Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@19:12:22 GMT

فوتی‌های ناشی از کرونا در لرستان چند نفر هستند؟

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۸۱۶۴

فوتی‌های ناشی از کرونا در لرستان چند نفر هستند؟

ایسنا/لرستان دبیر مراقبت و کنترل بیماری کرونا در لرستان گفت: مجموع مبتلایان به این بیماری در استان به ۲۴ هزار و ۹۹۲ نفر رسیده است.

مریم کوشکی امروز شنبه پنجم مهر در جمع خبرنگاران با اشاره به شناسایی ۶۰۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا در لرستان، گفت: مجموع مبتلایان به این بیماری در استان به ۲۴ هزار و ۹۹۲ نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فوت ۹ مبتلای جدید به کرونا در لرستان و این‌که متأسفانه مجموع فوتی‌های ناشی از کرونا در استان به ۵۶۳ نفر رسیده است، اضافه کرد: در حال حاضر ۲۱۷ بیمار مبتلا به کرونا در وضعیت شدید این بیماری به سر می‌برند و تحت مراقبت هستند.

کوشکی ادامه داد: شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد، کوهدشت، دورود، دلفان، الیگودرز، سلسله و ازنا در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند. همچنین شهرستان‌های پلدختر، چگنی و رومشکان در وضعیت زرد کرونا هستند.

روند صعودی تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در لرستان

سیدموسی خادمی، استاندار لرستان نیز امروز شنبه، پنجم مهر در حاشیه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا به ریاست رئیس جمهور، اظهار کرد: امروز در جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا علاوه‌بر گزارش‌های معمول در خصوص وضعیت بیماری، تصمیمات جدید نیز برای مقابله اتخاذ شد.

وی گفت: آمارها و گزارش‌ها از آغاز روند صعودی بیماری در کشور حکایت دارد که به تبع آن میزان مبتلایان به بیماری، بستری‌ها و مرگ ناشی از آن سیر صعودی پیدا کرده است.

استاندار لرستان با اشاره به افزایش تعداد مبتلایان در لرستان بر اثر کرونا، افزود: روند بیماری در لرستان از دو هفته پیش تا کنون صعودی است که نشان از توجه کمتر به رعایت دستور العمل های بهداشتی دارد.

خادمی تاکید کرد: با توجه به شرایط کنونی، از مردم می‌خواهیم ضمن رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ماسک، از حضور در تجمعات و ترددهای غیر ضروری خودداری کنند تا بتوانیم روند افزایش ابتلاء به بیماری را مهار کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی همه علیه کرونا همه با همه علیه کرونا کروناویروس کرونا در لرستان بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۸۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مزایده جدید پارسیلون خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، بهمن جعفری با اشاره به آخرین وضعیت واحد صنعتی «پارسیلون» خرم‌آباد گفت: مهرماه سال گذشته مزایده اول آن برگزار شد که مشتری نداشت.

وی با اشاره به اینکه قرار است اکنون مزایده دوم برگزار شود، اظهارداشت: برگزاری مزایده دوم مشروط به قیمت‌گذاری جدید است و کارشناسان رسمی دادگستری در حال بررسی و اعلام قیمت جدید هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، افزود: با چند سرمایه‌گذار از هلدینگ‌های بزرگ و شخصیت‌های حقوقی در رابطه با «پارسیلون» گفتگو کردیم که امکان‌سنجی تولید محصولات قبلی و همچنین شرایط اقتصادی از جمله موارد مطرح شده در این جلسات بود.

جعفری گفت: منتظریم تا با قیمت‌گذاری جدید، وضعیت نهایی مشخص شود.

دیگر خبرها

  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس
  • بیماری سالک در دامغان کنترل شد
  • تاکید کرملین بر عدم تغییر روند درگیری نظامی در اوکراین
  • برگزاری مزایده جدید پارسیلون خرم‌آباد
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • یک پیش‌بینی جالب درباره عدد دلار در خرداد و تیر/ قیمت دلار چه تغییری می‌کند؟
  • واکسیناسیون بیش از دو میلیون طیور بومی در لرستان