Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-03-28@08:02:39 GMT

اخبار مشروح ۲۰ شنبه ۵ مهر ۹۹

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۲۹۲۲۴

رئیس جمهور در ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: کسانیکه در استفاده از ماسک سهل انگاری کنند جریمه می‌شوند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رئیس جمهور در ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: پس از تصویب در ستاد، مقرراتء شدید و نظارت‌ها بر استفاده از ماسک، ابتدا در تهران و بعد، در دیگر شهر‌های بزرگ، اجرا می‌شه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گزارشی از ندیده گرفتنِ افزایش شیوع کرونا در سکوت و زیر پا موندن پروتکل‌های بهداشتی که تا باعث ایجاد موج سوم ویروس کروناشده است.

**
رئیس جمهور در دیدار وزیر خارجه عراق نا امنی و بی ثباتی را از زیان‌های حضور نیرو‌های آمریکایی دونست و گفت: حضور آمریکایی‌ها در منطقه زیان بار است و هر کشوری که آمریکایی‌ها حضور دارند باید برای خروج انان تلاش کنند. اقای روحانی مصوبه مجلس عراق درباره خروج نظامیان امریکایی‌ها رو گامی مثبت در این مسیر دونست و گفت جمهوری اسلامی ایران ازاین موضع مجلس عراق حمایت می‌کند.
وزیر خارجه عراق پیش از دیدار با آقای روحانی با آقای ظریف وزیر امور خارجه گفتگو کرده بود. دیدار با دبیر شورای عالی امنیت ملی از دیگر برنامه‌های وزیر خارجه عراق در سفر دو روزه او به تهران است.

تالار شیشه‌ای بورس، با رنگ سبز*، معاملاتء هفتگی رو آغاز کرد. شاخص کل بورس، هرچند در دقایق ابتداییء آغاز معاملات، رشدء بالای ۲۰ هزار واحد رو ثبت کرد، اما پایدار نماند و با چهار هزارو ۹۰ واحد رشد، به یک میلیون و ۶۱۵ هزارو ۶۷۲ واحد رسید. خبر دیگه اینکه نوسان گیریء روزانه یا همون فروش سهم در همون روزء خرید، ممنوع شد. بنابر این، نوسانگیر‌ها باید حداقل یک روز، سهمی رو که خریدن، نگه دارن.

گزارشی از برداشت سیب از باغات شهرستان دماوند

وضعیت دیگر کشور‌ها در ابتلا به کرونا.
انفجار و فوران آلودگی کرونا در فرانسه... این، تعبیر رسانه‌های فرانسه از اوضاع این روز‌های کروناست. فرانسه، آمار ابتلای روزانهء ۱۶ هزار نفر رو ثبت کرده. شمار مبتلایان در این کشور، از نیم میلیون نفر گذشته. شمار فوتی‌ها هم به حدود ۳۲ هزار نفر رسیده. در فرانسه، ۶۹ منطقه در وضع قرمزء کرونا هستن.
آمار ابتلای روزانه به کرونا در انگلیس هم به رقم بی‌سابقه ۶ هزارو ۸۰۰ نفر رسیده. دولتء اسپانیا برای مهار اوج‌گیری دوبارهء کرونا، مقرراتء جدیدی در مادرید اعمال کرد. در امریکا در نیمی از ایالت‌ها، افزایش ابتلا گزارش شده.
با افزایش مبتلایان به کرونا در فلوریدا، محدودیت‌های بیشتری، وضع شده. امریکا ۷ میلیون و ۲۵۰ هزار مبتلا و ۲۰۸ هزار جانباخته داره.
دبیرکل سازمان ملل، به صراحت گفته جهان در مقابله با همه‌گیری کرونا، شکست خورده.
سازمان جهانی بهداشت هم هشدار داده: اگر اقدامء جدی نشه، شمار جان‌باختگان کرونا در جهان به دومیلیون نفر می‌رسه. درمیان این هشدار‌ها و آمار‌های افزایشی، ژاپن اعلام کرده عزمش برای برگزاری مسابقات المپیک ۲۰۲۱ ءتوکیو، جزمه.
بازی‌های المپیک که قرار بود تابستانء امسال برگزار بشه، به علت همه‌گیری کرونا، به تعویق افتاده.

برچسب ها: خبر 20 ، کرونا ، بورس

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: خبر 20 کرونا بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۹۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار اسماعیل هنیه با وزیر امور خارجه

این گزارش تصویری حال تکمیل است... به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3059686 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • وزیر امور خارجه وارد ترکمنستان شد
  • بلینکن هفته آینده به اروپا می‌رود/ دیدار با مکرون درباره اوکراین در دستور کار
  • وزیر امور خارجه در راه ترکمنستان
  • تصاویر| دیدار اسماعیل هنیه با وزیر امور خارجه
  • کاپیتان سابق آلمان: فرانسه مدعی اصلی یورو است
  • دیدار اسماعیل هنیه با وزیر امور خارجه
  • وزیر خارجه عراق: سرنوشت ملت فلسطین به دست خود آن‌ها تعیین می‌شود
  • وزیر خارجه عراق: فلسطینی‌ها هستند که باید سرنوشت خود را تعیین کنند
  • قیمت دینار عراق امروز سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳
  • چند نکته درباره قطعنامه ۵۹۸، غرامت و ۵ سئوال از وزیر خارجه