Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، اسحاق جهانگیری افزود: دشمن در سال ۹۷ گمان می‌کرد با تحریم و جنگ اقتصادی، کشور ایران را به زانو درمی آورد، امام با مدیریت صحیح و توانمندی داخلی، نقشه‌های آن‌ها نقش بر آب شد.

وی بیان داشت: آمریکایی‌ها گمان می‌کردند با تحریم نمی‌توانیم نفت و کالاهی غیرنفتی را بفروش برسانیم اما این در حالیکه است که در شرایط تحریم هم صادرات کشور ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اول رییس جمهوری اظهارداشت: تلاش مسوولان و فعالان بخش تولید و اقتصاد کشور نیز بر صادرات مفید متمرکز است، به این شکل که ارز حاصل از صادرات به چرخه اقتصاد کشور بازگردد.

جهانگیری ادامه داد: برای حمایت از تولید از سال ۹۷ تصمیم گرفتیم کالاهای وارداتی طبقه بندی شوند و ورود کالاهایی که در کشور تولید می‌شوند، نیز ممنوع اعلام شد.

وی به ضرورت سرمایه گذاری بخش خصوصی نیز اشاره کرد و گفت: برای رونق در اقتصاد کشور نیازمند سرمایه گذاری بخش خصوصی هستیم و باید فضای اطمینان بخش و مطمعنی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی مهیا کنیم.

معاون اول رییس جمهوری گفت: دشمنان باید با زبان احترام با مردم ما سخن بگویند و تهدیدات را برنمی‌تابیم.

وی همچنین به موضوع کرونا اشاره کرد و گفت: در شرایط کرونایی نیز با وجود رشد منفی بسیاری از کشورهای دنیا، در حوزه صنعت کشور رشد ۲ و نیم درصدی را شاهد بودیم.

پربیننده ترین افزایش حقوق تا ۹۰درصد شاغلان هم تراز ۵ خبر مهم اقتصادی ۱۳۹۹/۷/۴ سهام عدالت بیشتر از خرید ملک و طلا بازدهی دارد تشکیل جلسه حاجی بابایی و نوبخت برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اقتصاد ایران بر سر دو راهی تاریخی/ خطر تکرار شونده سیاست‌گذاری اقتصادی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اسحاق جهانگیری اقتصاد ایران حمایت از تولید تحریم ایران مقابله با تحریم قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۹۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نبض تولید» را روی موج رادیو اقتصاد بشنوید

به گزارش جام جم آنلاین از رادیو اقتصاد، مهدی شیار مدیر گروه حکمرانی اقتصادی رادیو اقتصاد، در معرفی این برنامه گفت: «نبض تولید» یک مستند گزارشی است که به بررسی و بیان پیش نیازها و الزامات تحقق شعار سال در زمینه تولید میپردازد و از اردیبهشت در جدول پخش برنامه های رادیو اقتصاد قرار گرفته است. 

وی با اشاره به این موضوع که در این برنامه با فعالان اقتصادی در طیف گسترده ای از صنایع مختلف گفتگو می شود، تصریح کرد: گزارش های این برنامه به صورت هدفمند وضعیت بنگاه های تولیدی و جایگاه محصولات آنها در بازار را بررسی می کند و با تحلیل وضع موجود به آسیب شناسی به منظور رفع موانع می پردازد.

مهدی شیار با بیان این نکته که بنگاه های اقتصادی خصوصی، نماد مشارکت مردمی در بدنه اقتصاد کشور هستند و در شعار امسال بر نقش بنیادی این مشارکت تاکید شده است، گفت: استفاده از ظرفیت های آگاهی بخشی و مطالبه گری رسانه در جهت تسهیل فرآیند تولید در بخش خصوصی، از اهداف برنامه «نبض تولید» است.

«نبض تولید» به تهیه کنندگی لیلا روزبهانی سه شنبه ها ساعت 14:30 به مدت 30 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.

دیگر خبرها

  • کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند
  • جهش تولید را در حوزه های مختلف اقتصادی باید دنبال کرد
  • «نبض تولید» را روی موج رادیو اقتصاد بشنوید
  • افتتاح نخستین طرح پیشران اقتصادی کشور با سرمایه‌گذاری «ومعادن»
  • چرا رهبر انقلاب اصرار بر مردمی سازی اقتصاد دارند؟ / مزایای واگذاری مدیریت به بخش خصوصی چیست؟
  • نقش مشارکت‌های مردمی در افزایش بهره‌وری و تولید
  • تردید‌های تداوم رشد
  • گام مردم در کشاورزی هوشمند/ راه میان‌بر مردمی‌سازی فناوری باز شد
  • نقش مشارکت‌های مردمی در افزایش بهره‌وری و جهش تولید
  • افزایش ۲۰۳۶ مگاواتی ظرفیت تولید برق در سال ۱۴۰۲