Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت آغاز هفته دفاع‌مقدس و شروع اولین بخش شانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، رمضانعلی حیدری‌خلیلی؛ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان سینمایی با حضور در دبیرخانه این رویداد سینمایی، از بخش‌های مختلف بازدید و با سید مهدی عظیمی میرآبادی؛ دبیر جشنواره دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این بازدید، حیدری‌خلیلی؛ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان سینمایی گفت: ریشه باور «ما می‌توانیم» در مفهوم مقاومت است که دوران انقلاب و دفاع‌مقدس بهترین تجلی آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مفاهیمی مانند ایثار، شهادت و برادری در دوران دفاع‌مقدس مفهوم وعمق معنوی جدیدتری پیدا کردند. امنیت و حفظ کشور و فضای معنوی و معرفتی در سایه مفهوم مقاومت به دست آمدند.

حیدری‌خلیلی ادامه داد: بعد از گذشت سال‌ها می‌توان ادعا کرد هنوز دفاع‌مقدس زوایای پیدا و پنهان بسیاری دارد که همچنان ناب و بکر هستند. برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت می‌تواند به عنوان رویدادی هدفمند و ارزشمند به خوبی مفاهیم و ارزش‌های دفاع‌مقدس را منعکس کند.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، اظهار داشت: این جشنواره محلی برای گردهمایی سینماگرانی است که همچنان به باورهایی مانند «ما می‌توانیم» اعتقاد دارند و این باورها را در سایه مفهوم مقاومت به منصه ظهور می‌رسانند تا جریان فکری، اعتقادی و معرفتی با محوریت مقاومت ایجاد کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان سینمایی تأکید کرد: هنر خاصه سینما بهترین زبان برای بیان مفاهیم و ارزش‌های دفاع‌مقدس، انقلاب و مقاومت است و جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت چراغ این حوزه را روشن نگه می‌دارد؛ البته همه بخش‌ها و نهادهای ذی‌ربط باید به این جشنواره کمک و از برگزاری آن حمایت کنند.

همچنین در بازدید حیدری‌خلیلی؛ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان سینمایی از ستاد اطلاع‌رسانی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، سید احد میکائیل‌زاده؛ معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی این دوره از جشنوار، گزارشی از نحوه اطلاع‌رسانی اخبار و رویدادی‌های جشنواره در داخل و خارج از کشور و بازتاب رسانه ای اخبار جشنواره در رسانه های خارجی  و به ویژه کشورهای منطقه ارائه کرد.

در این بازدید، علی تاجیک مدیرکل ارزیابی عملکرد سازمان سینمایی و مرتضی باقرنژاد مدیر کل امور اداری و پشتیبانی سازمان سینمایی، حیدری‌خلیلی را همراهی می کردند و علیرضا عاقل‌زاده؛ مشاور دبیر و مدیر برنامه ریزی و نظارت جشنواره، ناصرباکیده، مدیر بخش جشنواره جشنواره ها، محمدجواد کاسه ساز مدیر امور انتخاب و ارزشیابی جشنواره، کامران ملکی مدیر امور فوق برنامه و تشریفات، حسین طلابیگی، مشاور دبیر در امور اجرایی جشنواره و مجید راستی مدیر امور اداری، مالی و پشتیبانی جشنواره حضور داشتند.

برچسب‌ها سازمان سینمایی و امور سمعی و بصری جشنواره فیلم مقاومت هفته دفاع مقدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان سینمایی و امور سمعی و بصری جشنواره فیلم مقاومت هفته دفاع مقدس سازمان سینمایی و امور سمعی و بصری جشنواره فیلم مقاومت هفته دفاع مقدس اخبار کنکور جشنواره بین المللی فیلم مقاومت حیدری خلیلی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۸۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۵۰ هزار نفر زائر و گردشگر از یادمان‌های دفاع مقدس ایلام بازدید کردند

سرهنگ امیرحسین فولادی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام اظهار کرد: از تاریخ ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا دیروز بیش از ۵۰ هزار نفر از یادمان‌های راهیان نور و یادمان شهدای گمنام در سطح استان بازدید داشته‌اند.

وی افزود: سهم زیارت شهدای گمنام شهرستان‌ها افزون بر ۱۵ هزار نفر زائر و گردشگر بوده است.

وی یادآور شد: بیش از ۳۰۰ نفر نیز از باغ‌موزه دفاع مقدس استان نیز بازدید داشته‌اند.

وی بیان کرد: بازدید از یادمان‌ها و باغ‌موزه توسط گردشگران و مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور بوده است.

به گفته وی در همه یادمان‌های دفاع‌مقدس و باغ‌موزه راهنمای گردشگری و راوی برای مسافران و کاروان‌ها حضور دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • اکران آنلاین فیلم سینمایی «کاپیتان» آغاز شد
  • ادامه جشنواره نوروزی تلویزیون با «تنگه ابوقریب»
  • برخی وزرا مانند وزیر کشور و اطلاعات و امور خارجه با هماهنگی رهبری معرفی می‌شوند؛ در دولت دوازدهم به دلایلی رئیس سازمان برنامه و بودجه هم با ایشان هماهنگ شد
  • آیا همه رزمنده‌ها روزه می‌گرفتند؟
  • کاپیتان به صورت آنلاین اکران شد
  • «کاپیتان» به اکران آنلاین رسید
  • شهر مقدس قم میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود
  • بیش از ۵۰ هزار نفر زائر و گردشگر از یادمان‌های دفاع مقدس ایلام بازدید کردند
  • تاکسیرانان امین شهر هستند/ تجلی امانت‌داری رانندگان تاکسی اصفهان در نوروز ۱۴۰۳
  • رئیس کمک‌های بشردوستانه سازمان ملل کناره می‌گیرد