار دو تیم منچستریونایتد و کاونتری در چارچوب رقابت‌های جام‌حذفی انگلیس با برتری منچستریونایتد به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های منچستریونایتد و کاونتری امشب _یکشنبه، دوم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های نیمه‌نهایی جام‌حذفی انگلیس از ساعت ۱۸ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد منچستریونایتد به‌پایان رسید.

اسکات مک‌تامینی، هری مگوایر و برونو فرناندز گل‌های منچستریونایتد را رقم زدند.

الیس سیمس، اوهاره و هاجی رایت (از روی نقطه پنالتی) گل‌های کاونتری را به‌ثمر رساندند و بازی به دقایق اضافه کشیده شد.

در دقایق اضافه هیچ کدام از دو تیم موفق به گلزنی نشدند و تیم منچستریونایتد در ضربات پنالتی به عنوان دومین فینالیست راهی فینال شد.

خلاصه‌بازی منچستریونایتد و کاونتری کد خبر 746753

دیگر خبرها

  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم
  • کری خوانی آنتونی برای بازیکنان کاونتری سیتی، پس از پنالتی آخر منچستریونایتد / فیلم
  • برونو فرناندز: قهرمانی در جام حذفی هرگز موجب موفقیت منچستریونایتد نخواهد شد
  • اونانا: به فینال رفتیم، فقط این مهم است
  • خلاصه‌بازی منچستریونایتد و کاونتری + فیلم
  • ضربات پنالتی آخر بازی منچستریونایتد ۳ (۴-۲) ۳ کاونتری (جام حذفی انگلیس - 2023/24)
  • ضربه ضعیف کاسمیرو در ضربات پنالتی بازی کاونتری و منچستریونایتد / فیلم
  • گل حاجی رایت به منچستریونایتد از روی نقطه پنالتی در دقیقه 95 (منچستریونایتد 3-3 کاونتری)
  • گل برونو فرناندز به کاونتری (منچستریونایتد 3-0 کاونتری)
  • سکوت برناردو در مورد پنالتی جنجالی شکست