Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه سید هادی طباطبایی امروز در پنجمین جلسه شورای مشارکت استان ، با قدردانی از مشارکت اقشار مختلف مردم در کمک به نیازمندان و مشارکت آنان در طرح های مختلف در راستای تامین بخشی از نیازهای اقشار کم درآمد و آسیب دیده از بیماری کرونا،اظهار داشت: در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری و اجرای طرح کمک مومنانه به افراد آسیب دیده از کرونا و در محله اول با مشارکت دولت و افراد خیر بیش از 300 هزار بسته معیشتی در آذربایجان‌غربی تهیه و در بین این افراد توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: متاسفانه شیوع بیماری کرونا در کشور موجب شد برخی از مشاغل دچار رکود شوند و برخی از افراد دچار مشکلات مالی شده و نتوانند مایحتاج اولیه زندگی خود را تامین کنند.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌غربی، ادامه داد: برای ساماندهی مشارکت‌های مردمی بانک اطلاعات افراد آسیب دیده از بیماری کرونا با همکاری سازمان‌های حمایتی تهیه شده، که افراد خیر و سازمان‌های خیریه می‌توانند با استفاده از این بانک اطلاعات که در اختیار فرمانداری‌ها قرار دارد ، کمک‌های مومنانه خود را در بین افراد نیازمند توزیع کنند.

طباطبایی همچنین با اشاره به آموزش مجازی توسط آموزش و پرورش از طریق شبکه شاد، خاطرنشان‌ کرد: متاسفانه برخی از دانش آموزان به دلیل نداشتن گوشی هوشمند نمی‌توانند از این بستر آموزشی بهره مند شود و ضروری است افراد خرید گوشی‌های هوشمند برای دانش آموزان بی بضاعت را نیز در اولویت کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان غربی مقام معظم رهبری مشارکت آموزش و پرورش آسیب دیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۸۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع حدود هشت هزار تن کود یارانه‌ای در شهرستان میاندوآب در سال ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،محمود مظلومی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان آذربایجان غربی گفت: در سال ۱۴۰۲ میزان جذب سهمیه کودی شهرستان میاندوآب بیش از ۸۵درصد و مقدار توزیع کود یارانه‌ای بیش از هفت هزار و ۹۲۲ تن بود (شش هزار و ۱۹۰ تن کود ازته، یک هزار و ۲۳۵ تن کود فسفاته و ۵۰۰ تن کود پتاسه)
مظلومی افزود: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی یکی از مهم‌ترین شرکت‌های زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی می‌باشد که به‌عنوان اولین و بزرگترین زنجیره تأمین و توزیع نهاده‌های کشاورزی در ایران، وظیفه بسیار مهم تهیه، تأمین و توزیع انواع نهاده‌های کشاورزی شامل کود‌های یارانه‌ای، سم و بذر را در سطح کشور برعهده دارد.

دیگر خبرها

  • توزیع حدود هشت هزار تن کود یارانه‌ای در شهرستان میاندوآب در سال ۱۴۰۲
  • مشارکت مردم شاه کلید موفقیت بنیاد مسکن
  • توزیع بیش از چهار هزار و ۴۰۰ تن کود یارانه ای در شهرستان سلماس
  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان
  • اجرای برنامه‌های گذر از پیک تابستان ۱۴۰۳ درآذربایجان غربی
  • آمادگی کامل شرکت توزیع برق آذربایجان‌غربی برای عبور از پیک تابستان ۱۴۰۳
  • توزیع بیش از ۸ هزار تن کودیارانه کشاورزی در نقده
  • توزیع بسته‌های معیشتی به ارزش ۴۶ میلیارد ریال در مازندران
  • تهیه و توزیع ۵ هزار سبد معیشتی از سوی داوطلبان هلال احمر مازندران در نوروز ۱۴۰۳
  • توزیع هشت هزار تن کود کشاورزی در شهرستان مهاباد در سال ۱۴۰۲