Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدپور گفت: اگر حوزه صنعت، معدن و تجارت، پیوندهای حرفه ای با حوزه فرهنگ، هنر و رسانه برقرار کنند، به طور قطع برای کل استان مفید است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «محمد محمدپور» امروز در دیدار رییس اتاق بازرگانی تبریز با خبرنگاران منتخب رسانه های استان اظهار داشت: اگر حوزه صنعت، معدن و تجارت، پیوندهای حرفه ای با حوزه فرهنگ، هنر و رسانه برقرار کنند، به طور قطع برای کل استان مفید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: ارتباط دوسویه بین حوزه صنعت با فرهنگ، هنر و رسانه موجب توسعه استان و تبیین دستاوردهای مختلف حوزه صنعت و تولید در جامعه می‌شود.

وی با تاکید بر پیوند بین بخش تولید و صنعت با بخش های فرهنگ و هنر گفت: بی شک نقش فعالان حوزه اقتصادی، تجارت و صنعت در گذشته های تاریخی در ارتقای منزلت استان بی بدیل بوده و در طول تاریخ این بخش خدمات زیادی به جامعه ارایه کرده است.

محمدپور، با اشاره به اینکه روحیه و انگیزه خبرنگاران کنونی در طول تاریخ رسانه ای استان بی سابقه است، ادامه داد: تمامی اصحاب رسانه با انگیزه تمام، دوستدار توسعه استان هستند.

وی یادآوری کرد: اگر در برهه ای از زمان رسانه ها از طریق نقد مسایل را مطرح می کنند، قصد آن ها توسعه استان است و اگر احساس کنند در حوزه ای نقصی وجود دارد حتما این مورد را گوشزد می کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه رسانه ها، پیام رسان افکار عمومی و همراهان صدیق هستند، گفت: نگرش ها نسبت به حوزه فرهنگ و هنر نسبت به گذشته متحول شده است و این حوزه دیگر هزینه ای و سربار نبوده بلکه در بیشتر کشورهای دنیا بخشی از جریان تولید و اقتصاد است.

محمدپور، با اشاره به اینکه نقش اتاق بازرگانی، انسجام بخشی به حوزه تولید، اشتغال و انتقال فناوری به استان است، افزود: این اتاق با برقراری ارتباط بیشتر با رسانه ها می تواند فعالیت ها و نقش بی بدیل خود را در عرصه اقتصاد استان تبیین کند.

 

پایان پیام/699

منبع: شبستان

کلیدواژه: محمد محمدپور اتاق بازرگانی حوزه صنعت رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۲۹۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصف شرکت‌ های هواپیمایی به بخش خصوصی تعلق دارد

تین نیوز

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با تاکید بر اینکه صنعت هوانوردی مردم پایه است گفت در حال حاضر حدود ۵۰ درصد شرکت های هواپیمایی به بخش خصوصی تعلق دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، محمد محمدی در خصوص شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» اظهار کرد: صنعت هوانوردی را هم فناورانه به معنای لبه تکنولوژی می دانیم و هم مردم پایه، چراکه به شدت مورد قضاوت مردم قرار دارد.

وی با بیان اینکه در زمان حاضر حدود 50 درصد شرکت های هواپیمایی به بخش خصوصی و مردم تعلق دارد، افزود: برای تاب آوری صنعت هوانوردی حضور مردم به عنوان بهره برداران اصلی در حوزه های مختلف رکن اصلی است.

معاون وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: سال 1400 سازمان هواپیمایی کشوری شرکت های دانش بنیان را در قالب زنجیره بزرگ متشکل از 5000 شرکت بزرگ و کوچک را شناسایی و به آنها مجوز داد.

محمدی بخش اضافه کرد: این شرکت ها به عنوان زیر مجموعه شرکت های بزرگ تعمیر و نگهداری یا به صورت مستقل فعالیت خود را انجام می دهند و به موضوعات لبه فناوری ورود کرده اند.

وی تاکید کرد: این شرکت ها ساخت کوچک ترین قطعات تا سامانه های مختلف را انجام داده اند و سازمان هواپیمایی در دو موضوع کمک مالی و صدور مجوزها به آنها کمک می کند.

به گفته وی، شرکت های فناورانه حوزه صنعت هوانوردی پس از طی فرآیندهای تخصصی استانداردهای لازم هواپیمایی را ز سازمان هواپیمایی کشور اخذ می کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • جایزه جی‌ئی‌سی‌اف قدردانی از تلاش‌های وزارت نفت برای توسعه صنعت گاز است
  • بیش از ۵۱۶ هزار متر حفاری اکتشافی در کشور
  • تقدیر رئیس‌جمهور از برگزاری جشن امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی
  • تاریخ‌سازی سربازان گاز در سال ۱۴۰۲
  • گام نخست باشگاه هسته‌ای بریکس با حضور ایران
  • ایده‌ها و طرح‌های فناورانه صنعت غذا حمایت می‌شوند
  • «طنزپهلو» فراخوان داد
  • تئاتر زبانی صلح‌آمیز است
  • توسعه حوزه صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری را در دستور کار داریم
  • نصف شرکت‌ های هواپیمایی به بخش خصوصی تعلق دارد