Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@08:42:11 GMT

دشمن با جنگ اقتصادی به دنبال خسته کردن مردم است

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۸۳۷۱

دشمن با جنگ اقتصادی به دنبال خسته کردن مردم است

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین سیداحمد مرتضوی مقدم در جلسه تجلیل از ایثارگران دفاع مقدس با اشاره به اینکه حدوث و بقای انقلاب هر دو معجزه بود، گفت: هیچ کسی فکر نمی‌کرد که انقلاب اسلامی بر رژیم شاهنشاهی ۲۵۰۰ ساله با حمایت همه جانبه استکبار جهانی، پیروز شود. حدوث این انقلاب این بود که خداوند خواست که در این قطعه از زمین بر ملت شیعه اثنی عشری منت نهاده و این معجزه محقق شد و انقلاب اسلامی ایران به پیروزی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: همه می‌دانند که چه قدرت‌هایی پشت رژیم شاهنشاهی بود اما اراده خداوند متعال بر این بود که انقلاب حادث شود. بقای این انقلاب هم معجزه بود.

مرتضوی مقدم اظهار داشت: جمهوری اسلامی در روزهای ابتدایی چیزی نداشت، تجهیزات نظامی نسبت به دنیای استکبار تقریباً صفر بود. یک دنیا علیه این انقلاب تازه حادث شده بسیج شده بودند، انقلاب اسلامی در مقاطع مختلف با توطئه‌ها و برنامه ریزی‌های مختلف مواجه شد اما محکم به راه خود ادامه داد.

رئیس دیوان عالی کشور با تاکید بر اینکه در این انقلاب مردان خدایی بودند که پرورش یافته دامن اهل بیت و مکتب حسین (ع) بودند، افزود: این مردان پروش یافته در مکتب حسینی با توکل بر خدا، انقلاب تازه حادث شده را ۴۰ سال با اقتدار پیش بردند و این یک معجزه بود.

مرتضوی‌مقدم تصریح کرد: همه می‌دانیم چه توطئه‌هایی علیه انقلاب اسلامی شده و توطئه‌ای نیست که بر کسی مستور مانده باشد اما خداوند همه توطئه دشمنان را شکست داد. مردان خدایی با توکل بر خدا و اقتدای به امام حسین (ع) وارد میدان شدند، بعضی به شهدای کربلا پیوستند و برخی هنوز در میدان و در حال مبارزه هستند و انقلاب را پیش می‌برند.

وی اظهار داشت: انقلاب جبهه‌های مختلفی دارد. جنگ امروز، جنگ اقتصادی است. از طرف دیگر هم عوامل دشمن در داخل کشور با حرکات ضدانقلابی، به دنبال خراب کردن انقلاب از درون هستند. در جبهه جنگ اقتصادی هم مردانی هستند که در صحنه حاضر هستند و نقش آفرینی می‌کنند.

رئیس دیوان عالی کشور افزود: امروز مردان جهادی در قوه قضائیه نیز در صحنه حضور دارند و وظیفه شأن مبارزه با ظلم و بی‌عدالتی است. حضرت علی (ع) می‌فرمایند: أَنْصِفِ اللَّهَ وَ أَنْصِفِ النَّاسَ مِنْ نَفْسِکَ وَ مِنْ خَاصَّةِ أَهْلِکَ وَ مَنْ لَکَ فِیهِ هَوًی مِنْ رَعِیَّتِکَ فَإِنَّکَ اِلاّ تَفْعَلْ تَظْلِمْ. یعنی نسبت به مردم چه از جانب خداوند و چه از جانب افراد خاص خاندان و خویشاوندان نزدیکت و چه از جانب رعایایی که بدان‌ها علاقه و گرایش مخصوص داری، انصاف را رعایت کن. اگر چنین نکنی، ستم خواهی کرد.

مرتضوی‌مقدم خاطرنشان کرد: در عصر امروز، جبهه قضات قوه قضائیه مبارزه با ظلم و بی‌عدالتی است. ما به مردان جبهه‌های جنگ، شهدای بزرگ و شهدای دستگاه قضا که خون خود را برای اعتلای انقلاب و جمهوری اسلامی دادند و در راه احقاق حقوق مردم قدم برداشتند، درود می‌فرستیم و تعظیم می‌کنیم که برکت خون این شهدا، انقلاب را نگه داشته است.

