Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر سرقینی عصر شنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی که با حضور معاون اول رییس جمهور برگزار شد، تصریح کرد: به دنبال جذب سرمایه گذار جدید برای تحقق این ظرفیت نیستیم و می‌خواهیم از پتانسیل شرکت‌های فولادی منطقه برای رسیدن به این هدف استفاده نماییم.

وی همچنین اضافه کرد: تحقق این ظرفیت در راستای توسعه هرچه بیشتر استان هرمزگان در دستور کار برنامه‌های وزارت صمت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری اینکه وضع عوارض صادراتی گچ برای جلوگیری از خام فروشی بوده است، بیان کرد: به دنبال این موضوع هستیم تا معافیت به صادرات گچ استان هرمزگان داده شود تا گچ این استان به صورت دانه بندی بدون عوارض به کشورهای دیگر صادرات شود.

سرقینی همچنین در خصوص برنج های دپو شده در گمرک نیز تصریح کرد: این برنج ها با ارز ۴۲۰۰ وارد گمرک شده‌اند و آن بخشی از این محموله ها که تاکنون در گمرک معطل مانده است، با ارز نیمایی باید ترخیص و آزاد شوند.

در این جلسه که معاون اول رئیس جمهور، وزیر راه و شهرسازی، رئیس کل بانک مرکزی، استاندار و جمعی از مدیران استان هرمزگان نیز حضور داشتند، تعدادی از فعالان عرصه اقتصادی به بیان مهمترین مسائل و نقطه نظرات خود پرداختند.

کد خبر 5033557

منبع: مهر

کلیدواژه: جعفر سرقینی وزارت صنعت معدن و تجارت فولاد ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس شیراز آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا شهرکرد کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی دفاع مقدس گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۸۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار مین در شمال غرب پاکستان/ ۳ نفر کشته و زخمی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تایمزآوایندیا، به‌دنبال وقوع انفجار مین در استان ناآرام خیبرپختونخوا در شمال غرب پاکستان، یک نوجوان کشته شد و دو تن دیگر زخمی شدند.

براساس گزارش‌ها، یکی از این نوجوانان در حالی که در منطقه موسوم به «تیراه دره» به‌دنبال قارچ بود، روی مین رفت و بلافاصله کشته و نفر دوم نیز با جراحات شدید راهی بیمارستان شد.

همچنین یک نوجوان ۱۶ ساله دیگر نیز که در این انفجار به شدت زخمی شده، در بیمارستان تحت مداوا قرار گرفته است. منطقه تیراه‌دره به دلیل مجاورت با مرز افغانستان، مملو از زمین‌های مین‌گذاری‌شده است.

کد خبر 6084326

دیگر خبرها

  • مارتینز اخراج شد، چون ۲۰ روز فولاد را تعطیل کرد!
  • شیلات و کشاورزی رکورددار افزایش سرمایه‌گذاری در قشم
  • استقرار هیئت بازرسی در گمرک سازمان منطقه آزاد کیش
  • ایران دنبال تنش در منطقه نیست
  • ایران به‌دنبال تنش در منطقه نیست
  • امیرعبداللهیان: ایران به‌دنبال تنش در منطقه نیست
  • کدام شرکت ها از لیست فعالان مجاز گمرک تعلیق شدند؟​
  • انفجار مین در شمال غرب پاکستان/ ۳ نفر کشته و زخمی شدند
  • کدام شرکت‌ها از لیست فعالان مجاز گمرک تعلیق شدند؟
  • دعوت ۵ فولادی به اردوی تیم فوتبال جوانان کشور