Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@22:24:04 GMT

980 پرونده تخلف در حوزه کالا و خدمات

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۸۳۹۸

980 پرونده تخلف در حوزه کالا و خدمات

اشرفی گفت: تعداد پرونده‌های مختومه به وارده در این بخش ۱۰۲ درصد است و متهمان این پرونده‌ها به پرداخت ۱۰ میلیارد و ۴۳۸ میلیون و ۸۵۸ هزار ریال محکوم شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: از ابتدای امسال تاکنون در بخش کالا و خدمات ۹۸۰ پرونده تخلف وارد شعب تعزیرات استان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اشرفی تعداد پرونده‌های مختومه در بخش کالا و خدمات را یک هزار فقره اعلام کرد و افزود: تعداد پرونده‌های مختومه به وارده در این بخش ۱۰۲ درصد است و متهمان این پرونده‌ها به پرداخت ۱۰ میلیارد و ۴۳۸ میلیون و ۸۵۸ هزار ریال محکوم شدند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: در بخش قاچاق کالا و ارز نیز امسال ۸۶۴ فقره پرونده وارد و ۸۴۳ فقره نیز مختومه شد که متهمان به پرداخت ۱۱ میلیارد و ۶۴۲ میلیون و ۴۷۹ هزار ریال محکوم شدند.
وی تعداد پرونده‌های مختومه به وارده در بخش بهداشت، دارو و درمان را ۱۰۴.۴ درصد ذکر کرد و افزود: در این بخش نیز از ابتدای امسال تاکنون ۲۲۶ فقره وارد و ۲۳۶ مختومه شده و میزان محکومیت متهمان ۵۸۴ میلیون و ۷۱۰ هزار ریال برآورد شده است.
اشرفی با اشاره به بیشترین پرونده‌های تشکیل شده در شعب تعزیراتی استان گفت: امسال در بخش کالا و خدمات بیشترین تخلفات مربوط به درج نکردن قیمت، گرانفروشی و ارائه ندادن فاکتور خرید بوده است.
وی افزود: در بخش قاچاق کالا و ارز نیز به ترتیب خرید، فروش و حمل کالای قاچاق، ورود و خروج کالا بدون تشریفات گمرکی و حمل کالای قاچاق بیشترین تعداد پرونده‌ها را به خود اختصاص داده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی افزود: همچنین در بخش بهداشت، دارو و درمان رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی، رعایت نکردن مقررات بهداشت محیط و عرضه و فروش مواد خوردنی فاقد مجوز به ترتیب بیشترین میزان تخلفات را به خود اختصاص داده است.
وی گفت: امسال یک هزار و ۹۵ مورد گشت سیار تعزیرات حکومتی بیش از یک هزار و ۹۵ واحد صنفی و غیرصنفی استان را مورد بازرسی قرار داده است.
اشرفی افزود: در بازرسی‌های انجام شده از واحدهای صنفی و غیرصنفی استان خراسان جنوبی ۱۸۶ واحد دارای تخلف شناسایی و به ۴۶۲ واحد نیز تذکر داده شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تعزیرات پرونده بهداشت مختومه تعداد پرونده های مختومه تعزیرات حکومتی کالا و خدمات هزار ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۸۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادر و دختر قاچاقچی ارز از پرواز آمریکا جا ماندند

غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس تظهار کرد: پرونده کشف ۳۰ هزار دلار از ۲ مسافر به مقصد آمریکا در شعبه سوم بدوی تعزیرات شیراز رسیدگی شد.

او ادامه داد: شعبه با توجه به مدارک موجود و کافی نبودن توضیحات متهمان پیرامون پرونده، تخلف قاچاق را محرز دانست و علاوه بر ضبط ارز‌های کشف شده، هر کدام از متهمان را به پرداخت ۷ میلیارد و ۸۲۶ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۲ برابر ارزش ریالی ارز‌های کشف شده محکوم و جمعاً به پرداخت ۱۵ میلیارد و ۶۵۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

سالاری افزود: مأموران پلیس فرودگاه شهید دستغیب شهرستان شیراز این تخلف را هنگام بازرسی از مسافران در فرودگاه کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ارسال کردند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: خروج ارز از کشور بیش از ۵ هزار یورو و جابجایی بیش از ۱۰ هزار یورو معادل آن با سایر ارز‌ها درون کشور قاچاق محسوب و پرواز و خروج مسافر تا تعیین تکلیف تخلف و پرداخت کامل جریمه ممنوع می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • میزان جریمه‌های تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد در فروردین اعلام شد
  • ورود بیش از ۱۳۰۰ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • جریمه ۲ میلیارد ریالی یک محتکر روغن موتور در زنجان
  • تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • مختومه شدن ۹۶ هزار پرونده در شوراهای حل اختلاف قزوین
  • مادر و دختر قاچاقچی ارز در شیراز، نقره داغ شدند
  • مادر و دختر قاچاقچی ارز از پرواز آمریکا جا ماندند
  • ۲۴ واحد متخلف در اصفهان ۶ میلیارد ریال جریمه شدند
  • ماجرای کشف ۳۰ هزار دلار از دو مسافر آمریکا