Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-16@19:27:42 GMT

انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در شمال سوریه

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۹۱۴۴

انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در شمال سوریه

به گزارش افکارنیوز،

رسانه‌های سوریه از وقوع انفجار شدیدی در شهر «رأس العین» واقع در استان «الحسکه» (شمال) خبر دادند که بر اساس گزارش‌های اولیه شماری در این انفجار تروریستی کشته شده‌اند.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) شامگاه شنبه گزارش داد که در این انفجار که در ورودی جنوبی این شهر رخ داده، هفت تن از جمله دو کودک کشته شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرکز وابسته به مخالفان دولت سوریه موسوم به «دیدبان حقوق‌ بشر» نیز با تأیید این خبر، اعلام کرد که در این انفجار پنج تن زخمی شده‌اند.

شهر رأس العین در شمال استان الحسکه سوریه قرار دارد و تحت اشغال نیروهای ترکیه و گروه‌های سوری مسلح مورد حمایت آنکارا قرار دارد.

ارتش ترکیه و عناصر مسلح سوریه سال گذشته این شهر را به همراه مناطق وسیعی از نوار مرزی واقع در شرق فرات را طی عملیاتی موسوم به «چشمه صلح» از شبه‌نظامیان کُرد جدایی طلب و مورد حمایت آمریکا، آزاد کرده و به اشغال خود درآوردند.

این شهر پیش از این نیز، چند نوبت شاهد حملات تروریستی مشابهی بوده و ترکیه مدعی است که شبه‌نظامیان کرد سوری را عامل این انفجارهاست

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: انفجار تروریستی سوریه سوریه ترکیه دولت سوریه سوریه انفجار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۹۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن ۱۷ نفر در عمان بر اثر سیل + فیلم

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، در پی وقوع سیل ناگهانی ناشی از باران شدید در سراسر در عمان از روز یکشنبه تاکنون، ۱۷ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: هنگام وقوع سیل چه کنیم؟

به گزارش کمیته ملی مدیریت اضطرار عمان، دولت عمان روز سه شنبه کار کارکنان و کارگران بخش دولتی و خصوصی را در ۵ استان مسندم، البوریمی، الظهیره و الدخیلیه به دلیل شرایط جوی به حالت تعلیق درآورد.

دولت به کارمندان اجازه داده است تا در صورت امکان از راه دور کار کنند.

بر اساس بیانیه روز دوشنبه، مقامات عمان به دلیل شرایط جوی ناپایدار پس از اعلام تعطیلی کلیه مدارس در۶ استان از جمله مسقط، اکنون در حال انجام «عملیات نجات» هستند.

پیش بینی می‌شود، در چند روز آینده در شمال شرق و شمال عمان بارندگی شدید آغاز شود.

کد خبر: 1227380 برچسب‌ها سیل

دیگر خبرها

  • انفجار در طبریا در شمال فلسطین اشغالی
  • جان باختن ۱۷ نفر در عمان بر اثر سیل + فیلم
  • پیش‌بینی شهید باقری از سکوت دولت‌های عرب در قبال حملات اسراییل
  • توقیف خودروی حامل بارشیشه توسط مرزداران شمال سیستان وبلوچستان
  • صدای انفجار شدید در ایلات به گوش رسید
  • وقوع انفجار قوی در ایلات
  • جزئیات حمله تلافی جویانه ایران با ده ها موشک و پهباد به اسرائیل
  • جزئیات حمله ایران با ده ها موشک و پهباد به اسرائیل
  • موشک های ایران در آسمان بیت المقدس /اسرائیل، آژیر خطر را به صدا در آورد /صدای انفجار به گوش می رسد
  • فوری | انفجار های مهیب در شمال سرزمین های اشغالی | یادگاری های ایران به مقصد رسید