Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-23@22:40:08 GMT

حمایت واعظی از رزم حسینی

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۸۶۹۴

خرداد: رییس دفتر رییس جمهوری با بیان این که گزینه بسیار توانمند و کارنامه‌داری از سوی رییس‌ جمهوری به مجلس معرفی شده است، تاکید کرد: هم رییس جمهوری و هم مجموعه دولت به صلاحیت و توانمندی علیرضا رزم‌حسینی ایمان و اعتقاد کامل دارند.
به گزارش خرداد، محمود واعظی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت با توجه به گستره وسیع ماموریت‌ها و شرح وظایف از نقاط بسیار کلیدی دستگاه اجرایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وزارتخانه علاوه بر حوزه صنعت و معدن نقش بسیار مهمی در مدیریت بازار دارد.
 رییس دفتر ریییس جمهوری افزود: تنظیم بازار جزو نیازهای اساسی این روزهای کشور است و از همین رو تعیین تکلیف وزارت صنعت، معدن و تجارت برای دولت و شخص رییس‌ جمهوری فوق العاده حائز اهمیت و برای کشور بسیار ضروری است.
وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه جمع‌بندی‌ها برای انتخاب وزیر پیشنهادی به نتیجه رسیده و گزینه بسیار توانمند و کارنامه‌داری از سوی رییس‌ جمهوری به مجلس معرفی شده است هم رییس جمهوری و هم مجموعه دولت به صلاحیت و توانمندی علیرضا رزم‌حسینی ایمان و اعتقاد کامل دارند.
رییس دفتر رییس جمهوری تاکید کرد: امیدواریم ایشان با کوله‌باری از تجربه و کارنامه قابل قبولی که در عرصه‌های مختلف خدمتگزاری از جمله در سمت استانداری دو استان مهم کرمان و خراسان رضوی دارند، با اعتماد نمایندگان ملت، راهی وزارت صنعت، معدن و تجارت شوند و این وزارتخانه با تمرکز و ظرفیت کامل در مسیر حل مشکلات مردم فعال شود.
رییس‌جمهوری روز سه شنبه در نامه‌ای به مجلس شورای اسلامی علیرضا رزم‌حسینی را به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت معرفی کرد. رزم‌حسینی در دولت تدبیر و امید استاندار استان‌های خراسان رضوی و کرمان بوده است.
 رزم‌حسینی سابقه مدیریت چند شرکت بزرگ، عضویت در هیات مدیره چند واحد تولیدی و فعالیت‌های بازرگانی را در کارنامه خود دارد و نیز عضو هیات مدیره چند واحد معدنی نیز بوده است و با امور صنعت، معدن و تجارت آشنایی کامل دارد. برچسب ها: واعظی

منبع: خرداد

کلیدواژه: واعظی معدن و تجارت رییس جمهوری رزم حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۸۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دخانیات و لوازم خانگی بیشترین کالای قاچاق در قم بود

سیاوش فولادی وندا ، گفت: بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت قم در فروردین ماه امسال، ۳۶۴ مورد بازرسی برای جلوگیری از تخلف عرضه، نگهداری و فروش کالای قاچاق انجام دادند.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت قم افزود: از این تعداد بازرسی هشت مورد منجر به تشکیل پرونده تخلف شد که برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان معرفی گردید.

او ادامه داد: در مجموع ارزش ریالی کشفیات فروردین‌ماه امسال ۲ میلیارد و ۴۳۵ میلیون ریال بوده‌است.

فولادی وندا گفت: در همین رابطه بیش‌از چهار هزار و ۱۰۰ مورد کالای قاچاق کشف شد که بیشتر آنها شامل دخانیات، مواد غذایی، لوازم خانگی و تلفن همراه بود.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت قم  افزود: همچنین بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت قم تعداد ۱۵۹مورد تذکر و اخطار کتبی به واحد‌های خرده فروش داده و ۲۶ گشت مشترک با دستگاه‌های نظارتی استان برگزار کردند.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت قم  بیان کرد: بیشتر گشت‌‎‌های مشترک با دستگاه‌هایی نظیر تعزیرات حکومتی، پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی، بسیج و اتحادیه‌های مرتبط بوده‌است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد همچنان در مرحله دریافت تسهیلات
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد در مرحله دریافت تسهیلات
  • تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • برخورد ویژه با ۵ گروه کالایی قاچاق در تهران
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه
  • سال گذشته ۵ پروانه بهره‌برداری معدنی در قم صادر شد
  • دخانیات و لوازم خانگی بیشترین کالای قاچاق در قم بود
  • صنایع برنامه‌محور خراسان رضوی حمایت ویژه می‌شوند
  • افزایش ۴۰ درصدی کرایه‌های حمل و نقل درون‌شهری در اردبیل
  • انتخاب رییس جدید خانه صنعت، معدن و تجارت کردستان