Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم پرسپولیس ایران پنجشنبه شب موفق شد که الشارجه امارات را چهار بر صفر ببرد. در این بازی شجاع خلیل زاده مثل همیشه از بهترین های تیمش بود .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال پرسپولیس پنجشنبه شب در بازی ای فوق العاده موفق شد که تیم الشارجه را چهار بر صفر شکست دهد و صعود خود را به مرحله بعد قطعی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای سرخپوشان در این بازی شجاع خلیل زاده ، عیسی آل کثیر ، وحید امیری و مهدی عبدی گل زدند.

در این بازی احسان پهلوان دو پاس گل داد تا بهترین بازیکن تیمش شود.

در کنار پهلوان ، شجاع خلیل زاده از بهترین های تیمش بود و علاوه بر گلزنی در خط دفاع هم اجازه نفس کشیدن به ولیتون را نداد تا حامد لک در این بازی موفق به کلین شیت شود.

شجاع خلیل زادهشجاع خلیل زاده که در بازی قبلی به سمت چپ دفاع رفته بود و نتوانسته بود عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد ، در این هفته به پست اصلی خود برگشت و مثل همیشه عملکرد خیلی خوبی از خود به نمایش گذاشت و احتمالا باز هم در تیم منتخب هفته غرب آسیا قرار بگیرد . شجاع  پیش از این در هفته های سوم و چهارم هم موفق به قرار گرفتن در خط دفاعی منتخب غرب آسیا شده بود.

شجاع از زمانی که به پرسپولیس پیوسته، روز به روز پیشرفت کرده و در حال حاضر یکی از بهترین مدافعین آسیا است.

او که گلزن ترین مدافع ایرانی لیگ قهرمانان آسیا هم به شمار می رود ( پنج گل در پرسپولیس و یک گل در تراکتور) در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا باز هم در مقابل بغداد بونجاح السدی ها قرار خواهد گرفت و باید دید که از پس بغداد بونجاح هم بر می آید یا نه .

شجاع که در این سال های درخشش در پرسپولیس به دلایل نامعلوم و شاید هم معلوم به تیم ملی دعوت نشده در حال حاضر خیلی امیدوار است که توسط اسکوچیچ بار دیگر به تیم ملی دعوت شود و شایستگی های خود را به نمایش بگذارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: وحید امیری احسان پهلوان احسان پهلوان اخبار پرسپولیس عیسی آل کثیر وحید امیری شجاع خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۸۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی بدون گل در نیمه نخست بازی نساجی و تراکتور

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و تراکتور تبریز از ساعت ۱۶:۳۰ امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ پیگیری شد که با تساوی بدون گل در نیمه اول به پایان رسید.

تغییرات نصرتی پس از جدایی خمز

استعفای پاکو خمز از هدایت تراکتور باعث شد تا محمد نصرتی دستیار او به عنوان مربی موقت هدایت تراکتوری‌ها را بر عهده بگیرد. او نیز تصمیم گرفت با ایجاد تغییراتی در خط دفاعی سرخپوشان پایتخت شوک مثبتی را به رختکن تیمش وارد کند. از این رو میلاد کر در جمع ۱۱ بازیکن اصلی قرار گرفت تا زوج شجاع خلیل زاده در قلب دفاع باشد. همچنین آلوز نیز بار دیگر در ترکیب تراکتور قرار گرفت تا بازی‌سازی تیمش را بر عهده بگیرد. ترکیب تراکتور به شرح زیر است:

حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، میلاد کر، مهدی شیری، محمد نادری، سید مهدی حسینی، ریکاردو آلوز، سیامک نعمتی، امیرحسین حسین‌زاده، مهدی عبدی و رحمان جعفری.

ترکیب نساجی برای فرار از منطقه سقوط

ساکت الهامی برای خروج تیمش از منطقه سقوط جدول چیزی جز سه امتیاز دیدار خانگی امروز به دردش نمی‌خورد. از این رو تصمیم گرفت ترکیبی نسبتا تهاجمی را وارد میدان کند که در پی می‌خوانید:

لوآن پولی، امیرحسین سام دلیری، امیرمحمد هوشمند، امیرمهدی جان ملکی، سعید غلامعلی بیگی، حسین زامهران، سعید آقایی، منصور باقری، سید محمدرضا حسینی، محمدرضا عباسی و محمد عباس زاده

بازی مستقیم با صحنه مشکوک

تفکرات کادر فنی دو تیم باعث سانترهای بلند برای خلق موقعیت گلزنی بود. تراکتوری‌ها با استفاده از سانترهای بند خلیل زاده و کر چنین روشی را انتخاب کردند تا امیرحسین حسین زاده و رحمان جعفری و مهدی عبدی را صاحب توپ کنند. همین امر هم کم کرد تا ضد حمله این تیم در دقیقه ۲۵ با شوت سرکش حسین زاده همراه شود. توپ او پس از برخورد به تیر دروازه طوری روی خط نشست که محمد نصرتی معتقد به گل بود اما کمک داور این مسابقه آن را رد کرد و دستور به ادامه بازی داد.

پس از این صحنه نساجی نیز دو بار توسط عباس زاده موقعیت آفرینی کرد که پورحمیدی مانع از باز شدن دروازه تیمش شد تا دو تیم بدون زدن گل راهی رختکن شوند.

کد خبر 6082696

دیگر خبرها

  • استقلال عنوان بهترین دفاع لیگ را از دست داد
  • شجاع: هواداران تراکتور هر چه بگویند حق دارند
  • شجاع خلیل‌ زاده: چه بگویم؟ فقط شرمنده هواداران تراکتور هستم / فیلم
  • تساوی بدون گل در نیمه نخست بازی نساجی و تراکتور
  • زوج دفاعی جدید شجاع: حضور کمرنگ اما موثر!
  • عبدلکریم حسن، مرد سال آسیا حالا در حد انتظار !
  • حرکت غیراخلاقی اسماعیلی‌فر پس از گل‌زنی | مدافع پرسپولیس خارجی فحش داد!
  • هر ۳ گل پرسپولیس درست بود/ تیم داوری قضاوت مطلوبی داشت
  • عالیشاه بهترین پاسور پرسپولیس در لیگ برتر شد
  • مدافع نفت آبادان: چاره‌ای جز گرفتن یقه پرسپولیس نداریم/ اجازه نفوذ به اراونوف را نمی‌دهم