Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-19@20:35:54 GMT

توزیع تخم مرغ با قیمت مصوب از امروز آغاز شد

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۸۱۹۹

 محمدرضا طلایی در گفتگو با مهر بیان داشت: الحمدالله شرایط مناسبی برای تولید تخم مرغ در کشور وجود دارد ولی متاسفانه در بازار با افزایش قیمت تخم مرغ مواجه هستیم لذا شرکت پشتیبانی امور دام از امروز نسبت به توزیع تخم مرغ با قیمت مصوب در میادین، فروشگاههای زنجیره ای و اصناف اقدام کرده است.

وی افزود: شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران از امروز تخم مرغ توزیع کرده، اتحادیه تخم مرغ (اتحادیه میهن) این برنامه ریزی را انجام داده که در تمامی فروشگاههای زنجیره ای و هم مناطقی که نیاز وجوددارد توزیع را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور با بیان اینکه در استانها نیز شرکت پشتیبانی امور دام با هماهنگی ستاد تنظیم بازار استان کار توزیع تخم مرغ را انجام می دهند، تصریح کرد: با توزیع تخم مرغ با قیمت مصوب از امروز تخم مرغ با قیمت مناسب به همه ملت عزیزمان عرضه می شود.

طلایی همچنین ابراز داشت: سازمان های جهادکشاورزی استان ها و روسای سازمانها به عنوان عضو تنظیم بازار استان در تمام استانها و شهرها نیز بحث توزیع تخم مرغ را انجام می دهند.

وی خاطرنشان کرد: شرکت پشتیبانی امور دام با نظارت بر توزیع تخم مرغ و همکاری خوب تولیدکنندگان برای عرضه تخم مرغ به قیمت مناسب، انشالله در چند روز آینده قیمت تخم مرغ به قیمت مصوب تنظیم بازار استانها می رسد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۸۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عرضه نامحدود روغن موتور دیزلی در اصفهان

شرکت نفت سپاهان تولید کننده روغن موتور اسپیدی ، عرضه نامحدود انواع روغن موتور دیزلی را به قیمت مصوب در سراسر اصفهان آغاز کرد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شرکت نفت سپاهان اعلام کرد که در راستای تنظیم بازار و کاهش التهاب در بازار روغن موتور دیزلی، این شرکت عرضه نامحدود انواع روغن موتور دیزلی را با قیمت مصوب در پایانه‌های استان ( پایانه امیرکبیر و ...) آغاز نموده است.

بر این اساس، دارندگان وسایل نقلیه سنگین اعم از باربری و مسافری میتوانند با مراجعه به این مراکز و با ارایه مدارک معتبر روغن موتور مصرفی خود را دریافت نمایند.

همچنین بر اساس تصمیمات اخذ شده، تعاونی های مسافری و باربری و همچنین اتحادیه ها و سازمان های مربوطه نیز می توانند با اعلام تقاضای واقعی خود، روغن موتور مورد نیاز خود را از مراکز عرضه شرکت نفت سپاهان دریافت نمایند.

در روزهای اخیر، کاهش عرضه از سوی برخی تولیدکنندگان اصلی و شناخته شده روغن موتور، موجب کمبود این محصول و در نتیجه التهاب در بازار روغن موتور دیزلی شده است و شرکت نفت سپاهان که تنها 20 درصد سهم بازار روغن موتور دیزلی را در اختیار دارد، با هدف رفع این التهاب و نابسامانی به وجود آمده ناشی از عدم عرضه سایر شرکت‌ها و احتکار عاملین روغن و به منظور کمک به مصرکننده نهایی عرضه نامحدود انواع روغن موتور دیزلی را براساس مسئولیت اجتماعی خود در کمک به دولت محترم در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰۳ تن کالای اساسی در بیضا طی سالی که گذشت
  • محدودیتی برای خرید مازاد تولید مرغ نداریم
  • ۱۲۰۰ تن شکر در سکوهای تنظیم بازار یزد توزیع می‌شود
  • کاهش قیمت گوشت مرغ در بازار یزد
  • عرضه تخم‌مرغ پایین‌تر از نرخ مصوب در بازار/ ضرورت حمایت از مرغداران برای مدیریت تقاضا
  • معامله ۵٣ میلیارد کیلووات ساعت برق توسط بخش خصوصی در بورس انرژی
  • سایه جنگ در بازار خریدار ندارد | توزیع کالاهای اساسی بدون مشکل ادامه دارد
  • تحول درمعاملات برقی بورس/حسابهای وکالتی خریدبرق فعال می‌شوند
  • طراحی دستگاهی برای آنالیز توزیع فشار در کف پا
  • آغاز عرضه نامحدود روغن موتور دیزلی در اصفهان