Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه شهرستان کوهرنگ گفت: بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال در مرحله اول و مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در این شهرستان صورت گرفته است. - اخبار استانها -

عزیز موسایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، اظهار داشت: کمک مومنانه دو بخش داشت، یک بخش با توجه به ویروس کرونا در کنار مجموعه بهداشت و درمان بوده و بخش دیگر کمک‌های معیشتی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. به آسیب دیدگان از کرونا و نیازمندان بود.

فرمانده سپاه شهرستان کوهرنگ با اشاره به فعالیت‌ در حوزه‌های متفاوت شبکه بهداشت، گفت: از ابتدا سعی بر آن بود که فضای همیاری نسبت به شبکه بهداشت به وجود آید و از همان ابتدا در کنار دوستان بودیم.

موسایی ادامه داد: در بخش غربال‌گری پایگاه‌های بسیج فعال شدند، در زمینه بهداشت و محیط، ضدعفونی معابر و اماکن شهرستان و پوشش روستاها صورت گرفت، با همکاری مردم آب ژاول تهیه و توزیع شد، ایستگاه‌های سلامت در دو ماه اول اوج کرونا ایجاد و کنترل و غربال‌گری معابر ورودی انجام شد.

برگزاری رزمایش کمک مومنانه در فدراسیون هندبالمراسم کمک مومنانه فدراسیون والیبال برگزار شد647 هزار بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در استان فارس توزیع شد

 فرمانده سپاه شهرستان کوهرنگ با اشاره به تهیه حدود سی هزار ماسک، اظهار کرد: در بحث فرهنگ سازی و آموزش با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و همچنین جلسات آگاه سازی  سعی داشته باری را از دوش مجموعه بهداشت و درمان برداریم.

وی با اشاره به کمک‌های مومنانه، خاطرنشان کرد: آسیب دیدگان از کرونا شناسایی و تعدادی خیر شناسایی شد، یک بخش کمک‌ها از مجموعه بسیج و  سپاه استان و تهران صورت گرفت و با برنامه‌ریزی این کمک‌ها تقسیم شدند.

 موسایی با بیان توزیع بیش از 7 هزار بسته غذایی، تصریح کرد: متوسط قیمت بسته‌های غذایی چهارصد هزار تومان بود، صد دست البسه توزیع، 10 میلیون تومان به طور نقدی در اختیار کسانی که نیاز به اعتبار نقدی داشتند، توزیع بیش از دو هزار پرس غذایی گرم و 150 کیسه آرد به کسانی که در خانه نان پخت می‌کردند، صورت گرفت.

فرمانده سپاه شهرستان کوهرنگ گفت: در حوزه اجرا، گروه‌های جهادی، پایگاه‌های مقاومت بسیج و سمن‌ها و خیرین با یک تعامل مشترک حضور داشته و از ظرفیت این‌ عزیزان برای توزیع هم استفاده شد  و سعی داشتیم که کمک‌ها به دست نیازمندان واقعی برسند.

موسایی در پایان با اشاره به مبلغ کمک‌های مومنانه در مرحله اول و دوم، خاطرنشان کرد : در مرحله اول مبلغی بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون تومان و در مرحله دوم نزدیک به یک میلیارد و سیصد میلیون تومان کمک صورت گرفت و همچنان این کمک‌ها ادامه دارد.

انتهای پیام/7540/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمک مومنانه مرحله اول صورت گرفت کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۸۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود ۳۰۸ خانه بهداشت فعال در چهارمحال و بختیاری

علی‌ضامن صالحی‌فرد اظهار داشت: سلامت خانواده و جوانی جمعیت دو اولویت مهم استان در حوزه بهداشت است که در این رابطه برنامه‌‎های متنوعی در طول سال برگزار می‌کنیم.

وی افزود: راه‌اندازی سه شبکه بهداشت و درمان در شهرستان‌های خانمیرزا، فلارد و فرخشهر، افتتاح دو مرکز خدمات جامع سلامت شبانه‌روزی در لردگان و اردل، افزایش ۳۵ درصدی ارائه خدمات بهداشتی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی، اجرای نظام ارجاع و نسخه‌نویسی الکترونیک در برنامه پزشکی خانواده از جمله برنامه‌های اجرا شده در سال گذشته بود.

صالحی فرد از افزایش یک درصدی موالید در استان طی سال گذشته خبر داد و اضافه کرد: برنامه‌های جوانی جمعیت در استان در سال جاری با شدت بیشتری اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه شاخص دقیقی از میزان سطح سواد سلامت مردم استان در دسترس وجود ندارد، بیان داشت: مقرر شده تا امسال ارزیابی در این خصوص انجام گیرد.

بیشتر بخوانید

پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت به ۱۵ هزار نفر واجد شرایط

صالحی فرد میزان دسترسی مردم به شاخص‌های سلامت را بیش از ۹۵ درصد اعلام کرد و گفت: تمامی جمعیت استان تا حد زیادی به امکانات بهداشتی دسترسی دارند و در سال جاری هشت کانکس بهداشتی برای عشایر استان پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اجرای پویش ملی سلامت در استان طی سال گذشته، تصریح کرد: در این پویش بیش از ۷۰۵ نفر معادل ۹۷ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال در غربالگری دیابت و فشار خون شرکت کردند.

صالحی‌فرد ادامه داد: همچنین برای بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار دز واکسن کرونا معادل ۷۵ درصد جمعیت استان تزریق شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تجلیل از فعالان عرصه سلامت چهارمحال و بختیاری
  • جریمه یک واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری
  • تأمین و توزیع ۴۹۰ تن شکر خانوار در چهارمحال و بختیاری
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • وجود هزار و ۷۹۶ تخت بیمارستانی فعال در چهارمحال و بختیاری
  • وجود ۳۰۸ خانه بهداشت فعال در چهارمحال و بختیاری
  • تداوم فرآیند توزیع شیر در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • تداوم توزیع شیر در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • روند عادی توزیع شیر در استان چهارمحال و بختیاری در حال انجام است
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌ و بختیاری