Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-18@00:51:15 GMT

اعلام ترکیب استقلال مقابل پاختاکور

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۸۳۴۵

خبرگزاری میزان-ترکیب تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل پاختاکور ازبکستان در یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد.

خبرگزاری میزان - تیم فوتبال استقلال در لیگ قهرمانان آسیا امشب (شنبه) باید در یک هشتم نهایی به مصاف پاختاکور ازبکستان بروند. طبق معادلات تا روز پایانی مرحله گروهی الهلال عربستان حریف استقلال بود اما حذف این تیم به واسطه کرونا باعث شد تا شاگردان نامجومطلق در این مرحله رقیب قهرمان ازبکستان شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب استقلال مقابل پاختاکور:

سیدحسین حسینی، میلاد زکی‌پور، روزبه چشمی، عارف غلامی، علی کریمی، شیخ دیاباته، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی، مسعود ریگی، محمد دانشگر و امیر ارسلان مطهری

ساعت 21:15 به وقت ایران

بیشتر بخوانید: داور دیدار استقلال و پاختاکور مشخص شد

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال پاختاکور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال پاختاکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۸۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن مونیخ با حذف آرسنال به نیمه نهایی رسید

دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با صعود یکی دیگر از نمایندگان فوتبال آلمان به مرحله نیمه نهایی مسابقات دنبال شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دومین شب از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (چهارشنبه) از ساعت 22:30 به وقت تهران، در ورزشگاه آلیانتس آره‌نای شهر مونیخ، تیم فوتبال بایرن مونیخ موفق شد حریف خود آرسنال را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

تک گل دقیقه 63 یاشوا کیمیش با پاسی از رافائل گوئریرو باعث شد که باواریایی‌ها بازی خانگی‌ خود برابر توپچی‌ها را ببرند و با توجه به تساوی 2-2 دور رفت در لندن، این شاگردان توماس توخل بودند که با برتری 3 بر 2 در مجموع دو بازی، جواز صعود به مرحله بعدی را کسب کردند.

به این ترتیب باواریایی‌ها که این هفته قهرمانی در بوندس‌لیگا را به بایرلورکوزن تقدیم کردند، هنوز این شانس را دارند که فصل را با یک جام به پایان برسانند. آنها اما برای رسیدن به ایستگاه پایانی مسابقات باید از سد برنده مصاف منچسترسیتی و رئال مادرید بگذرند، نبردی که بازی رفت آن روز سه‌شنبه 11 اردیبهشت و بازی برگشتش روز 18 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

پیش‌بینی ونگر از تقابل امشب بایرن مونیخ و آرسنال

 

بایرن مونیخ بعد از پاری‌سن‌ژرمن و بوروسیا دورتموند سومین تیمی است که در این فصل به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا می‌کند. این سیزدهمین بار در تاریخ باواریایی‌هاست که به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود می‌کنند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ با حذف آرسنال به نیمه نهایی رسید
  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا/ العین رکورد تاریخی الهلال را شکست
  • بایرن مونیخ - آرسنال؛ ترکیب رسمی
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی پرگل عراق مقابل عربستان
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ ازبکستان برد، عربستان تحقیر شد
  • العین 3-0 الهلال؛ نیمه اول
  • ترکیب العین برای جدال با پرافتخارترین تیم آسیا
  • لیگ قهرمانان آسیا| پیروزی اولسان در فینال رفت منطقه شرق
  • اتلتیکو مادرید به دنبال دگرگون کردن ترکیب در نقل و انتقالات تابستانی
  • بایرن مونیخ - آرسنال؛ وقت انتقام