Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-16@21:08:58 GMT

فولاد خوزستان 4 قرارداد جدید بست

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۸۱۱۸

فولاد خوزستان 4 قرارداد جدید بست

فولاد خوزستان پس از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی خود با 4 بازیکن قرارداد امضا کرد.

باشگاه فولاد خوزستان با چهار بازیکن برای فصل بعد رقابت‌های لیگ برتر به توافق نهایی رسید و قراردادی را با این نفرات امضا کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، پنجره نقل‌وانتقالاتی تیم فولاد خوزستان نماینده فوتبال ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا 2021 امروز به صورت موقت باز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این اتفاق، باشگاه فولاد خوزستان که قبل از این تنها شروین بزرگ را به‌عنوان بازیکن جدید به خدمت گرفته بود، با چهار بازیکن دیگر به توافق رسید.

حسین ابراهیمی وینگر فصل قبل نفت مسجدسلیمان که سابقه بازی در تیم‌های فولاد خوزستان، نفت تهران، ماشین‌سازی، سپیدرود رشت، ملوان و پگاه را دارد به همراه سیدمهران موسوی مدافع فصل قبل تیم پیکان که در تیم‌های شهرداری تبریز و ملوان بازی کرده است، به خدمت این تیم درآمدند.

همچنین احمد گوهری دروازه‌بان فصل قبل نفت مسجدسلیمان که سابقه بازی در تیم‌های نفت تهران، پارس جنوبی و سایپا را دارد و همچنین سینا شاه‌عباسی مدافع جوان و آینده‌دار فصل قبل داماش گیلان، دو خرید دیگر و در مجموع چهار خرید جدید فولاد خوزستان هستند.

 

همچنین بخوانید:

فولاد خوزستان با سه بازیکن جوان خود تمدید کرد

پنجره نقل و انتقالاتی فولاد خوزستان باز شد

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فولاد خوزستان فصل قبل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۸۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط رعد پدافند و مس رفسنجان به لیگ دسته یک حرفه‌ای بسکتبال ایران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دومین دیدار مرحله حذفی لیگ برتر آقایان امروز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه با ۲ دیدار برگزار شد.   تیم رعد پدافند هوایی مشهد به مصاف تیم آورتا ساری رفت و با نتیجه ۶۴ بر ۵۷ این دیدار را واگذار کرد. در این دیدار مجید رحیمیان با ۲۲ امتیاز، ۷ ریباند، ۲ پاس گل و کارایی ۱۵ بهترین بازیکن بود. آورتا با پیروزی ۲ بر صفر سری در لیگ برتر باقی ماند و رعد پدافند به لیگ دسته یک حرفه‌ای سقوط کرد.   در دیگر بازی مرحله پلی‌اوت لیگ برتر آقایان تیم فولاد هرمزگان مقابل صنعت مس رفسنجان با نتیجه ۱۰۵ بر ۶۶ به پیروزی رسید. جوان مک‌کورمیک با ۲۶ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۱ پاس گل و کارایی ۳۲ بهترین بازیکن این دیدار شد. صنعت مس رفسنجان این سری را ۲ بر صفر واگذار کرد و به لیگ دسته یک سقوط کرد و، اما فولاد هرمزگان در لیگ برتر باقی ماند.

دیگر خبرها

  • موثرترین بازیکن جوان لیگ را بشناسید
  • احتمال غیبت 3 هفته ای منتظر محمد در بازی های مس رفسنجان
  • جریمه سنگین باشگاه فولاد خوزستان 
  • جوان‌ترین بازیکن لیگ برتر، جایی دور از تهران!
  • گاف 21 میلیاردی فولاد خوزستان؛ مهدی رحمتی در خانه بماند هم پول می‌گیرد!
  • اولین انصرافی تیم ملی والیبال مشخص شد
  • سقوط رعد پدافند و مس رفسنجان به لیگ دسته یک حرفه‌ای بسکتبال ایران
  • حال نفت آبادان، فولاد ‌و استقلال خوزستان خوب نیست
  • کنت باید ادعای ویسی را بار دیگر اثبات کند
  • پوریا سرآبادانی گربه سیاه فولاد خوزستان