کد خبر 5033475

منبع: مهر

کلیدواژه: دیوان عالی کشور دفاع مقدس دستگاه قضا شورای شهر تهران شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش پلیس راهور هفته دفاع مقدس ویروس کرونا قوه قضاییه ترافیک وضعیت راهها پیش بینی وضعیت هوا دستگیری سارق بنیاد شهید و امور ایثارگران سازمان تامین اجتماعی کمیته امداد امام خمینی انقلاب اسلامی مرتضوی مقدم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۸۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده/ ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد

رهبر انقلاب تاکید کردند: جمهوری اسلامی ایران در موضوع حمایت از قضیه فلسطین و مردم مظلوم و مقاوم غزه هیچ تردیدی به خود راه نخواهد داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز در دیدار آقای اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیأت همراه، با تجلیل از ایستادگی بی‌نظیر نیروهای مقاومت فلسطین و همچنین مردم غزه تاکید کردند: صبر تاریخی مردم غزه در مقابل جنایتها و وحشیگری‌های رژیم صهیونیستی که با حمایت کامل غرب انجام می‌شود، یک پدیده عظیم است که حقیقتا به اسلام عزت بخشیده و موضوع فلسطین را علی‌رغم خواست دشمن، به مسئله اول جهان تبدیل کرده است.

رهبر انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه کشتار مردم غزه و نسل‌کشی در این منطقه هر انسان صاحب وجدانی را متاثر می‌کند، افزودند: جمهوری اسلامی ایران در موضوع حمایت از قضیه فلسطین و مردم مظلوم و مقاوم غزه هیچ تردیدی به خود راه نخواهد داد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای موضوع حمایت افکار عمومی بین‌المللی و همچنین افکار عمومی جهان اسلام به‌ویژه دنیای عرب از مردم غزه را مهم ارزیابی کردند و گفتند: اقدامات تبلیغاتی و رسانه‌ای مقاومت فلسطین تاکنون بسیار خوب و جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است و باید در این زمینه بیش از پیش اقدام شود.

ایشان همچنین یاد شهید «العاروری» از رهبران حماس را که به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، گرامی داشتند و خاطر نشان کردند: این شهید بزرگوار شخصیت برجسته‌ای بود که عاقبتِ مبارکِ شهادت، پاداش خداوند متعال به مجاهدت‌های وی بود.

آقای اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس نیز در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از حمایت‌های مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران از قضیه فلسطین و به‌خصوص مردم غزه، گزارشی از آخرین تحولات میدانی و سیاسی جنگ غزه ارائه کرد و گفت: صبر و ایستادگی مثال‌زدنی مردم غزه و نیروهای مقاومت در این شش ماه،که ناشی از ایمان راسخ آنان است موجب شده دشمن صهیونیستی به هیچ یک از اهداف راهبردی خود در جنگ غزه، دست نیابد.

رئیس دفتر سیاسی حماس با تاکید بر اینکه عملیات «طوفان‌الاقصی» اسطوره شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را از بین بُرد و اکنون دشمن صهیونیستی بعد از گذشت شش ماه خسارت‌های سنگینی را متحمل شده و هزاران نفر از نظامیان این رژیم کشته و زخمی شده‌اند، افزود: جنگ غزه یک جنگ جهانی است و هیأت حاکمه آمریکا شریک اصلی جنایت صهیونیستها است زیرا رأسا هدایت جنگی رژیم صهیونیستی را بر عهده دارد.

وی در پایان خطاب به رهبر انقلاب تاکید کرد: به جنابعالی اطمینان خاطر می‌دهم که به‌رغم همه وحشیگیری‌ها و جنایات و نسل‌کشی که در غزه در جریان است، مردم غزه و نیروهای مقاومت با قدرت ایستاده‌اند و به دشمن صهیونیستی اجازه نخواهند داد ذره‌ای به اهداف خود دست یابد.

دیگر خبرها

  • هوشیار باشیم توطئه انشقاق بین مردم و نظام عملیاتی نشود
  • ترس دشمن از گسترش انقلاب اسلامی
  • «محفل امام حسنی ها» توطئه ها و تبلیغات دشمن را خنثی کرد
  • رهبر انقلاب: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده/ ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر انقلاب: ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر انقلاب: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر انقلاب به اسماعیل هنیه: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است
  • مردمی کردن اقتصاد باید با جدیت دنبال شود
  • شورای وحدت به‌دنبال تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس است
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن به دنبال رکود اقتصادی در ایران است