Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، محمدجواد فدائی در حاشیه جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه اظهار داشت: مصوبات جلسه قبل را پیگیری و خوشبختانه برخی کارها انجام شده و برخی نیاز به پیگیری دارد که بررسی شد و موضوعات جدید عمده مربوط به زمین و مسکن بود.

استاندار کرمان بیان داشت: مشکلاتی که مردم در برخی روستاها، شهر بافت و ارزوییه داشتند، اختلافاتی که بین راه و شهرسازی، منابع طبیعی و بنیاد مسکن بود رسیدگی و تصمیماتی گرفته شد که ما بتوانیم با اجرای این تصمیمات مشکلات مردم را حل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فدائی افزود: در حوزه گاز منطقه مباحثی داشتیم، برخی پروژه‌های گازرسانی مقداری تاخیر داشت که تاکید شد در اجرای این پروژه‌ها تسریع شود تا هرچه زودترمردم بتوانند از این خدمات استفاده کنند.

وی اظهار کرد: در بحث آبخیزداری منطقه به ویژه ارزوئیه و استفاده از امکانات منطقه برای شیلات و پرورش ماهی مباحثی مطرح شد.

استاندارکرمان خاطرنشان کرد: حل مشکلات مربوط به زمین و مسکن در بافت و صوغان و پیگیری مشکل سند منازل مسکونی افراد از مهمترین موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح و قرار شد حل شود.

زیرساخت‌های قرآنی باید تقویت شود

حجت‌الاسلام محمدزاده امام جمعه بافت تصریح کرد: اجرایی شدن مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی خواسته مقام معظم رهبری است که باید توسط مسؤولان پیگیری شود.

وی با اشاره به اینکه باید زیرساخت‌های قرآنی و فرهنگی قوی‌تر شود، افزود: قرآن باید در راس همه کارهای ما قرار گیرد.

محمدزاده با بیان اینکه زیرساخت‌های دانشگاهی بافت خوب است، گفت: شهرستان بافت حوزه علمیه خواهران ندارد و حوزه علمیه براداران نیز ساختمان ندارد.

وی تصریح کرد: باید برای پیشرفت مباحث فرهنگی اعتبار گذاشته شود که به ارتقاء اخلاق، رفتار و دین فرزندان‌مان کمک کنیم.

صمدالله محمدی نماینده مردم شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه اظهار کرد: خداوند متعال با هر دوره مسئولیتی برای ما امانتی به دست ما سپرده که باید با تلاش‌مان پاسخی برای این مسئولیت داشته باشیم.

وی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات جامعه نتیجه عدم پیگیری مسؤولان است، گفت:  در این مدت پیگیری‌هایی برای فروکروم بافت با حمایت استاندار انجام شده و نتیجه‌بخش بوده است.

محمدی خاطرنشان کرد: جاده رابر- درآلو- کرمان سال‌ها در دست اجرا بود که به نتیجه نرسیده بود و با پیگیری انجام شده یکی از معاونان وزیر صمت طی یک بازدید با اعتبار ۶۰۰ میلیارد تومان از مس قول ساخت این پروژه را دادند.

وی مشکل اصلی سه شهرستان را زیرساخت‌ها عنوان کرد و از استاندار خواست برای پیگیری انرژی سه شهرستان یک جلسه مشترک با وزیر داشته باشند.

محمدی اختلاف مرزی شهرستان رابر را یکی دغدغه‌ها و فشارهای روحی و روانی مردم این شهرستان عنوان کرد و افزود: یک جلسه در خصوص تعیین تکلیف مرز شهرستان برگزار شود که مردم به آرامش نسبی برسند.

وی همچنین در خصوص اسناد منازل محله باغ درویش بافت گفت: با توجه به ابطال اسناد منازل ۱۵خانوار این محله و فشار روحی به مردم با پیگیری انجام شده یک تیم از سوی معاون وزیر مسکن به شهرستان اعزام شد و پیگیریم هرچه سریع‌تر این مشکل حل و فصل شود.

انتهای پیام/3388/ب

 

منبع: فارس

کلیدواژه: بافت اختلاف مرزی اقتصاد مقاومتی کرمان زیرساخت ها انجام شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۹۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین‌های واگذارشده به دستگاه‌های اجرایی تعیین تکلیف می‌شوند

سیدکمال‌الدین میرجعفریان در نشست تعیین تکلیف زمین آموزش‌وپرورش و اختصاص زمین برای دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای و کتابخانه اظهار کرد: اقدام دستگاه‌ها برای جلوگیری از مسکوت ماندن زمین‌های واگذارشده ضروری است.

او افزود: برای زمین‌هایی که به دستگاه‌های اجرایی واگذار می‌شوند، باید طرح و برنامه احداث ارائه شده و تعیین تکلیف شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل بیان کرد: راه‌وشهرسازی موظف است برای دستگاه‌هایی که نیاز دارند و طرح ارائه کرده‌اند، زمین تخصیص کند و اگر بدون تعیین تکلیف بماند، باید نسبت به واگذاری آن به دستگاه دیگر دارای شرایط اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است
  • تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود
  • زمین‌های واگذارشده به دستگاه‌های اجرایی تعیین تکلیف می‌شوند
  • مهم‌ترین دلیل توفیق سپاه، بافت مردمی آن است
  • تعیین تکلیف املاک فاقد سند در بافت فرسوده پایتخت
  • لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • لزوم تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی
  • دغدغه و درخواست شهروندان با ۵۶۴ مصوبه بازدید میدانی محلات پیگیری شد