Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی محبی امروز در گفت‌‍وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: دو و میدانی‌کاران زنجانی در بخش پسران و دختران، طی روزهای گذشته به عناوین خوبی در رقابت‌های لیگ و کشوری دست یافته‌اند.

دبیر هیأت دو و میدانی استان زنجان با اشاره به موفقیت امیرحسین موسوی و شقایق خطیبی و مریم محمودی در مسابقات لیگ گفت: آخرین نتیجه توسط امیرحسین موسوی در مرحله نخست رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های کشور کسب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر وضعیت دو و میدانی بانوان بهتر از آقایان است، تصریح کرد: تعداد بانوان فعال در سطح تیم ملی سه ورزشکار است.

محبی با بیان اینکه طی یک ماه گذشته دو نفر از دو و میدانی‌کاران دختر زنجانی در سطح ملی رکوردشکنی کردند، گفت: در حال حاضر سه دختر دو و میدانی‌کار زنجانی خانم‌ها مریم محمودی، شقایق خطیبی و سمیرا مقدم در ماده 800 متر، 3 هزار و 500 متر و 400 متر با مانع فعالیت دارند.

وی ادامه داد: علاوه بر این نرگس شبخیزی یکی دیگر از دو و میدانی‌کاران زنجانی نیز در المپیاد استعدادهای برتر مدال گرفت.

دبیر هیأت دو و میدانی استان زنجان در ادامه به تعداد ورزشکاران فعال در این رشته ورزشی اشاره کرد و گفت: در بخش دختران در رده نوجوانان 15 ورزشکار، جوانان 10 نفر و بزرگسالان نیز 15 نفر فعالیت دارند.

وی گفت: همچنین در بخش آقایان نیز در رده سنی نوجوانان 20 نفر، جوانان 15 نفر و در رده سنی بزرگسال نیز 10 نفر فعال است.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: تیم ملی ورزشکار رکورد علی محبی بانوان فعال دو و میدانی کاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۹۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گود زینل خان میزبان کوراش کاران داخلی و خارجی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، کوروش خسرویار دبیر انجمن کوراش فدراسیون ووشو با اشاره به برگزاری مسابقات بین‌المللی جام پهلوان پوریای ولی این رشته ورزشی در خراسان شمالی اظهار داشت: این رقابت‌های بین‌المللی از ۲۳ فروردین ماه به مدت ۲ روز در گود زینل خان اسفراین برگزار می‌شود.

وی افزود: در این دوره از رقابت‌های بین‌المللی، کوراش‌کارانی از کشورهای روسیه، یونان، فرانسه، لیتوانی، هند، قرقیزستان، ازبکستان، افغانستان، عراق، ترکمنستان، پاکستان، تایلند، کنگو، تاجیکستان، قزاقستان و ایران در ۲ وزن ۹۰ کیلوگرم و منفی ۹۰ کیلوگرم با هم به رقابت خواهند پرداخت.

خسرویار افزود: رقابت‌های بین‌المللی کوراش یک روز قبل از برگزاری مسابقات کشتی با چوخه اسفراین برگزار خواهد شد. خراسان شمالی ظرفیت ویژه‌ای در رشته کوراش دارد به گونه‌ای که با معرفی قهرمانان زیادی در میادین آسیایی و جهانی همواره عنوان‌دار پایتخت کوراش کشور است.

این مسابقات با حمایت فدراسیون ووشو و همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان شمالی در ایام تعطیلات ایام عید مبارک فطر برگزار خواهد شد.

کد خبر 6062863

دیگر خبرها

  • هلال احمر واکسیناسیون حجاج زنجانی را آغاز کرد
  • زنجانی‌ها منتظر شرایط جوی ناپایدار باشند
  • اسامی فرنگی‌کاران ایران در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد
  • اعزام ووشو کاران به بازی‌های بریکس
  • تشدید برخورد با سارقان، قاچاقچیان کالا و موادمخدر در سال ۱۴۰۳
  • رزمندگان زنجانی با غیرت و سخت‌کوش بودند
  • تجمع دانشجویان زنجانی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی+فیلم
  • گود زینل خان میزبان کوراش کاران داخلی و خارجی
  • نوزاد عجول زنجانی در آمبولانس متولد شد 
  • کتابچه آموزشی بین مسافران زنجانی توزیع شد