Web Analytics Made Easy - Statcounter

یدالله فرید ثانی افزود: مسابقات شهرستانی و استانی نوزدهمین دوره المپیاد ملی مهارت در سال ۹۹  با حضور تعداد ۲۷۲ نفر شرکت کننده در مرحله شهرستانی و ۵۶ نفر در مرحله استانی، در مدت یک هفته برگزار شد.

وی اظهار داشت:در این دوره از مسابقات رقابت کنندگان مهارت محور در ۱۱ رشته مهارتی با یکدیگر به رقابت پرداختند و نفرات برگزیده به مرحله کشوری راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ثانی اعلام کرد: راه یافتگان به مرحله کشوری نوزدهمین دوره مسابقات المپیاد استان آذربایجان شرقی در رشته جوشکاری، فرهاد قرجه داغی عدل، کاشیکاری دیوار و کف، فردین نادری، فناوری اتومبیل، یونس علی نژاد، صافکاری خودرو، سهیل هریسی میانجی، تاسیسات الکتریکی، حسن باقرزاده، کنترل صنعتی، امین نوروزی مرکید، جواهرسازی، سام غیبی آذر، گل آرائی، مهدیس حسین پور مقصودلو، رباتیک تیمی، امیر رضا کارگر، فناوری آب، محمد ناصری و خانم مهدیس غفاری انباق و در رشته طراحی مهندسی مکانیک آقای موسوی صدر می باشد.

وی خاطرنشان کرد: مرحله کشوری نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت به صورت غیرمتمرکز و غیر هم زمان برگزار خواهد شد.

فرید ثانی در پایان با اشاره به میزبانی استان آذربایجان شرقی در برگزاری مسابقات فناوری آب  اظهار داشت: این رویداد ملی در بازه زمانی ۱۰ تا ۱۶ آبان ماه امسال با همکاری و مشارکت شرکت های آب و فاضلاب استان، پمپیران و مکانیک آب در تبریز برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور آذربایجان شرقی مهارت اموزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور آذربایجان شرقی مهارت اموزی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور آذربایجان شرقی مهارت اموزی اخبار کنکور آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۸۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز

سرپرست معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان آذربایجان شرقی گفت: مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز  پیش از این در قالب ۲ مسابقه ملی پایان‌نامه و کتاب سه‌دقیقه‌ای اجرا می‌شد که امسال با تجمیع مسابقات قبلی و با عنوان مسابقات ملی سدید در پنج بخش پایان‌نامه، کتاب، مقاله، طرح پژوهشی و اختراع برگزار می‌شود.

کنعانی ادامه داد: دانشجویان دانشگاه‌های استان می‌توانند برای شرکت در بخش‌های مختلف این مسابقات با ورود به آدرس https://survey.porsline.ir/s/b ۴ pDg ۷۷ و تکمیل اطلاعات مورد نیاز اقدام کنند و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۳۲۱۱۲۰-۰۴۱ تماس گرفته و یا به معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان واقع در دانشگاه تبریز ساختمان جهاددانشگاهی مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • میزبانی آذربایجان‌غربی از نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر
  • برپایی آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • برگزاری نخستین المپیاد ملی هنر در گیلان
  • برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد
  • المپیاد ورزشی کارگران تبریز برگزار می‌شود
  • مرحله استانی دوازدهمین دور المپیاد آماده هلال احمر فارس برگزار شد