Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم کشتی آزاد دانشگاه آزاد با انتقاد از سازمان لیگ گفت: حیف است مهدی تقوی و تیم قائمشهر که آمده‌اند تجربه‌شان را در کشتی بگذارند، از لیگ بروند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علیرضا رضایی در برنامه دایره طلایی در مورد تیمش در لیگ برتر آزاد اظهار داشت: دانشگاه آزاد با توجه به اینکه یک مکان فرهنگی است و از سالیان گذشته در ورزش فعال بوده، یکی از قدیمی‌ترین باشگاه‌های فرهنگی ورزشی کشور محسوب می‌شود که در قریب به 20 رشته فعالیت می‌کند و با چارت مشخص وارد لیگ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این باشگاه عزمش جزم است که از جوان‌های شایسته و دانشجوی کشور استفاده شود. حتی در رابطه با استفاده از ورزشکار خارجی خصوصاً در زمینه کشتی مخالفت کردند و منطق دوستان این بود که با توجه به پتانسیل بالای کشتی کشور، حیف است که از جوانان کشور استفاده نکنیم.

وی در مورد سرمربیگری‌اش در تیم دانشگاه آزاد، تصریح کرد: هرچند تمایل نداشتم سرمربیگری نکنم و مثل سال گذشته به عنوان مدیرفنی کنار تیم باشم، اما بنا به دلایلی این وظیفه به من سپرده شد که به دانشگاه آزاد کمک کنم. چون سال‌ها در رده‌های سنی جوانان و امید خدمت کردم سعی من بر این بود که از جوانان استفاده کنم. جوانان بسیار خوب و توانمندی با میانگین سنی 21 سال، در تیم ما حضور دارند. یکی دو کشتی گیر ما بالای 21 سال هستند. دو قهرمان نوجوانان و جوانان جهان و مدال دار امیدهای جهان را داریم. سعی کردیم از جوانان استفاده کنیم تا از امکاناتی که دانشگاه می‌تواند برای شان ایجاد کند، استفاده کنند.

رضایی از آغاز تمرینات تیمش خبر داد و گفت: تمرینات ما از امروز (شنبه) آغاز شده و بچه‌ها وارد اردو شدند. تست کرونای گروهی که تهران به اردو ملحش شدند، جوابش آمده که همه منفی بود. بچه‌هایی هم که از امروز آمدند، تست دادند و اگر نمونه منفی باشد، بچه‌ها با هم ادغام خواهند شد.

نایب قهرمان المپیک 2004 آتن در مورد با اشاره به اتفاقاتی که سال گذشته در لیگ رخ داد، تأکید کرد: سال گذشته با توجه به اینکه علیرضا دبیر تازه انتخاب شده بود و کمیته لیگ به سازمان لیگ ارتقا پیدا کرد، کم و کاستی‌هایی وجود داشت، اما در مجموع مسابقات قابل قبول بود. در جریان لیگ تنش‌هایی بین چند تیم داشتیم که یکی دو تیم انصراف دادند. این البته طبیعی بود و در سال‌های قبل هم اتفاق افتاده بود. امسال هم که کرونا شرایط جدیدی را بر ورزش دنیا حاکم کرده و ما هم مستثنی از این قضیه نیستیم، زمانی که اعلام شد لیگ برگزار می‌شود، ما اقدام به یارگیری کردیم. بعد از قرعه کشی دیدیم بلافاصله قرعه تغییر کرد و برخی تیم‌ها انصراف دادند.

وی ادامه داد: سازمان لیگ به ما برنامه داد که دو تا کشتی داریم در یک روز داریم. من با همکارانم مشورت کرده و تمرین را روی این موضوع که دو کشتی صبح داریم، متمرکز کنیم و بعدازظهر کاری نداریم، اما حالا نصیرزاده می‌گوید شهدای زنجان به لیگ اضافه شده و بعدازظهر باید کشتی بگیریم. حالا کادرفنی تیم من باید آنالیز کنند که ما بعد از ظهر هم مسابقه داریم. البته شرایط برای همه تیم‌ها یکسان است و همه وضعیت تمرینی مناسبی ندارند. این برای سازمان لیگ کشتی مسئله مطلوبی نیست و از نگاه من نمره منفی است.

علیرضا رضایی در مورد رأی صادر شده در پرونده حاج آقانیا و فروتن و توضیحات رئیس سازمان لیگ در برنامه دایره طلایی خاطرنشان کرد: این حرف‌ها کاملاً بی اساس بود. کشتی‌گیر یا قرارداد می‌بندد یا خلاف می‌کند. کشتی‌گیر با تیمی مثل دریاچه ارومیه قرارداد می‌بندد که در ادامه منحل می‌شود، پس همه قراردادها باطل می‌شود. بعد آنها با استقلال به توافق می‌رسند. قرارداد که منتقل نمی‌شود. قرارداد فسخ شده و تیم منحل شده و دو کشتی گیر به استان خودشان رفتند. قائمشهر شهرستان کشتی خیز و خاستگاه کشتی است. شهرهای شمالی به هم نزدیک هستند. امامعلی حبیبی از قائمشهر کشتی‌اش را شروع کرده، خود تقوی هم به همین شکل. این تیم همت می‌کند که روانه لیگ شود. تیم هیئت کشتی قائمشهر جور استان مازندران را می‌کشد، استان مازندران به واقع ورزشی‌ترین استان کشور است، باید کمکش کنیم نه اینکه با حرکات این چنینی، از حضور در لیگ منصرف‌شان کنیم.

