Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@13:58:53 GMT

نجات ۲۳ نفر از ساکنان یک ساختمان دچار حریق

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۹۰۱۵

نجات ۲۳ نفر از ساکنان یک ساختمان دچار حریق

ایسنا/خوزستان رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از نجات ۲۳ شهروند در حادثه آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در کیانپارس خبر داد.

ابراهیم قنبری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: ساعت ۱۵:۰۸ امروز (۵ مهرماه)، در تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان، آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی پنج طبقه در خیابان یک غربی فاز ۲ کیانپارس اطلاع‌رسانی شد که در پی آن، آتش‌نشانان همزمان از پنج ایستگاه آتش‌نشانی با تجهیزات پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این حادثه یک واحد در طبقه پنجم این مجتمع مسکونی دچار حریق شده و دود بسیار غلیظی طبقات ساختمان را فرا گرفته بود. آتش‌نشانان با تجهیز خود به دستگاه تنفسی و استفاده از لوله‌های آبرسان مشغول مهار شعله‌های آتش شدند و همزمان، گروه نجات آتش‌نشانان پس از جستجو برای خارج کردن ساکنین و افراد گرفتار در میان دود از راه‌روها و واحدهای مسکونی، موفق شدند ۲۳ نفر از ساکنین را از ساختمان خارج  کنند.

قنبری بیان کرد: در این حادثه یکی از ساکنین که یک زن ۵۰ ساله بود و همچنین یکی از آتش‌نشانان حین اجرای عملیات مصدوم شدند که به اورژانس ۱۱۵ تحویل داده شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با بیان اینکه علت آتش‌سوزی اتصال برق کولر بوده است، اظهار کرد: آتش‌نشانان در ساعت ۱۷:۰۸ پایان عملیات را اعلام کردند و به ایستگاه بازگشتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آتش نشاني آتش سوزي اهواز آتش نشانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۹۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی و انفجار در اصفهان

آفتاب‌‌نیوز :

محمد شریعتی با اشاره به حادثه حریق توأم با انفجار در اصفهان اظهار کرد: این حادثه ساعت ۱۲:۵۲ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات آتش‌نشانی اصفهان گزارش شده است.

وی افزود: این حادثه در خیابان معراج و در مغازه و زیرزمین منزل سه طبقه گزارش شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه در این مغازه حدود ۲۰۰ کپسول رنگ و دو کپسول ۱۱ کیلوگرمی گاز مایع وجود داشته اضافه کرد: آتش‌نشانان از هفت ایستگاه برای اطفای حریق اعزام شدند.

وی با بیان اینکه جستجو در طبقات بالای ساختمان ادامه دارد، افزود: در حال حاضر آتش‌نشانان با استفاده از فوم شیمیایی کنترل حریق را در دستور کار دارند.

شریعتی با اشاره به اینکه اطفای حریق همچنان ادامه دارد گفت: علت وقوع این حادثه هنوز مشخص نیست.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • انبار داروی بیمارستان امام حسین دچار حریق شد
  • آتش نشانان آتش‌سوزی مهیب در یک مجتمع مسکونی را مهار کردند
  • مهارآتش‌سوزی درمجتمع مسکونی در کرمان
  • مهار آتش‌سوزی مهیب یک مجتمع مسکونی در کرمان
  • آتش‌سوزی در پامنار
  • آتش‌سوزی یک کارگاه آهنگری در پامنار
  • حریق منزل مسکونی در سبزواربا ۲ مصدوم
  • آتش سوزی و انفجار در اصفهان