Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرجعفریان بیان کرد: با پیگیری استاندار در جریان بیمه نمودن ۸۶ هزار واحد مسکونی روستایی سطح استان، غرامت های مربوط به این بیمه، علاوه بر تسهیلات و کمک های بلاعوض بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به مالکین واحد‌های مسکونی خسارت دیده اعطا می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، عصر امروز میر جعفریان معاون عمرانی استاندار در این بازدید، روند بازسازی زیر ساخت های خسارت دیده را رصد کرده، مورد بررسی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

میرجعفریان ضمن دیدار چهره به چهره با آسیب دیدگان ناشی از سیل در روستاهای سیل زده کوچ ، اسماعیل آباد و حسن آباد خاطرنشان کرد: کلیه اقدامات لازم از جمله بازگشایی راه ها و محورهای مواصلاتی، اتصال شریان های حیاتی آب، برق، گاز و تلفن و همچنین عملیات امداد و نجات در همان روزهای ابتدایی جاری شدن سیلاب ها- دوم و چهارم شهریور ماه سال جاری - توسط دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران انجام شده است. 

وی اذعان داشت: در حال حاضر بجز مباحث زیر بخش کشاورزی که توسط حوزه جهاد کشاورزی اولویت بندی شده و در حال انجام می باشد، سایر موارد مرتبط با سیلاب به  سرانجام رسیده است. 

معاون استاندار در جمع مردم خسارت دیده از سیل به مباحث پیشگیری از سیلاب اشاره کرد و از همه دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاها خواست با جدیت ساخت و سازهای روستایی را رصد نمایند تا هیچ گونه تجاوزی به حریم و بستر رودخانه ها صورت نگیرد. 

میرجعفریان با تأکید بر این که جذب اعتبارات جبران خسارات سیلاب با جدیت پیگیری شده، تصریح نمود: با پیگیری استاندار  در جریان بیمه نمودن ۸۶ هزار واحد مسکونی روستایی سطح استان، غرامت های مربوط به این بیمه، علاوه بر تسهیلات و کمک های بلاعوض بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به مالکین واحد‌های مسکونی خسارت دیده اعطا می شود. 

وی متذکر شد: امسال و  برای اولین بار در تاریخ خراسان جنوبی، شرکت های بیمه ای نیز خسارات واحد‌های مسکونی رو جبران خواهند کرد .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سیل بازدید میرجعفریان خسارت دیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۸۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل به ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان از بروز خسارت به بیش از ۲ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی و شهری این استان در جریان سیلاب اخیر خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به نقل از پایگاه خبری ‌راه و شهرسازی ‌‌سیستان و بلوچستان، مصطفی بیک مداح اظهار کرد: ماشین آلات عمرانی بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان در ساعات اولیه وقوع سیل و امدادرسانی به مناطق خسارت دیده از بارندگی در شهرهای جنوب استان حضوری فعال داشتند.

وی ادامه داد: تاکنون بر اساس برآورد اولیه یک‌هزار و 500 واحد روستایی نیازمند تعمیر ناشی از سیلاب در سیستان و بلوچستان شناسایی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: همچنین در جریان بارندگی های رگباری اخیر استان و طغیان رودخانه های محلی 500 واحد مسکونی در مناطق روستایی و 150 واحد مسکونی در شهرهای جنوب استان کاملا تخریب شدند که نیازمند بازسازی مجدد هستند.

وی تاکید کرد: به محض تامین اعتبارات مورد نیاز تعمیر و بازسازی منازل شهروندان سیستان و بلوچستان از سوی این نهاد آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • احداث ۳۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر آغاز شد
  • مهار آتش‌سوزی مهیب یک مجتمع مسکونی در کرمان
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • نیروگاه اتمی بوشهر بیش از ۶۵ میلیون مگاوات ساعت برق تولید کرد
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • تحویل واحدهای مسکونی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا شهریور سال جاری
  • سیل به ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • انعقاد قرارداد تسهیلات ۴۵۰ هزار واحد مسکونی