رضایی تصریح کرد: این دو کشتی گیر اصلاً با قائمشهر قرارداد دارند و اینها روی کاغذ است. همه تیم‌ها قرارداد چهار برگی امضا می‌کنند. کشتی گیر موظف است رضایتنامه از استان بیاورد. ما نباید درباره آن زود قضاوت کنیم. سازمان لیگ نسبت به تیم قائمشهر اجحاف کرد و عملکرد درستی نداشت. حیف است مهدی تقوی و تیم قائمشهر که آمده‌اند تجربه‌شان را در کشتی بگذارند، از لیگ بروند. مطمئنم مهدی تقوی مربی خوبی می‌شود چون دید خوبی دارد. حیف است این تیم را از دست بدهیم. ضمن اینکه کشتی‌گیر نمی‌تواند بگوید دلش می‌خواهد به فلان تیم برود، در حالی که قرارداد دارد. بد است کار بخواهد به محرومیت کشتی گیر برسد و این اصلاً به صلاح نیست. در این زمینه من فکر می‌کنم نصیرزاده زود و عجولانه قضاوت کرد.

سرمربی سابق تیم ملی امید خاطرنشان کرد: اگر جهانی بخواهد برگزار شود، تنها مسابقه‌ای است که نیمچه اطلاعاتی از آمادگی کشتی گیر را به مربیان تیم ملی می‌دهد. در واقع هر تیمی انصراف دهد، کار فنی تیم ملی را در این وضعیت سخت‌تر می‌شود، چون تعداد کشتی گیر و تیم‌ها کمتر می‌شود و کادرفنی کمتر متوجه میزان آمادگی کشتی گیر می‌شوند.

نصیرزاده: با وجود همه تهمت‌ها، کمیته انضباطی رأی نهایی را داد/ قراردادی را پاره نکردماعلام آمادگی لحظه آخری 2 تیم برای حضور در لیگ کشتی/ لیگ کشتی آزاد 4 تیمی نمی‌شود

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: المپیک کشتی المپیک کشتی دانشگاه آزاد سازمان لیگ مهدی تقوی کشتی گیر دو کشتی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۸۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست باورنکردنی دیوید تیلور مقابل کشتی گیر گمنام آمریکایی!

دیوید تیلور مقابل یک حریف کم نام و نشان شکست خورد!

طرفداری | قهرمان سه دوره مسابقات جهانی کشتی آزاد و همچنین قهرمان وزن 86 کیلوگرم المپیک توکیو که گربه سیاه حسن یزدانی، قهرمان بزرگ کشتی ایران محسوب می‌شود، با قوانینی که فدراسیون کشتی آمریکا وضع کرده، فقط باید در فینال ایکس یا همان فینال انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا برای حضور در المپیک مبارزه می‌کرد.  

شب گذشته در مرحله نخست انتخابى تيم ملى كشتى آزاد آمريكا در وزن 86 کیلوگرم چند کشتی‌گیر به رقابت پرداختند و در نهایت حتی زاهید والنسیا که در جهانی 2023 در 92 کیلوگرم کشتی گرفته بود، شکست خورد و آرون بروکس به فینال رسید.

اما دیوید تیلور كه مستقيما در فينال حاضر بود، عصر امروز برابر این رقیب نه چندان شناخته شده و تقریبا بدون عنوان قرار گرفت. در حالى كه به نظر می‌رسيد تيلور کار راحتی برای به دست آوردن دوبنده تیم ملی آمریکا در المپیک 2024 پاریس داشته باشد، در مبارزه اول اتفاق عجيب و دور از انتظارى رخ داد. در این مبارزه تیلور ۴ بر یک شکست خورد و شوک بزرگی را متحمل شد.  

تیلور باید دو بار حریف خود را در فینال شکست دهد تا حضور خود در پاریس را نهایی کند، اما حالا بروكس فقط يک گام تا ملی پوش شدن فاصله دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

رابعه اسکویی: طارمی کتاب‌خوان است و به او کتاب معرفی کردم پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • معافیت ۲ قهرمان نامدار روسیه از شرکت در مسابقه انتخابی
  • پیام عجیب قهرمان المپیک پس از 9 ماه غیبت/ اخبار WWE
  • تقسیم غنائم در ۳۰روز؛ تقوی رییس، منظمی دبیر؛ مرادی همه‌کاره! تسخیر خزنده فدراسیون والیبال / نایب‌رئیس، سرپرستی تیم‌ملی و سفرها را قبضه می‌کند
  • عجیب و باورنکردنی؛ دیوید تیلور از المپیک پاریس حذف شد
  • دیوید تیلور از رسیدن به المپیک جا ماند
  • تیلور باخت؛ گربه سیاه حسن یزدانی در حال حذف از المپیک ۲۰۲۴ + فیلم
  • گربه سیاه حسن یزدانی در حال واگذاری المپیک ۲۰۲۴ + فیلم
  • شکست باورنکردنی دیوید تیلور مقابل کشتی گیر گمنام آمریکایی!
  • فوری: تيلور در يک قدمی از دست دادن المپیک!
  • دیوید تیلور امشب المپیکی می شود